M
murhaaja
Vieras
Äitini oli rh-negatiivinen ja isäni rh-positiivinen eli äitini elimistö kehitti raskausaikana jotain vasta-ainetta hänen rh-positiivisten sikiöidensä verta vastaan. Minä synnyin kunnossa, mutta käynnistin niiden vasta-aineiden valmistuksen äitini elimistössä, minkä takia hänen seitsemän seuraavaa raskauttaan eivät onnistuneet. Neljä raskautta meni kesken ja kolme vauvaa syntyivät täysiaikaisina, mutta kuolleina. Äitini ja isäni antoivat minun ymmärtää, että minä aiheutin saastaisen vereni takia sisarusteni kuoleman ja olin siis tappaja, minkä takia äiti ja isä vihasivat minua koko elämänsä. Varsinkin täysi-ikäisenä, mutta kuolleena syntyneen veljeni hautajaisissa he olivat minulle erittäin vihaisia ja antoivat minun ymmärtää, että olisivat tehneet mitä tahansa, että minä olisin maannut veljeni sijasta kuolleena arkussa. Ymmärrän heitä hyvin, sillä minä pilasin heidän unelmansa suurperheestä ja siitä, että perheeseen olisi saatu poika. Pojan saaminen olisi ollut heidän elämänsä suurin unelma, mutta minä pilasin sen unelman, koska minun saastainen vereni tappoi veljeni äidin kohtuun vähän ennen synnytystä. Luultavasti se saastainen vereni myös aiheutti sen, että sairastuin 16-vuotiaana, pian kuolleen veljen syntymän jälkeen psykoosiin ja skitsofreniaan.