Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Työkaverilla oli käyty viime launtaina![]()
No niin on.liian aikaista.
Minkäslaisella kepposella aiot varustautua?No niin on.
Tänään kävi jo jokunen. Itse meinasin mennä vasta lauantaina.
Minkäslaisella kepposella aiot varustautua?![]()
no se uhkaus jos ei kohdistu henkeen ja terveyteen niin saa uhkailla.Tuli mieleen että karkki tai kepponen pointti on se että jos ei anna karkkia toinen tekee kepposen. Mutta eikös moinen täytä rikoksen merkit? Sehän on uhkaus, ja kieltäytymisen seurauksena jonkun sortin ilkivalta?
Huono vertaus sulla kun mikään ei velvoita näistä antamaan muutenkaan. Mut mites onkos rikos jos uhkaan äijää et jos se ei imuroi ni heittelen sitä kananmunillano se uhkaus jos ei kohdistu henkeen ja terveyteen niin saa uhkailla.
nainenkin voi uhkailla miestä ettei anna p*llua jos ei tee jotain ja sille poliisit ei mahda mitään. toki liiallinen ilkivalta on rankaistavaa
Siis naista.Huono vertaus sulla kun mikään ei velvoita näistä antamaan muutenkaan. Mut mites onkos rikos jos uhkaan äijää et jos se ei imuroi ni heittelen sitä kananmunillatietenkin joutusin sen myös toteuttaan kun on niin laiska ettei hevillä usko...
Jollain aika kesyllä.Minkäslaisella kepposella aiot varustautua?![]()
UghUseimmissa maissa pyhäinpäivä on 1. marraskuuta ja siten sen aatto ”halloween” on 31. lokakuuta. Suomessa pyhäinpäivää vietetään 31. lokakuuta ja 6. marraskuuta välisenä lauantaina, joten pyhäinpäivän aatto olisi pyhäinpäivää edeltävä perjantai. Vuoteen 1772 asti Suomen pyhäinpäivä oli aina 1. marraskuuta[20] Suomessa halloween ei ole vakiintunut mihinkään tiettyyn päivään eikä sitä ole määritelty almanakoissa.[21]Suosituin vieton ajankohta on lokakuun viimeinen viikonloppu.[22]
Amerikkalaiset lapset kiertää tänään trick or treat kierrosta. suomessa se pitäisi tehdä perjantaina.
Heitä ja katso mitä tapahtuuHuono vertaus sulla kun mikään ei velvoita näistä antamaan muutenkaan. Mut mites onkos rikos jos uhkaan äijää et jos se ei imuroi ni heittelen sitä kananmunillatietenkin joutusin sen myös toteuttaan kun on niin laiska ettei hevillä usko...
Pyhäinmiesten päivänä ei keppostella
Ei saatana, joutuisin kuitenkin lopuks sekä imuroimaan että siivoaan kämpän kananmunistaHeitä ja katso mitä tapahtuu
Siivoaako vai soittaako kissalan pojat paikalle.
Ei kuulu pyhäinmiesten päivän perinteisiin sekääneivaan edellisenä.
Pyhäinmiestenpäivänä kuuluu käydä haudoilla ja sytyttää kynttilät sinne, sen jälkeen päivää ja iltaa istutaan hartaudella kotona. Meillä Suomessa tämä päivä on vainajien muistopäivä.Ikuisuusongelma...
Minä päivänä nyt mennään karkki ja kepponen -kierrokselle?
Jokainen nappula menossa eri päivänä![]()
Pyhäinmiestenpäivänä kuuluu käydä haudoilla ja sytyttää kynttilät sinne, sen jälkeen päivää ja iltaa istutaan hartaudella kotona. Meillä Suomessa tämä päivä on vainajien muistopäivä.
Opettakaa jo niille kakaroillenne että pyhäinmiestenpäivänä ei keppostella ollenkaan. Tänä vuonna 3.11 (pyhäinmiestenpäivä) on gregoriaanisen kalenterin mukaan vuoden 307. päivä. Vuodesta on jäljellä 58 päivää.
Tai no, jos rehellinen olen, haluan oikeasti vain keppostella
Viis lapsista, minä haluan karkkia.
Kaupasta itse ainakin viimeksi sain niitä.
Viis lapsista, minä haluan karkkia.
Ei kuulu pyhäinmiesten päivän perinteisiin sekään