Minä olin se äiti... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24121749]Jos sä oikeasti olisit vaan niin kertakaikkisen huumorintajuinen niinkuin yrität esittää, niin et haukkuisi muita rusinanaamoiksi, se nimittäin on jo pahantahtoista ilkkumista. :)[/QUOTE]

No sanotaan sitten vakavakasvoinen nainen. Parempi? Tai oli se enemmänkin kuin vakava, äksyhkö nainen...

Alkuperäinen kirjoittaja voihan minäminä;24121704:
Taas otit itseesi, vaikkei puhuttu susta. Kyse oli tällä kertaa Riepun enhän-oo-ruma-vollotuksesta, ei sun. Joskin kalikka taisi kalahtaa, kun älähdit! :D

Tai sitte jotkut vain kääntää asian muhun vaikka mä en sitä itte tekisi....

Eilenkö se oli kun parjasit tatuoitua isää täällä? Tämä isähän oli riehunut tuntemattomille ja jättänyt lapsensa vaille valvontaa? Lapsesi ovat siis käyttäytyneet kuin kohdassa 1 ja sinä kuin kohdassa 2.

Ja vielä kehuskelet. Asenne kohdillaan.

Joo se norsun *piip* oli oikeesti aika lähellä totuutta :D On se rankkaa tuo elämä kun kaupassakaan ei saa enää käydä yksin, damn, aina siellä on niitä muitakin ja varsinkin lapsia, siis ei JUMALAUTA!!!

Ei mua ainakaan muut ihmiset ja lapset ärsytä. mutta riekkuvat kersat joiden tekemisiin ei kykenemättömät vanhemmat puutu on ärsyttävää katseltavaa. Ja sellaista vielä pitäisi kehua? :O

Mutta sun kirjoituksesta paistoi nyt aika kauas se että kaikki jotka ei ihastelleet sun huonosti käyttäytyviä lapsia niin oli naamanorsunvitulla ja rusinaperseitä. Todellisuudessa siis normaaleja, jotka olivat kauppareissulla eikä ihastelemassa sun lapsia.

Toivottavasti ne kakarasi juostessaan, kiljuessaan ja maassa maatessaan joskus hajottavat jotain helkkarin kallista ja samalla itsensä. Kauppa ei ole mikään leikkipuisto. Ja jos piponi on tämän mielipiteen myötä kireällä, niin sitten on ja olen ylpeä siitä.

Meijän kaupassa kävi selllanen mamma, joka antoi lapsensa tehdä ihan kaikkea. Kakara juoksi kärryjen kanssa, kunnes yksi kaunis pvä liukastui veteen jota siivoja oli juuri siivoamassa. Juoksemisesta sanottiin monesti, mutta ikinä ei kuunneltu. Ja perään lisättiin, ettei kauppa korvaa jos jotain sattuu.
Lapsen pää kolahti lattiaan, ja se oli meidän syy TIETENKIN !
Yhden kerran sama lapsi veti kärryillä lasihyllyn( hyllyn jossa iittalan laseja) melkein kumoon. Laseja meni rikki, eikä äiti meinannu edes korvata niitä. Kamneroista näkyy, kuinka lapsi JUOKSEE kärryjen kanssa niitä päin..
Sen jälkeen ei oo tota kaksikkoa näkyny meidän kaupassa.

[QUOTE="just";24122887]Meijän kaupassa kävi selllanen mamma, joka antoi lapsensa tehdä ihan kaikkea. Kakara juoksi kärryjen kanssa, kunnes yksi kaunis pvä liukastui veteen jota siivoja oli juuri siivoamassa. Juoksemisesta sanottiin monesti, mutta ikinä ei kuunneltu. Ja perään lisättiin, ettei kauppa korvaa jos jotain sattuu.
Lapsen pää kolahti lattiaan, ja se oli meidän syy TIETENKIN !
Yhden kerran sama lapsi veti kärryillä lasihyllyn( hyllyn jossa iittalan laseja) melkein kumoon. Laseja meni rikki, eikä äiti meinannu edes korvata niitä. Kamneroista näkyy, kuinka lapsi JUOKSEE kärryjen kanssa niitä päin..
Sen jälkeen ei oo tota kaksikkoa näkyny meidän kaupassa.[/QUOTE]

ehkä se oli ap;)

Ajaytellaanpa että kauppaan tulisi 3 teinipoikaa,jotka eivät hajottaisi tai turmelisi mitään.
Ei, vain mölyäisivät ja huutaisivat toisilleen kovaäänisesti ja syöksähtelisivät hyllyjen välissä, kävisivät lattialle makaamaan ja huutamaan, jahtaisivat ja "pieksäisivät" toisiaan.
Vieläkö aloittaja jaksaisi pitää pipoaan löysällä?

Tää on joku tällanen persujuttu tää "aitous", kaikki huonosti käyttäyyvät ja itsekkäät ihmiset on vaan "aitoja". Ihan kuin toisten huomioonottamien ja käytöstavat ei olis aitoa. No ei vissiin oo.

Toivottavasti sama aitous jatkuu myös muissa kaupoissa, julkisissa liikkeissä ja parkkipaikoilla, mikään ei oo sen aidompaa kuin autojen eteen ryntäilevät muksut.

No tämä on keskustelupalsta, jos haluaa saada aikaan keskustelua niin eikö se nyt ole tarkoitus että siihen keskustelun alkuun tarvitaan huomiota??? Pitäiskö otsikkokin olla perussuomalaiseen tyyliin "No en mä nyt mitään halua, minä oon vaan tämmönen joka haluisin jutella yhestä asiasta mut tuskinpa se teitä kiinnostaa ja tuskinpa te nyt minun kanssa kuitenkaan jaksatte jutustella..."???

Mitä ihmeen keskustelua sun avauksen oli tarkoitus herättää? Typerä pikkunätti hölynpölylänkytys. Eli kaikki jotka silmäilivät pilttejäsi hyväksyvästi ovat kunnon ihmisiä ja ne jotka eivät niin niitä voi soimata tiukkapipoiseksi ja rusinaksi? Ok....

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
images
[QUOTE="vieras";24121959]Minkänäköinen on norsunv?[/QUOTE]