AINA ketjuja lukiessa huomaan saman ilmiön; jos joku kysyy avauksessaan KUKA sitä tai tätä. Niin mukaan mahtuu samat nikit huutamassa MINÄ.
:xmas:
Halusin vain kertoa että MINUA se ärsyttää.
B)
Sama pää jo vuosikymmeniä.....eli kyse on tietty alotuksista KUKA on palstan kaunein, tyhmin, viiisain yms aikuismaista pohdiskelua
Tai kenelle haluaisit sanoa kiitoksesi tai muuta vastaavaa. Niin johan löytyy liuta äitejä lapa pystyssä huutamassa MINÄ.
Siellä oikeassa elämässä he varmaan puskevat hartiat edellä joka paikkaan kiljuen minä olen paras. Minä ensin. Mulle kans.
Eli uusi sukupolvi on nyt jo kasvamassa kohti vittumaisimmat mummot kilpailua
Hyvähän se on nuorena opetella itsekkyyden peruselkeet, niin pääsee sitten kaupan jätelaarille huitomaan muita kepillä.
:xmas:
Halusin vain kertoa että MINUA se ärsyttää.
B)
Sama pää jo vuosikymmeniä.....eli kyse on tietty alotuksista KUKA on palstan kaunein, tyhmin, viiisain yms aikuismaista pohdiskelua
Tai kenelle haluaisit sanoa kiitoksesi tai muuta vastaavaa. Niin johan löytyy liuta äitejä lapa pystyssä huutamassa MINÄ.
Siellä oikeassa elämässä he varmaan puskevat hartiat edellä joka paikkaan kiljuen minä olen paras. Minä ensin. Mulle kans.
Eli uusi sukupolvi on nyt jo kasvamassa kohti vittumaisimmat mummot kilpailua