Minä niin luulin ja metsään meni että rymisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuutikki

Vieras
Nyt minä tiedän kuinka vaikeaa on teini-ikäisen kanssa voi olla. Miten niin herttaisesta lapsesta voi tulla niin vaikea teini?
Nyt on tapetilla ollut koko kevään ajan hänen kännykän käyttö, laskut pilvissa ja sovittiin ja sovittiin puhelimen käytöstä selvät pelisäännöt. Kunnes aukaisin tänään puhelinlaskun......
Valitettavasti nyt se kännykkä joutuu hyllylle kun ei ole vara maksella niin kauheita kännykkälaskuja....

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Saldorajat on keksitty.

On on mutta ne tekstiviestit, niitä voi lähetell ihan mielin määrin....Vai osaatko sanoa jonkun liittymän joka ns. tekee topin kun saldoraja tulee täyteen, myös tekstiviestien osalta

Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
Saldorajat on keksitty.

On on mutta ne tekstiviestit, niitä voi lähetell ihan mielin määrin....Vai osaatko sanoa jonkun liittymän joka ns. tekee topin kun saldoraja tulee täyteen, myös tekstiviestien osalta

Siis kyllä kaikkien pitäisi stopata myös tekstiviestien osalta! Yhteyttä nyt vain operaattoriin.

Saldorajat on keksitty.

Onon! Kaikilla operaattoreilla luulis sellanen olevan! Siis kun saldo täysi, stoppaa siihen ja ei voi soittaa muutakun hätänumeroon/ilmasiin. Mulla oli joskus teininä 20,myöhemmin 30euroa saldoraja. Olihan se vähän vittumaista mutta eipä tullut soiteltua ja jäi rahaa muuhunkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
Ei teillä taida olla käytössä saldorajaa, jos teksareita voi lähettää? Saldoraja estää myös tekstareiden lähetyksen.

Olen soittanut vaikka mihin ja sieltä tulee aina se sama vastaus että saldoraja ei estä tekstareiden lähetystä. Sanokaa joku liittymä joka sen estää niin otan sen tiedon kiittollisena vastaan. Kyse ei ole todellakaan mistään pikkuisista tekstariviesteistä...

Joo, vaihtakaa prepaid-liittymään. Lupaatte itse maksaa kohtuullisen summan per kk ja loput saa kustantaa itse tai olla ilman puhe- ja tekstariaikaa. Vaikka puheaika olisi loppu, puhelimeen päin voi edelleen soittaa ja saatte nuoren kiinni tarvittaessa.

Olen soittanut vaikka mihin ja sieltä tulee aina se sama vastaus että saldoraja ei estä tekstareiden lähetystä. Sanokaa joku liittymä joka sen estää niin otan sen tiedon kiittollisena vastaan. Kyse ei ole todellakaan mistään pikkuisista tekstariviesteistä...

Mulla on kokemusta Saunalahdesta ja Sonerasta, molemmat toimii. Tuo prepaid on kans hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hankit käyttöön prepaidin tai sitten jonkun sellaisen liittymän, missä on noita tekstareita aika rajattomasti.

Minä en sellaista liittymää ota jossa saa tekstata älyttömästi, tuolla hemmetin teinillä on sellainen liittymä jossa saa lähettää 1000viestiä ja se ylittyy ja komiasti!!! Nyt alkaa taas suututtamaan kun teinillä on sahapurua aivojen tilalla ja ei älyä että tekstiviestejä ei tarvis lähettää niin mahottomasti!! Onneksi hän on koulussa niin kerkeän pahimmat raivot puhaltaa ulos:)

Alkuperäinen kirjoittaja :

Mulla on kokemusta Saunalahdesta ja Sonerasta, molemmat toimii. Tuo prepaid on kans hyvä.

Mulla oli teininä Saunalahtea ja Soneraa ja saldorajan ylityttyä ei myöskään viestejä voinut lähetellä.:) En itseasiassa ole edes kuullut saldorajoista, jotka ei estä tekstiviestien lähettämistä. Tosin eipä ole moisiin ollut tarvettakaan enää vuosiin.

Saldorajat on keksitty.

Laitoin itselleni ja pojalleni saldorajat. Mulle 60e poajalle 20e. Mulla menee esto päälle heti kun raja ylittyy. En voi laittaa viestiä enkä soittaa. Mulla oli myös teininä sellanen esto 100markkaa ja kun se ylitty ei voinu laittaa viestiä tai soittaa minnekään. Meillä on tuo sonera ollut aina:)

Joo, vaihtakaa prepaid-liittymään. Lupaatte itse maksaa kohtuullisen summan per kk ja loput saa kustantaa itse tai olla ilman puhe- ja tekstariaikaa. Vaikka puheaika olisi loppu, puhelimeen päin voi edelleen soittaa ja saatte nuoren kiinni tarvittaessa.

prepaid-liittymät ja easy liittymät niilä ei soitella eikä tekstailla jos saldoa ei ole, mutta niihin voi silti soittaa, nuorille tosi käteviä