minä jatkan taas tästä miehestä josta jo täällä kyllästymiseen asti jauhanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas minä

Vieras
eli olen se jolla oli sutinnaa miehen kanssa ja homma sit ei mennytkään niinkuin piti vaan kuivui kokoon ja kun mies sit mun painostuksesta sano et ei ole kiinnostunut vaikka alkuun oli. Muistatteko? muistatte varmaan...

No juu,eilen se sitten soitteli koko illan ja lähetteli viestejä,pariin viestiin vastasin mut soittoihin en. Oli ilmeisesti vähän ottanut mutta en tiedä oliko nyt kovin kännis kun kuitenkin viestit oli ihan järkeviä,äänestä en voinut päätellä mitään kun en vastannut. Mitään seksivonkaus viestejä ne ei ollut, mutta en kyllä sit tiedä mitä ajo takaa sillä et otti yhteyttä,pyys se multa yhtä asiaa mutta en suostunut,eikä ollut mikään seksi juttu.
Tiedän et ei se mitään tarkoittanut sillä et soitteli ym. mut mä tietysti ajattelin et jos se olis tajunnut et mitä tuli tehtyä et haluaaakin olla mun kanssa. JA TIEDÄN ET EI SE VARMAAN NIIN TODELLAKAAN AJATTELE MUTTA...

Ja mieleen tuli sellanenki et jos se oliskin tajunnut et teki väärin kun lopetettiin ja nyt kun soitti monta kertaa ja en vastannut ni nyt se luulee et mua ei kiinnosta enää eikä sitten enää soita.
Enhän mä toivo sen soittavan jos ei ole kerta kiinnostunut mut jos nyt oliskin ja mä en vastannut...
VITTU! Ihan perseestä taas kaikki! Miksei se tajua et sen soittelut satuttaa mua kun mä olen edelleen kiinnostunut siitä.

Pitääkö mun kysyä siltä mitä ne eiliset soittelut/tekstailut oikeen tarkoitti vai annanko olla? kun kuitenkin melko varmaks tiedän vastauksen et eise itekään tiiä miks niin teki. Mä vaan niin jaksan toivoa...vaikka turhaan.

Se oli piparia vailla. Ja lämmittelee sua sillä tavalla sopivasti että kohta irtoaa. Ja sitten se on morjesta taas siihen asti kunnes tekee uudelleen mieli.
Unohda nyt jo koko mies. Et sä kuitenkaaan noitten tunteiden kanssa pysty pelkästään seksiin ja hauskanpitoon. Rikot itses vaan. Mies ei ole muulla tavalla sinusta kiinnostunut.
Mun kokemuksen mukaan silloin kun mies on todella kiinnostunut naisesta, se ei jää naiselta huomaamatta. Mies tosiaan tekee kaikkea ja kaikkensa saadakseen haluamansa naisen. Se kuuluu niiden luontoon.

[QUOTE="vieras";26995779]Usko jo, ei sitä kiinnosta.[/QUOTE]

no kyllähän mun järki sen tajuaa mutta sydän ei...tai sitten ei järkikään enää toimi. No,en mä kuitenkaan soittoihin vastannut,kai sekin jo jotain on.

Itseään arvostavat ihmiset pariutuvat herkemmin onnistuneesti. Itsetunnoton tsesäälissä rypeminen ja takertuminen ihmisiin, joita ei kiinnosta, tekevät jo ihmisestä hyvin epäviehättävän ja epäkiinnostavan.

Ole rehellinen, kerro sille totuus, puhu niin kuin asiat on, jos joku asia mietityttää, kysy.

Yleensä nää jutut menee arvailemalla, olettamalla ja spekuloimalla taatusti mönkään.

Ja hyvä ihminen jos sua kiinnostaa ja mies sulle soittaa niin miksi ihmeessä et vastaa??? Mitä sen miehen pitäis siitä päätellä?

[QUOTE="mä vaan";26995798]
Mun kokemuksen mukaan silloin kun mies on todella kiinnostunut naisesta, se ei jää naiselta huomaamatta. Mies tosiaan tekee kaikkea ja kaikkensa saadakseen haluamansa naisen. Se kuuluu niiden luontoon.[/QUOTE]

Näin minullekin on opetettu. Toisaalta olen myös tullut havaitsemaan, ettei sellainen karmit kaulassa ovesta läpi tuleva (kuvainnollisesti) mies ole välttämättä sekään mikään optimi. Tiedä sitten, mikä on.

[QUOTE="mä vaan";26995798]Se oli piparia vailla. Ja lämmittelee sua sillä tavalla sopivasti että kohta irtoaa. Ja sitten se on morjesta taas siihen asti kunnes tekee uudelleen mieli.
Unohda nyt jo koko mies. Et sä kuitenkaaan noitten tunteiden kanssa pysty pelkästään seksiin ja hauskanpitoon. Rikot itses vaan. Mies ei ole muulla tavalla sinusta kiinnostunut.
Mun kokemuksen mukaan silloin kun mies on todella kiinnostunut naisesta, se ei jää naiselta huomaamatta. Mies tosiaan tekee kaikkea ja kaikkensa saadakseen haluamansa naisen. Se kuuluu niiden luontoon.[/QUOTE]

Mä olen sille sanonut jo aikaa sitten et mä en pysty mihinkään pelkkään seksijuttuun,siis sillon kun on puhuttu kaikenlaisia.

mitä ne miehet sit tekee kun ovat OIKEESTI kiinnostuneita?

