Yv:llä saa avautua![]()
No en mä nyt mikään julkkis oo, kai
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yv:llä saa avautua![]()
no hellanlettas miten ihanaa... ihanaa kun sotkivat ja huusivat siel.
Alkuperäinen kirjoittaja Tehdääs yhteenveto;24131453:siitä, mitä ap on itsestään avauutunut täällä: 28-vuotias, vaaleahiuksinen, Espoossa asuva kahden lapsen äiti, jonka avomies tekee mediakäyttäytymisestä tutkimusta. 2000 fb-kamua ja on urheilullinen. Toinen lapsista 5-vuotias poika, jonka oikea isä ei ole pitänyt lapseensa yhteyttä puoleen vuoteen. Mitäs vielä?
Ja vapaa kasvatus oli missä kohtaa mainittu? Siinäkö etten viitsi hermostua pikku asioista???![]()
Eivät törmäilleet! Olen sanonut että sit jos törmäillään niin kärry lähtee välittömästi pois. Eikä ole tarvinnut takavarikoida koska muksut tietää etten turhaan uhkaile.
Alkuperäinen kirjoittaja Tehdääs yhteenveto;24131453:siitä, mitä ap on itsestään avauutunut täällä: 28-vuotias, vaaleahiuksinen, Espoossa asuva kahden lapsen äiti, jonka avomies tekee mediakäyttäytymisestä tutkimusta. 2000 fb-kamua ja on urheilullinen. Toinen lapsista 5-vuotias poika, jonka oikea isä ei ole pitänyt lapseensa yhteyttä puoleen vuoteen. Mitäs vielä?
Kiitos, tykkään vähän sekottaa pakkaa varsinkin jos meinaa mennä vähän liian vakavaksi touhuHarmi vain ei pääse nauttimaan kesästä, sain sitten lomani kunniaksi jonkun ihme taudin päälle. Kuumetta ja lihaskipua, en olekaan ollut vuosiin kipeänä joten eikö tietenkin kesäloma ole loistava aika sairastaa, ja vielä tämmöinen sää!
Väittely ja keskustelu tekevät kaikille hyvää, pitää vaan osata hieman suodattaa ja ottaa huumorilla. Joillakin ihme tapa liian usein hiiltyä jos toinen eri mieltä tai ajattelee eri perspektiivistä![]()
Hih, ootkohan mun vanha luokkakaveri? Tuli tosta koirarodusta vaan sellainen ahaa elämys![]()
Luin ekan sivun ja tämän viimesen. Tuommonen mairea tekopirteä piilovittuilija on äärimmäisen rasittava.