H
hetkonen
Vieras
[QUOTE="ap";26196375]No oon mä niitä perusteluja tässä laittanutkin, mutta muutama tulee mieleen:
1) Tulee liikuttua itsekkin enemmän
2) Lapset oppii vastuunottoa, empatiaa yms. (lapset nyt 5 ja 3)
3) Koirat on ihania!
4) Lapsia ei enää tehä[/QUOTE]
Mun mielestä nää on vähän huonoja perusteluja.. Vähän sama kuin menisi naimisiin sillä idealla että suhde paranee. Tai hankkii lapsia ja luulee niiden parantavan suhdetta.
1) Koiran tehtävä ei ole saada sinua liikkumaan
2) Koiran tehtävä ei ole saada lapsia oppimaan asioita
3) Koiran luonnetta ei voi tietää, se voi olla vaikka kuinka omapäinen/eristäytyvä
4) Liittyy asiaan miten?
Koira tulee uuteen kotiin uutena perheenjäsenenä. Jos sille on ennen tuloaan jo asetettu tavoitteita joiden pitäisi ihannetilanteessa toteutua, tilanne on vääristynyt. Antakaa koiran olla oma itsensä ja vastuullisina aikuisina vastuu kaikesta tuosta on teillä, ei koiralla!
1) Tulee liikuttua itsekkin enemmän
2) Lapset oppii vastuunottoa, empatiaa yms. (lapset nyt 5 ja 3)
3) Koirat on ihania!
4) Lapsia ei enää tehä[/QUOTE]
Mun mielestä nää on vähän huonoja perusteluja.. Vähän sama kuin menisi naimisiin sillä idealla että suhde paranee. Tai hankkii lapsia ja luulee niiden parantavan suhdetta.
1) Koiran tehtävä ei ole saada sinua liikkumaan
2) Koiran tehtävä ei ole saada lapsia oppimaan asioita
3) Koiran luonnetta ei voi tietää, se voi olla vaikka kuinka omapäinen/eristäytyvä
4) Liittyy asiaan miten?
Koira tulee uuteen kotiin uutena perheenjäsenenä. Jos sille on ennen tuloaan jo asetettu tavoitteita joiden pitäisi ihannetilanteessa toteutua, tilanne on vääristynyt. Antakaa koiran olla oma itsensä ja vastuullisina aikuisina vastuu kaikesta tuosta on teillä, ei koiralla!