K
Ken guru
Vieras
Syömisrajoitteet raskaana ei ole ihan täysin sama kuin vakavat allergiarajoitteet.
Pelissä on kuitenkin syntymättömän vauvan henki, joten aika kovat on panokset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Syömisrajoitteet raskaana ei ole ihan täysin sama kuin vakavat allergiarajoitteet.
Eli susta on ok syödä raskausaikana kiellettyjä ruokia, koska "maalaisjärki"? Hmm..
Mä olen syönyt kylmäsavulohta, maksaa, mätiä -- ja kyllä, myös Creme Bonjouria ja jopa shampanja brietä -- ja ihan ok tää raskaus on mennyt. Ihan kuten meni edellinenkin.
Ootko koskaan miettinyt, että ne mitä on täällä "kielletty" on sallittu jossain muualla? Että jos me asuttais Saksassa ois joku muu "kielletty" ja meidän "kiellot" sallittu? Sitä paitsi kyse ei ole kielloista, vaan suosituksista. Siinäkin on jo suuri ero.
Mä olen syönyt kylmäsavulohta, maksaa, mätiä -- ja kyllä, myös Creme Bonjouria ja jopa shampanja brietä -- ja ihan ok tää raskaus on mennyt. Ihan kuten meni edellinenkin.
Ootko koskaan miettinyt, että ne mitä on täällä "kielletty" on sallittu jossain muualla? Että jos me asuttais Saksassa ois joku muu "kielletty" ja meidän "kiellot" sallittu? Sitä paitsi kyse ei ole kielloista, vaan suosituksista. Siinäkin on jo suuri ero.
Menneelle ei tietysti voi mitään, jos on vahingossa jotain suuhunsa napannut. Mutta tarkoituksella minäkään en mennyt testaamaan. Raskausaikana yritin elää mahdollisimman terveesti sikiön vuoksi, mutta synnytyksen jälkeen palasin jälleen omiin ihaniin tottumuksiini. Kun maistoin lempilevitettäni ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tuntui, että voisin nuolla sitä jopa jäätelötötteröstä!Pelissä on kuitenkin syntymättömän vauvan henki, joten aika kovat on panokset.
Minullekin sanottiin neuvolassa, että tuorejuustolevitteiden, raa'an kalan ja kylmien ruokien (jotka pitäis lämmittää) syöminen on ehdottomasti kielletty. Myöhemmin huomasin, että juurikin tuo Creme bonjour olisi pastoroitua. Mutta ajattelin sitten olla ilman vielä pari kuukautta raskauden loppuun saakka, kun olin ollut ilman siihenkin asti. Lempilevitteessäni ei ollut mitään mainintaa asiasta, joten ei sitä voi varmuudella todeta, että se olisi pastoroitu. Käsittääkseni kaikki pitää aina mainita tarkkaan tuoteselosteessa ja jos jokin asia ei ole jotain, niin ei kai siellä nyt mainita että se on pastoroimaton? Raskausaikana kyselin aina ravintoloissa, että onko jokin pastoroitu ja siellä otin vaan sellaista, missä luki että se on. Ravintoloissa annettiin ymmärtää, että kun asiaa ei ole erikseen mainittu, niin silloin se tarkottaa se on pastoroimaton.
Menneelle ei tietysti voi mitään, jos on vahingossa jotain suuhunsa napannut. Mutta tarkoituksella minäkään en mennyt testaamaan. Raskausaikana yritin elää mahdollisimman terveesti sikiön vuoksi, mutta synnytyksen jälkeen palasin jälleen omiin ihaniin tottumuksiini. Kun maistoin lempilevitettäni ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tuntui, että voisin nuolla sitä jopa jäätelötötteröstä!![]()