V
vieras
Vieras
Eli nivusissa ja kainaloissa turvonneet imusolmukkeet ja nyt on vatsaan ilmestynyt monttu navan yläpuolelle. Epämääräisiä lonkka ja selkäkipuja. Sain lääkäri ajan vasta parinviikon päähän
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla kans. kurkkua ahistaa ja siellä on "pala" joka ei mene pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla kans. kurkkua ahistaa ja siellä on "pala" joka ei mene pois.
Ahdistuksesta ja stressistä tulee tuo pala.
Alkuperäinen kirjoittaja jospa:Voisitko käydä yksityisellä tämän ensimmäisen käynnin? Mielestäni ei kovin kallista, kela-korvauksen jälkeen jää maksettavaa n.35 euroa ainakin täällä tampereella.
Selviää mistä on kysymys..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla kans. kurkkua ahistaa ja siellä on "pala" joka ei mene pois.
mut jätäkö hoitamatta mielummin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta jos joutuu jatkotutkimuksiin, verikokeisiin yms. niin kalliiksihan se tulee
Alkuperäinen kirjoittaja Malai:mut jätäkö hoitamatta mielummin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta jos joutuu jatkotutkimuksiin, verikokeisiin yms. niin kalliiksihan se tulee
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Malai:mut jätäkö hoitamatta mielummin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta jos joutuu jatkotutkimuksiin, verikokeisiin yms. niin kalliiksihan se tulee
Voihan yksityinenkin määrätä hoitoon kunnalliselle puolelle, minutkin määräsi kun kävin Espoossa yksityisellä niin pääsin jatkotutkimuksiin Jorviin, yksityisen lähetteellä.
Alkuperäinen kirjoittaja terkka:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Malai:mut jätäkö hoitamatta mielummin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta jos joutuu jatkotutkimuksiin, verikokeisiin yms. niin kalliiksihan se tulee
Voihan yksityinenkin määrätä hoitoon kunnalliselle puolelle, minutkin määräsi kun kävin Espoossa yksityisellä niin pääsin jatkotutkimuksiin Jorviin, yksityisen lähetteellä.
Näin. ainoa mihin ehkä kannattaa varauttua, on joidenkin labrakokeiden otto yksityisellä. Mutta tarkempiin tutkimuksiin - jos niihin on aihetta - tekevät lähetteen julkiselle puolelle. Sen voi ihan hyvin sanoa, ettei ole maltaita varaa maksaa yksityisellä puolella