Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No vähänkö petyin.. Mua ei näy ees tuossa ylipitkässä listassa... :ashamed:
no ei muakaa :snotty: mut mä oon kyllä päässyt inhokkilistoille joskus että sekin on jo jotain positiivista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No vähänkö petyin.. Mua ei näy ees tuossa ylipitkässä listassa... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Pliis. Ei HS ole Emilyn.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Olihan siinä,Hello Shitty.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Eihän bv:n listalla ollut?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siis sun listassahan on jo emilyn, vai etkö tienny et sil on uus nikki?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noista jos jonkun valitsisin listaan,niin Emilynistä joskus pidän.Alkuperäinen kirjoittaja Hähää:Mä tykkään Swingistä, Pikkuinkkulista ja Emilynista.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No vähänkö petyin.. Mua ei näy ees tuossa ylipitkässä listassa... :ashamed:
no ei muakaa :snotty: mut mä oon kyllä päässyt inhokkilistoille joskus että sekin on jo jotain positiivista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö::'( :'(
:hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No vähänkö petyin.. Mua ei näy ees tuossa ylipitkässä listassa... :ashamed:
no ei muakaa :snotty: mut mä oon kyllä päässyt inhokkilistoille joskus että sekin on jo jotain positiivista![]()
Mä en voi sua inhota kun en tiedä sua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Laita vaan,mut sillä ehdolla et mun nikki on mukana:wave:
No muutama heistä sitten..![]()
bad virgin
Jätkä
Sörhis elopompelo
Cothis
Keittis
Savanna
Rukoilijasirkka
ruusa
Gloria
Kalkatin
PojanÄiti04
jne.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä voisin nyt näin julkisesti nuoleskella Jonseredia ja ihmetellä mihin Peppuliini on kadonnu.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra::kieh: :kieh: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Vitsi, mie olin päässyt listalle. Kiitos, ja samoin!
Alkuperäinen kirjoittaja ja ikä oli:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No vähänkö petyin.. Mua ei näy ees tuossa ylipitkässä listassa... :ashamed:
Kerrohan terkkuja. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä voisin nyt näin julkisesti nuoleskella Jonseredia ja ihmetellä mihin Peppuliini on kadonnu.
Mä näin sen viimeeksi eilen :xmas: , en tosin palstalla vaan muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ja ikä oli:
Sori, unohtui että tällä palstalla pitää olla aina haudanvakava. Kaikenlainen lapsenmielisyys ja hauskanpito on ehdottomasti kielletty!
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerrohan terkkuja. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä voisin nyt näin julkisesti nuoleskella Jonseredia ja ihmetellä mihin Peppuliini on kadonnu.
Mä näin sen viimeeksi eilen :xmas: , en tosin palstalla vaan muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä tykkään Tumpulasta. Sillä on tosi hyvät mielipiteet joka asiaan, aika samansuuntaisia mun kanssa. :saint: Lisäksi se on vielä ihan hemmetin hyvännäköinen. B)