Minä, minä, minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lunacy sioux

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
6 381
0
36
AINA ketjuja lukiessa huomaan saman ilmiön; jos joku kysyy avauksessaan KUKA sitä tai tätä. Niin mukaan mahtuu samat nikit huutamassa MINÄ.
:xmas:
Halusin vain kertoa että MINUA se ärsyttää.
B)

Sama pää jo vuosikymmeniä.....eli kyse on tietty alotuksista KUKA on palstan kaunein, tyhmin, viiisain yms aikuismaista pohdiskelua :whistle:
Tai kenelle haluaisit sanoa kiitoksesi tai muuta vastaavaa. Niin johan löytyy liuta äitejä lapa pystyssä huutamassa MINÄ.
Siellä oikeassa elämässä he varmaan puskevat hartiat edellä joka paikkaan kiljuen minä olen paras. Minä ensin. Mulle kans.
Eli uusi sukupolvi on nyt jo kasvamassa kohti vittumaisimmat mummot kilpailua :D Hyvähän se on nuorena opetella itsekkyyden peruselkeet, niin pääsee sitten kaupan jätelaarille huitomaan muita kepillä.

Jaa? Mä en edes ymmärrä tätä aloitusta. Ehkä se johtuu kulttuurieroista. Minun kotipalstallani kukaan ei myönnä itse olevansa mitään, aina ne on ne toiset...

Alkuperäinen kirjoittaja AV-evakko:
Jaa? Mä en edes ymmärrä tätä aloitusta. Ehkä se johtuu kulttuurieroista. Minun kotipalstallani kukaan ei myönnä itse olevansa mitään, aina ne on ne toiset...

Ehkä av´lla palstailee aikuisia ja täällä kakaroita.
Meidän 4 vee vastaa joka kysymykseen MINÄ. Joten ehkä plussan äidit on samalla tasolla :whistle:

Mä en kans ymmärrä pointtia -ehkä olen sitten se kakara.
Jos joku kysyy avauksessa KUKA, kuten ap kirjoitti, niin mitäpä siihen sitten kuuluu vastata jollei MINÄ? Onko se jotenkin aikuismaisempaa tai vähemmän kakaramaista, jos alkaa kantelemaan, että tuo ja tuo se tekee sitä ja sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Pointiton:
Mä en kans ymmärrä pointtia -ehkä olen sitten se kakara.
Jos joku kysyy avauksessa KUKA, kuten ap kirjoitti, niin mitäpä siihen sitten kuuluu vastata jollei MINÄ? Onko se jotenkin aikuismaisempaa tai vähemmän kakaramaista, jos alkaa kantelemaan, että tuo ja tuo se tekee sitä ja sitä?

Ai katos perkele, multa jäi avauksesta pointti. Täytyykin korjata :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
niinpä. ja kun se on ihan oikeassakin elämässä niin, että on paljon tyyppejä jotka aina vaan kertoo siitä omasta navasta. harvoin tulee kysyneeksi että mitä toiselle kuuluu.

Tai vähintään mitä toisen navalle kuuluu.
B)

niinpä. mutta kun MUA oikeasti ketuttaa se joidenkin tyyppien omanapaisuus ihan täysin. siis se, että kaikki viestit, puhelut ja keskustelut kasvotusten on aina sitten omia juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja AV-evakko:

Ehkä av´lla palstailee aikuisia ja täällä kakaroita.
Meidän 4 vee vastaa joka kysymykseen MINÄ. Joten ehkä plussan äidit on samalla tasolla :whistle:

Mikä tuo av on?????

niinpä. ja kun se on ihan oikeassakin elämässä niin, että on paljon tyyppejä jotka aina vaan kertoo siitä omasta navasta. harvoin tulee kysyneeksi että mitä toiselle kuuluu.

Tai vähintään mitä toisen navalle kuuluu.
B)

niinpä. mutta kun MUA oikeasti ketuttaa se joidenkin tyyppien omanapaisuus ihan täysin. siis se, että kaikki viestit, puhelut ja keskustelut kasvotusten on aina sitten omia juttuja.

Onneks mä olen jo päässyt sellaisista ihmisistä eroon.

Varsinkin yks entinen kaveri oli tosi paha tapaus. Soitteli aina höpöttääkseen omia juttujaan. Maailma kaatu sille niskaan jos sen kundikaveri oli lihonnut tai itse oli syönyt sipsin. Sille ois ollut ihan sama vaikka olisin sanonut tekeväni kuolemaa, ei se ois noteerannut. Kun aina piti kuunnella sen ongelmia jotka siis koostui siitä että sen kundikaveri ei sanonut sitä joka päivä maailman kauneimmaksi :whistle:

Mä laitan äitilleni usein viestin, jossa lukee... joo kiitos vaan, kuuluu ihan hyvää, kiitos kysymästä :kieh: Ihan vaan sen takii, kun se soittaa, niin se ei koskaan kysy mitä mulle kuuluu.
Höpöttää vaan omat asiat ja jos jotain yritän sanoa, niin aina vaan sivuuttaa sen mun asian ja jatkaa omia juttujaan.
Sitten se ihmettelee, mitä mä tarkotan noilla mun viesteillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Mä laitan äitilleni usein viestin, jossa lukee... joo kiitos vaan, kuuluu ihan hyvää, kiitos kysymästä :kieh: Ihan vaan sen takii, kun se soittaa, niin se ei koskaan kysy mitä mulle kuuluu.
Höpöttää vaan omat asiat ja jos jotain yritän sanoa, niin aina vaan sivuuttaa sen mun asian ja jatkaa omia juttujaan.
Sitten se ihmettelee, mitä mä tarkotan noilla mun viesteillä.

Pieni kritiikki on aina toisinaan paikallaan.
Meidän mutsi kyllä huomaa aina heitämäni piikit, ja onneksi havahtuu niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaistahan itsekkyyttä se on jos vastaa että minä olen palstan rumin tai tyhmin??? ihmettelee hän

HUOMATKAA MUT! Eiköhän se perustu ihan siihen ;)

Entäs jos vaan on omasta mielestä rumin tai tyhmin, eikö sitä saa sanoa ilman että se olis huomionhakua? Tai siis saa tietenki, mutta ilman että se arvon neitiä/rvaa ärsyttäis?

Yhteistyössä