Minä luulen että palstalaiset ovat todella kateellisia minulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"oikea ammattivalittaja"

Vieras
Se on ainoa asia mikä selittää tämän kiusanteon. Kukaan muu ei saa samanlaisia vastauksia ongelmiinsa täällä kuin minä. Ja sitten on vielä se yksi feikki joka matkii.
Kai minun elämä sitten on niin hyvää että ovat kateellisia. Onhan minulla hyvä mies, kiva lapsi ja saan olla vaan kotona ja tuhlata niin paljon rahaa kun jaksan. Kohta perustan sen yrityksenkin niin rahaa on vielä enemmän.

-
Minä voin kyllä ihan suoraan sanoa, etten kadehdi sinua.
Minulla ja vaimollani on ihan tarpeeksi rahaa, tavaraa yms., minulla ei ole mitään syytä kadehtia Kaksplussan ammattivalittajaa.
Sen sijaan rahalla retostelu (Milanna, ehkäpä sinäkin) kertoo elämän tyhjästä sisällöstä, jota yritetään rahalla peittää.
Rahan kadehtimisen olen lopettanut jo 15 vuotta sitten, elämässä pitää ola muutakin sisältöä.

Jep. Jollain tasolla ehkä olenkin. tosin en muista koskaan vastanneeni sinulle vielä mitään, ainkaan kiusantekoa. Olen todennut sinulle vain että "way to go! palkkatyö on yliarvostettua".

Itse jos makaisin kattoon syljeskellen, olisi anoppi, appi, isä, jne kimpussani. Pitää heille tienata eläkkeitä ja anopin mielestä pitää olla rankempi elämä kuin hänellä.

No multa löytyy hyvä mies joka ostaa kaiken mitä haluan, kerran äitienpäivänäkin kalliin sormuksen. Ja remontoi taloa ja on vielä ison yrityksen johtaja. On moni kateellinen mutta täällä sen oikein huomaa.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";25633674]No multa löytyy hyvä mies joka ostaa kaiken mitä haluan, kerran äitienpäivänäkin kalliin sormuksen. Ja remontoi taloa ja on vielä ison yrityksen johtaja. On moni kateellinen mutta täällä sen oikein huomaa.[/QUOTE]

Alkaako sulta loppua aiheet niin piti sitten vetää kateuskortti esille.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";25633674]No multa löytyy hyvä mies joka ostaa kaiken mitä haluan, kerran äitienpäivänäkin kalliin sormuksen. Ja remontoi taloa ja on vielä ison yrityksen johtaja. On moni kateellinen mutta täällä sen oikein huomaa.[/QUOTE]

Kilpailetko huomiosta Venakon kanssa? Olkoonkin, että provoilet.

Jaa, mistä sinua kadehtisin: sädehtivästä älystä, jonka voimalla olet suorittanut monta tutkintoa loistavin arvosanoin ja työllistynyt hienoihin työpaikkoihin.
Miehestä, joka tukee sinua kaikessa, opiskeluissa, työnteossa, eikä halua käyttää sinun säästöjäsi yhtään mihinkään.
Vanhasta hankalasta omakotitalosta?

Oi kerro ihmeessä mistä sinua pitäisi kadehtia.

Päivän paras. Sulla ei oo varaa menkka rätteihin, kuljet verkkareissa aina, lihava, työtön, EI IKINÄ. Voin kuvitella minkä näkönen olet ja sun mies jos sulla edes sellaista on.

En edelläänkään kadehdi sinua, mutta tuo jatkuva kerskailu miehestä, jolla on hynää, millä mällätä, kertoo siitä, että sinulla on tyhjä elämä ja ehkä sinä olet kateellinen muille siitä, että heillä on elämässään muutakin kuin raha.
Mistä helvetistä sulle pitäisi olla kateellinen?
Olen itse tyytyväinen elämääni, siinä on sisältöä ja raha ei ole sen keskipiste. Kasvoin perheessä, jossa raha näytteli todella suurta osaa. Ja kyllä, rahaa oli, mutta se tuntui olevan kaiken keskipiste.
Nykyään olen oppinut, että rahalla ei saa onnea, eikä eurot näyttele suurta osaa elämässäni.

no on mun mies hyvä ei ryyppää eikä hakkaa. ja rahaa meillä on vaikka kuinka paljon ja saan olla kotona kotiäitinä ei joudu mennä töihin joka päivä.

Hanki nyt sitä apua itsellesi, ei tätä jaksa kukaan enää. Lukea näitä paskaakin paskempia provoja, joissa ei ole päätä eikä häntää. Pyrit varmaan saamaan yhtäpaljon huomiota kuin milanna, mutta olet niin tyhmä ettet ymmärrä ihmisten säälivän sellaisia ihmisiä. Huomionkipeitä provoilijoita. Eikö ihmisillä nykyään ole mitään muuta elämää kun palsta? Tullaan tänne jauhamaan paskaa ja keksitään joku ihan uusi persoona jona sitten esiinnytään. Vittu miten säälittävää. Anteeksi kielenkäyttöni.