Minä olin se äiti... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siitä, mitä ap on itsestään avauutunut täällä: 28-vuotias, vaaleahiuksinen, Espoossa asuva kahden lapsen äiti, jonka avomies tekee mediakäyttäytymisestä tutkimusta. 2000 fb-kamua ja on urheilullinen. Toinen lapsista 5-vuotias poika, jonka oikea isä ei ole pitänyt lapseensa yhteyttä puoleen vuoteen. Mitäs vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tehdääs yhteenveto;24131453:
siitä, mitä ap on itsestään avauutunut täällä: 28-vuotias, vaaleahiuksinen, Espoossa asuva kahden lapsen äiti, jonka avomies tekee mediakäyttäytymisestä tutkimusta. 2000 fb-kamua ja on urheilullinen. Toinen lapsista 5-vuotias poika, jonka oikea isä ei ole pitänyt lapseensa yhteyttä puoleen vuoteen. Mitäs vielä?

Silla on kaksi koiraa kultsi ja podengo.

Eivät törmäilleet! Olen sanonut että sit jos törmäillään niin kärry lähtee välittömästi pois. Eikä ole tarvinnut takavarikoida koska muksut tietää etten turhaan uhkaile.

Mikä logiikka tossa on? Jos törmäilee, niin komennetaan (ja se tehoaa), mutta jos riitelee, kiljuu, kiukuttelee ja juoksee karkuun niin hymistellään kuinka ihanan eläväisiä ne tenavat on?

Ihanaa, jos sun kauhukakaras ois herättäny meidän vauvan sillä huutamisellaan tai törmännyt mun raskausmahaan kärryineen, niin olisin potkaissut :)
Nostan kädet ylös, minä olisin se äiti, joka vietäisiin poliisiautossa marketista asemalle kuultavaksi!

[QUOTE="heii";24132284]Lienee enemmänkin siinä, että mikä on sun mielestä pikkuasia, joka todennäköisesti eroaa jonkin verran valtaväestön käsityksestä pikkuasioista.[/QUOTE]

Valtaväestön pikkuasiat, no niitähän ei taida ollakaan vaan kaikesta pitää vetää se halon kokoinen herneen palko nenään ja suuttua,loukkaantua ja pähkäillä asiat miljoonalle solmulle. Elämä ei taida kaatua parin minuutin mittaiseen meteliin,vai kaatuuko??? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tehdääs yhteenveto;24131453:

Niin ja kuten sanoin, jokainenhan saa olla niin sinisilmäinen kuin haluaa että olenko nyt ihan kaiken kertonut juuri omakohtaisesti vai hieman pitänyt tunnistamattomuutta yllä :D

[QUOTE="...";24132422]Ihanaa, jos sun kauhukakaras ois herättäny meidän vauvan sillä huutamisellaan tai törmännyt mun raskausmahaan kärryineen, niin olisin potkaissut :)
Nostan kädet ylös, minä olisin se äiti, joka vietäisiin poliisiautossa marketista asemalle kuultavaksi![/QUOTE]

Mites se olikaan, joku väitti että raskaana olevat äidit huokuvat onnea, iloa ja harmoniaa :) Sinä et taida kuulua heihin??? :D

Siis aikuisten oikeesti. Luin ketjun alkupäätä eilen, ja nyt tätä viimestä sivua. Uskomatonta, että ootte sitten jaksanu vääntää kättä 11 sivua tästä aiheesta :D Pistäkääs mammat koneet kiinni ja menkää nauttiin kesästä, täällä on niin ilkeetä meininkiä (puolin ja toisin), että nyt ois tauon paikka itsekullekin :D

Ja SporttisMamalle, olet ihanan virkistävä tuulahdus täällä!

• Tykkää
Reactions: SporttisMama
[QUOTE="ohikulkija";24132932]Siis aikuisten oikeesti. Luin ketjun alkupäätä eilen, ja nyt tätä viimestä sivua. Uskomatonta, että ootte sitten jaksanu vääntää kättä 11 sivua tästä aiheesta :D Pistäkääs mammat koneet kiinni ja menkää nauttiin kesästä, täällä on niin ilkeetä meininkiä (puolin ja toisin), että nyt ois tauon paikka itsekullekin :D

Ja SporttisMamalle, olet ihanan virkistävä tuulahdus täällä![/QUOTE]

Kiitos, tykkään vähän sekottaa pakkaa varsinkin jos meinaa mennä vähän liian vakavaksi touhu :D Harmi vain ei pääse nauttimaan kesästä, sain sitten lomani kunniaksi jonkun ihme taudin päälle. Kuumetta ja lihaskipua, en olekaan ollut vuosiin kipeänä joten eikö tietenkin kesäloma ole loistava aika sairastaa, ja vielä tämmöinen sää! :)
Väittely ja keskustelu tekevät kaikille hyvää, pitää vaan osata hieman suodattaa ja ottaa huumorilla. Joillakin ihme tapa liian usein hiiltyä jos toinen eri mieltä tai ajattelee eri perspektiivistä :(

Kiitos, tykkään vähän sekottaa pakkaa varsinkin jos meinaa mennä vähän liian vakavaksi touhu :D Harmi vain ei pääse nauttimaan kesästä, sain sitten lomani kunniaksi jonkun ihme taudin päälle. Kuumetta ja lihaskipua, en olekaan ollut vuosiin kipeänä joten eikö tietenkin kesäloma ole loistava aika sairastaa, ja vielä tämmöinen sää! :)
Väittely ja keskustelu tekevät kaikille hyvää, pitää vaan osata hieman suodattaa ja ottaa huumorilla. Joillakin ihme tapa liian usein hiiltyä jos toinen eri mieltä tai ajattelee eri perspektiivistä :(

Hih, ootkohan mun vanha luokkakaveri? Tuli tosta koirarodusta vaan sellainen ahaa elämys :)

Yhteistyössä