A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:Se on muuten hyvä et oman vakaumuksena löytää =) Minäkin toteutan omaa vakaamustani heti huoménissa...
älä jätä huomiseen mitään minkä voit hoitaa tänään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:Se on muuten hyvä et oman vakaumuksena löytää =) Minäkin toteutan omaa vakaamustani heti huoménissa...
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Taitaa olla ufo laskeutunut porvooseen ja julistanu uuden ilosanoman..
Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Taitaa olla ufo laskeutunut porvooseen ja julistanu uuden ilosanoman..
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Taitaa olla ufo laskeutunut porvooseen ja julistanu uuden ilosanoman..
![]()
![]()
![]()
ufoja ei mainita raamatussa, joten niitä ei ole. porvoo on kaupunki, missä anoppini asuu. minä asun pohjoisemmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Taitaa olla ufo laskeutunut porvooseen ja julistanu uuden ilosanoman..
![]()
![]()
![]()
ufoja ei mainita raamatussa, joten niitä ei ole. porvoo on kaupunki, missä anoppini asuu. minä asun pohjoisemmassa.
juu, tolla logiikalla ei ole olemassa esim. tietokoneitakaan, koska niitä ei raamatussa mainita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Taitaa olla ufo laskeutunut porvooseen ja julistanu uuden ilosanoman..
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutusalem:Hyvän palstan valitsit kysyä tuollaista asiaa. Onko tää nyt se Kohtalonkirkko lahko?
hmm.. en edelleenkään kerro uskonnosta sen enempää. periaatteet löytyy raamatusta kuitenkin, onko uskonnolla väliä?
selvästi raamatussa käsketään lisääntymään, ja kielletään siemenen vuodattamisen maahan. tätä käskyä mieheni rikkoo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutusalem:Hyvän palstan valitsit kysyä tuollaista asiaa. Onko tää nyt se Kohtalonkirkko lahko?
hmm.. en edelleenkään kerro uskonnosta sen enempää. periaatteet löytyy raamatusta kuitenkin, onko uskonnolla väliä?
selvästi raamatussa käsketään lisääntymään, ja kielletään siemenen vuodattamisen maahan. tätä käskyä mieheni rikkoo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutusalem:Hyvän palstan valitsit kysyä tuollaista asiaa. Onko tää nyt se Kohtalonkirkko lahko?
Kai kuitenkin tiedät, että monet uskonnolliset yhteisöt, jotka perustavat opetuksensa Raamattuun, eivät kiellä ehkäisyä, ja että ehkäisy Raamatun pohjalta pelkästään on tulkinnanvarainen juttu. Uskonnollinen yhteisösi tulkinnallaan kieltää ehkäisyn, Raamattu ei sitä yksiselitteisesti tee, mikä nähdään jo vallitsevista useista tulkinnoista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutusalem:Hyvän palstan valitsit kysyä tuollaista asiaa. Onko tää nyt se Kohtalonkirkko lahko?
Kai kuitenkin tiedät, että monet uskonnolliset yhteisöt, jotka perustavat opetuksensa Raamattuun, eivät kiellä ehkäisyä, ja että ehkäisy Raamatun pohjalta pelkästään on tulkinnanvarainen juttu. Uskonnollinen yhteisösi tulkinnallaan kieltää ehkäisyn, Raamattu ei sitä yksiselitteisesti tee, mikä nähdään jo vallitsevista useista tulkinnoista.
kyllä siemenen vuodatus maahan kielletään selvästi, ja annetaan käsky lisääntyä. uskonnot vaan eivät uskalla noudattaa selvää asiaa, vaan keksivät tulkinnanvaraisuuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä siemenen vuodatus maahan kielletään selvästi, ja annetaan käsky lisääntyä. uskonnot vaan eivät uskalla noudattaa selvää asiaa, vaan keksivät tulkinnanvaraisuuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä siemenen vuodatus maahan kielletään selvästi, ja annetaan käsky lisääntyä. uskonnot vaan eivät uskalla noudattaa selvää asiaa, vaan keksivät tulkinnanvaraisuuksia.
Ei siellä lue, että "Älä vuodata siementäsi maahan". Vaan että Herra vihastui Onaniin, koska kieltäytyi käskystä tehdä jälkeläinen veljelleen. Siis voihan siitä tehdä sellaisenkin tulkinnan, että ehkäisy on kielletty, mutta se on vain yksi mahdollisuus. Tai voi tulkita niin, että keskeytetty yhdyntä on kielletty, mutta esim. varmat päivät ei. Tai että ehkäisy ei ole tuossa yleisesti kielletty. Tai ...
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti ihmettelevä:mikähän ois oikea käännös suomeksi "vuodattaa siemen maahan"? Miten niin maahan? Voishan vaikka poskeen tai pyllylle?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuo on juuri sitä, että yritetään tulkita itselleen sopivaan muotoon, eikä uhrauksia voida tehdä. minä uhraan mielelläni seksielämäni uskon vuoksi.vaikka se vaikeaa onkin. minua vaan koetellaan. vuoden päästä olemme ajatelleet että olisi sopiva aika vauvalle. joten odotan kärsivällisesti siihen asti.
ja tämähän se ongelma on, kun mieheni ei halua noudattaa uskoa, ja haluaa seksiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuo on juuri sitä, että yritetään tulkita itselleen sopivaan muotoon, eikä uhrauksia voida tehdä. minä uhraan mielelläni seksielämäni uskon vuoksi.vaikka se vaikeaa onkin. minua vaan koetellaan. vuoden päästä olemme ajatelleet että olisi sopiva aika vauvalle. joten odotan kärsivällisesti siihen asti.
ja tämähän se ongelma on, kun mieheni ei halua noudattaa uskoa, ja haluaa seksiä.![]()
Kieltääkö uskosi avioeron? Mieti, ja vielä kerran mieti, mitä vuoden seksittömyydestä seuraa, ja mikä on pienempi paha.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuo on juuri sitä, että yritetään tulkita itselleen sopivaan muotoon, eikä uhrauksia voida tehdä. minä uhraan mielelläni seksielämäni uskon vuoksi.vaikka se vaikeaa onkin. minua vaan koetellaan. vuoden päästä olemme ajatelleet että olisi sopiva aika vauvalle. joten odotan kärsivällisesti siihen asti.
Kieltääkö uskosi avioeron? Mieti, ja vielä kerran mieti, mitä vuoden seksittömyydestä seuraa, ja mikä on pienempi paha.
jos mieheni ottaa eron näin vähäpätöisen asian vuoksi, se on hänen syntinsä, ei minun.
Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Taitaa olla ufo laskeutunut porvooseen ja julistanu uuden ilosanoman..
![]()
![]()
![]()
juu, tolla logiikalla ei ole olemassa esim. tietokoneitakaan, koska niitä ei raamatussa mainita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti ihmettelevä:mikähän ois oikea käännös suomeksi "vuodattaa siemen maahan"? Miten niin maahan? Voishan vaikka poskeen tai pyllylle?
Alkuperäinen kirjoittaja hoo:eikös siitä jo koidu miehelle aikamoisia fyysisiä ongelmia, jos hän on lapsensa tehnyt esim. jo 26-vuotiaana, eikä saisi enää loppuikänään "vuodattaa siementä"?