Kai sen pitäis pystyä selvinpäin kertomaan jos sitä kaduttaa teidän ero.
Sinuna voisin kyllä laittaa vielä viestin jossa kertosin suoraan omat tunteeni ja jättäsin pallon sen jälkeen sille.

Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26995819:
Mä olen sille sanonut jo aikaa sitten et mä en pysty mihinkään pelkkään seksijuttuun,siis sillon kun on puhuttu kaikenlaisia.

Auttaa, ei välttämättä niinkään itse pyydä apua.
Pitää sovituista asioista ja tapaamisista kiinni.
On huomaavainen ja kohtelias.
Pitää hyvänä.

Selvästi havaittavin elämän varrelle sattunut tapaus alkoi lähetellä jatkuvasti snailmail rakkauskirjeitä, kirjoitti minulle runoja ja osti kukkia aina kun tavattiin. Se oli helppo päätellä. Vaikka eihän siitäkään mitään kummempaa lopulta tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja mites olis nää;26995808:
Ole rehellinen, kerro sille totuus, puhu niin kuin asiat on, jos joku asia mietityttää, kysy.

Yleensä nää jutut menee arvailemalla, olettamalla ja spekuloimalla taatusti mönkään.

Ja hyvä ihminen jos sua kiinnostaa ja mies sulle soittaa niin miksi ihmeessä et vastaa??? Mitä sen miehen pitäis siitä päätellä?

Mä olen puhunut suoraan ja kysynyt suoraan,kertonut mitä tunnen ja miten se koskee kun toinen ei tiedä mistään mitään ja minä taas tiedän. Välillä mietin et säikähtänyt mun puheita.
ja mua kiinnostaa,eikö se ole jo selvää? ja pitäs se olla sillekin. sitähän tässä pohdinkin et kun en vastannut et jos se nyt kuvitteli etten ole enää kiinnostunut vaikka olen. mutta miten sen mieli nyt olis kolmessa päivässä muuttunut? ja jos on oikeesti muka kiinnostunut mitä siis ei kyl taida olla ni kai se tänää sit selvinpäin ottais yhteyttä ja kertosi mikä on homman nimi,jos oikeesti oli muutakin mielessä kun pillu.

Ne haluavat olla naisen kanssa. Siis järjestävät asiat niin että ovat samassa paikassa missä nainenkin jos vain mahdollista.
Ovat kiinnostuneita missä ja kenen kanssa nainen on. soittoja ja tekstareita ei tarvitse odotella sydän syrjällään päiväkausia.
Siis ylipäänsä miehet eivät ole mitään järin monimutkaisia ja vaikeasti tulkittavia otuksia.
Mies joka haluaa sua ja olla sun kanssa on myös sun kanssa, noin niinkuin yksinkertaisesti.
Sitten niihin menee hermot kun ne jää siihen pyörimään. Eihän se mies sitten enää niin paljon kiinnosta kun sen on jo saanut. Se on tuo saavuttamattomuus mikä tekee joistain naisita niiiin neuroottisia, eikö ;)

Näin minullekin on opetettu. Toisaalta olen myös tullut havaitsemaan, ettei sellainen karmit kaulassa ovesta läpi tuleva (kuvainnollisesti) mies ole välttämättä sekään mikään optimi. Tiedä sitten, mikä on.

Ei tosiaan kyllä ole :D
Mutta eipä tarvitse arvailla onko mies kiinnostunut ja kuinka paljon.
Mä vain olen omassa elämässäni havainnut että oikeasti ei ole vaikea tietää kuka mies oikeasti haluaa mun kanssani olla.
Eivät koskaan ole jättäneet asiaa arvailujen varaan. Sitten taas nämä pillua vailla olevat ovat niitä "salaperäisiä". Miehet on kuitenkin niin suoraviivaisia kuitenkin. Me naiset usein pähkäillään vaan jutut niin hankaliksi. Esim. justiinsa tämä aloittajan tapaus. On niin selvä juttu että mies ei ole kiinnostunut muusta kuin seksistä, koska siitä ne aina ovat kiinnostuneita kuitenkin.

Siis OIKEASTI kiinnostunut mies on myös oikealla tavalla mustasukkainen naisesta. Jos miehelle on se ja sama mitä teet, kenen kanssa ja milloin ei se oikeasti ole kiinnostunut.
Mies haluaa pitää naisensa omanaan ja katsoo kyllä tarkkaan sen oikean naisen perään.
Enkä siis tarkoita että pitäisi olla mikään sairas stalkkeri vaan noin toimii ihan terve mies joka haluaa pitää naisen omanaan.
Ja siksipä mies kyllä löytää seuraasi ja pitää yhteyttä :)

Yhteistyössä