Minä olen ihan varma että minulla on joku syöpä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli nivusissa ja kainaloissa turvonneet imusolmukkeet ja nyt on vatsaan ilmestynyt monttu navan yläpuolelle. Epämääräisiä lonkka ja selkäkipuja. Sain lääkäri ajan vasta parinviikon päähän:(

Voisitko käydä yksityisellä tämän ensimmäisen käynnin? Mielestäni ei kovin kallista, kela-korvauksen jälkeen jää maksettavaa n.35 euroa ainakin täällä tampereella.
Selviää mistä on kysymys..

Alkuperäinen kirjoittaja jospa:
Voisitko käydä yksityisellä tämän ensimmäisen käynnin? Mielestäni ei kovin kallista, kela-korvauksen jälkeen jää maksettavaa n.35 euroa ainakin täällä tampereella.
Selviää mistä on kysymys..

Jep, ei yksityisellä tule edes mainittavasti kalliimmaksi, kun täällä Jyväskylässä ainakin julkiselläkin kaikki erityisemmät hoidot, kuten silmälääkäri, maksaa maltaita! Itseasiassa tulee vain n. 15 euroa kalliimmaksi käydä yksityisellä silmälääkärillä ja silti palvelu on tuhat kertaa parempaa...

Kun vielä olin töissä sädehoidossa, pidin jokaista oirettani syövän merkkinä. Päätä särkee, jaa, siellä on varmaan metastaaseja aivot täynnä... syöpä arkipäiväistyi työn myötä ja sitä alkoi nähdä kaikkialla.

Alkuperäinen kirjoittaja Malai:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta jos joutuu jatkotutkimuksiin, verikokeisiin yms. niin kalliiksihan se tulee
mut jätäkö hoitamatta mielummin?

Voihan yksityinenkin määrätä hoitoon kunnalliselle puolelle, minutkin määräsi kun kävin Espoossa yksityisellä niin pääsin jatkotutkimuksiin Jorviin, yksityisen lähetteellä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mutta jos joutuu jatkotutkimuksiin, verikokeisiin yms. niin kalliiksihan se tulee

Voihan yksityinenkin määrätä hoitoon kunnalliselle puolelle, minutkin määräsi kun kävin Espoossa yksityisellä niin pääsin jatkotutkimuksiin Jorviin, yksityisen lähetteellä.

Näin. ainoa mihin ehkä kannattaa varauttua, on joidenkin labrakokeiden otto yksityisellä. Mutta tarkempiin tutkimuksiin - jos niihin on aihetta - tekevät lähetteen julkiselle puolelle. Sen voi ihan hyvin sanoa, ettei ole maltaita varaa maksaa yksityisellä puolella

Alkuperäinen kirjoittaja terkka:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Näin. ainoa mihin ehkä kannattaa varauttua, on joidenkin labrakokeiden otto yksityisellä. Mutta tarkempiin tutkimuksiin - jos niihin on aihetta - tekevät lähetteen julkiselle puolelle. Sen voi ihan hyvin sanoa, ettei ole maltaita varaa maksaa yksityisellä puolella

Ei ap oluenpanosta ole kiinnostunut, vaan terveydentilansa tutkimisesta. Joitain perusröntgentutkimuksiakin suoritetaan yksityisellä puolella. Magneettiin joutuu joko jonottamaan kauan julkisella puolella tai maksamaan hirveästi yksityisellä puolella. Isotooppitutkimuksia en tiedä suoritettavan yksityisesti.

Lueskelin juuri netistä että vatsalihasten erkaneminen saattaa aiheuttaa tuon montun vatsassa. Lisäksi olen laihtunut 10kg vajaassa vuodessa joten ehkä silläkin vaikutusta. Onko kokemuksia?

Lueskelin juuri netistä että vatsalihasten erkaneminen saattaa aiheuttaa tuon montun vatsassa. Lisäksi olen laihtunut 10kg vajaassa vuodessa joten ehkä silläkin vaikutusta. Onko kokemuksia?

Hei, oikeesti sulla voi olla ihan jotain muutakuin syöpä. Nykyään uutisoidaan niin paljon syövistä, että kaikista oireista alkaa pelkäämään ensimmäiseksi sitä ( itse olen kans potenut vuosi sitten syöpäpelkoa kun synnytksen jälkeen elimistöllä kesti tosi pitkään palautua ja mulla oli kaikenlaisia vaivoja) Jos sulla on yhtään ylimääräistä tai raatsit budjetista raapasta yksityislekurille menoon pikkasen rahaa, niin suosittelen. Pääset nopsaan ja saat kertoa huoles. Mulla otettiin yksityisellä pieni verenkuva, maksa-arvot ja keuhkokuvat ja kävin siis fysiatrian erik.lekurila muistaakseni maksoi jotain 120-150e yhteensä. Tulokset saa melkeistä heti ja jo lääkärillä, kun kerrot syöpäpelosta,ainakin mulle se lekuri sanoi, että jos näissä kokeissa ei mitään poikeavaa ilmi tule niin voi melkein varmasti sanoa että ei syöpää ole. Tunnusteli myös sisäelimet ja päätteli siitäkin jotain. Tsemppiä...tiedän kuinka kurjaa tuon asian pohtiminen on.

Yhteistyössä