Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Elopompelo,miks sä menit nikkis muuttaa![]()
![]()
Ei toi ole hyvä!!!!!!!!!!!!!!!! :snotty:
Ihan vaan ihanaisen poitsuni takia. Se halasi mua eilen, ja sanoi, että äiti on rakas elopompelo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Elopompelo,miks sä menit nikkis muuttaa![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Mä tykkään niin monista etten jaksa tähän kirjoittaa.:heart:
Mäkin sanoin samaa :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Sitä mä sanoin sille mutta ei uskonut mua.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Elopompelo,miks sä menit nikkis muuttaa![]()
![]()
Ei toi ole hyvä!!!!!!!!!!!!!!!! :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Elopompelo,miks sä menit nikkis muuttaa![]()
![]()
Ihan vaan ihanaisen poitsuni takia. Se halasi mua eilen, ja sanoi, että äiti on rakas elopompelo.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tästäkin kommentista paistaa suru ja hätä ja kaipaus :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mikä sen uus nikki onAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mutta Sörhis is no moreAlkuperäinen kirjoittaja merileijona:Mä kun olin ihan varma että sulla ois ollu Sörhis listan ykkösenä![]()
On vaihtanut nikkinsä siis
Ihme silti, että puuttui bv:n listasta. Ne on kuitenkin niin in lööv.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Eikä?Minäkin listalla?
Kiitos, kiva lukea positiivistakin välillä. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Laita vaan,mut sillä ehdolla et mun nikki on mukana:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mäkin tykkään susta rakas! :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mäkin tykkään susta rakas! :heart:![]()
Joskus voitaisiin taas tehdä se kakanjauhantaketju mut ei tänään.
Oli hauskaa rupatella ja tehdä ylipitkiä ketjuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hähää:Mä tykkään Swingistä, Pikkuinkkulista ja Emilynista.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mäkin tykkään susta rakas! :heart:![]()
Joo se oli kyllä hauskaa! Se oli niiiiin aikuismaista touhua tosikkojen iloksi. B)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Katsotaan sitten kun tämä yksi palaa palstalle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mäkin tykkään susta rakas! :heart:![]()
Joo se oli kyllä hauskaa! Se oli niiiiin aikuismaista touhua tosikkojen iloksi. B)
Katsotaan sitten kun tämä yksi palaa palstalle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Katsotaan sitten kun tämä yksi palaa palstalle :xmas:
*köh*jaaha
![]()