Minä en usko, että ehkäisy voi noin vaan pettää! Täytyy kyllä olla todella tumpelo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilla hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilla hiiri

Vieras
kun aina sanotaan, että ehkäisy pettää, niin minusta siinä on kyllä jo omaa huolimattomuutta. A) joko ei ole ottanut pillereitä oikein , on oksentanut, ripuloinut jne. jolloin on syytä käyttää lisäehkäisyä. B) Mies on jyystänyt aika tavalla, että on saanut kondomin rikki, tai paikat olleet kuivat jne. jolloin se on taas pariskunnan omaa tyhmyyttä c) käyttää ehkäisykeinona varmoja päiviä, keskeytettyä yhdyntää, imetystä tai muuta yhtä typerää D) kierukka pettää, joka aika epätodennäköistä, mutta toki kai joissakin tapauksissa mahdollista. Kertokaa miten ehkäisy vaan voi pettää?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kai me ollaan sitten tumpeloita, kun kortsu on puhjennut 3 kertaa!
Ja paikat ei ainakaan ole kuivat. :laugh:

Joka kerta ollaan huomattu ja jälkiehkäisy haettu.

Olisitte ostaneet samalla muistia parantavaa lääkettä! Ettei olis tapahtunut toista kertaa.

Mulla on pettänyt EHJÄ kondomi (se ei ole oikein käytettynä ja ehjänäkään 100% varma...). Kuparikierukka on pettänyt monella tutulla, läheisilläkin.
Toiset vaan on hedelmällisempiä kuin toiset. Sitten on niitä, jotka ei tule raskaaksi vaikka ottaisivat pillerin kerran viikossa, jos sattuvat muistamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja toosa:

Olisitte ostaneet samalla muistia parantavaa lääkettä! Ettei olis tapahtunut toista kertaa.

Mitä ihmettä tarkoitat? Muistia parantavaa?
Ja nuo on tapahtuneet reilun 7 vuoden aikana, ei suinkaan peräkkäin.

Meillä on kerran hellän ja hartaan seksisession aikana menny kortsu keskeltä haki. Ja ehkäsy siis petti. Ei ollu mitään jyystämistä, eikä kuivia paikkoja.
Ja mun kaveri, jota tunnollisempaa ja vastuullisempaa ihmistä en tunne, niin hänellä ja avokillaan on pillerilapsi. Ja jos satutu tietämään, nin esim. pilleripaketeissa lukee, että ehkäsyteho EI OLE 100%.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mulla on pettänyt EHJÄ kondomi (se ei ole oikein käytettynä ja ehjänäkään 100% varma...). Kuparikierukka on pettänyt monella tutulla, läheisilläkin.
Toiset vaan on hedelmällisempiä kuin toiset. Sitten on niitä, jotka ei tule raskaaksi vaikka ottaisivat pillerin kerran viikossa, jos sattuvat muistamaan.

Voi dämit..Tunnet siis montakin joilla kuparinen pettäny
:whistle: ...Nimim..aika monta päivää myöhässä :kieh:

Mitä ihmettä tarkoitat? Muistia parantavaa?
Ja nuo on tapahtuneet reilun 7 vuoden aikana, ei suinkaan peräkkäin.

No sitä juuri, että ehkä silloin ei ole kondomi paras ehkäisyväline jos se teidän leikeissänne hajoaa. Miksi ette ottaneet muuta ehkäisyä käyttöön ensimmäisen katumuksen jälkeen? Vaikkapa mitä tuo minulle kuuluu, kunhan kommentoin.

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Voi dämit..Tunnet siis montakin joilla kuparinen pettäny
:whistle: ...Nimim..aika monta päivää myöhässä :kieh:

Juu, tunnen, yhden tosi läheisestikin :whistle:

No sitä juuri, että ehkä silloin ei ole kondomi paras ehkäisyväline jos se teidän leikeissänne hajoaa. Miksi ette ottaneet muuta ehkäisyä käyttöön ensimmäisen katumuksen jälkeen? Vaikkapa mitä tuo minulle kuuluu, kunhan kommentoin.

No ensinnäkään minä en harrasta seksiä partnerin kanssa heti suhteen alussa ilman kortsua. Ja toisekseen synnytyksen jälkeen ei heti oikein muuta vaihtoehtoa ole ollut kuin kortsu..

Niin, kai ap tietää että ainoa täysin varma, eli 100%, ehkäisykeino on joko selibaatti tai kohdunpoisto?
Edes piuhojen katkaisu ei ole 100% varma vaikka niin voisi äkkiseltään luulla, puhumattakaan muista ehkäisyistä.

Tuleehan niitä steriloituja naisiakin raskaaksi.
Ja nimenomaan pillerit voi pettää. Onhan jokaisen ihmisen aineenvaihdunta ja hormonitoiminta yksilöllinen ja ne pillerit on yhtäsamaa.

(Ja mitä te niitä kuparivärkkejä käytätte? Ne on ihan vanhanaikaisia, Mirena EI pistä nuppia sekaisin kuten pillerit.)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Tuleehan niitä steriloituja naisiakin raskaaksi.
Ja nimenomaan pillerit voi pettää. Onhan jokaisen ihmisen aineenvaihdunta ja hormonitoiminta yksilöllinen ja ne pillerit on yhtäsamaa.

(Ja mitä te niitä kuparivärkkejä käytätte? Ne on ihan vanhanaikaisia, Mirena EI pistä nuppia sekaisin kuten pillerit.)
onko näin?

nim. ehkäsyä pitäs miettiä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä pillerit ja kondomi yhdessä on aika varma ehkäisykeino. Samoin kierukka ja kondomi.

Kyllä, nimenomaan aikavarma ehkäisykeino, varsinkin jos käyttää kahta ehkäisyä päällekkäin. Mutta silti ne kaksikin voi pettää samalla hetkellä ja, hupsista, raskaana ollaan.
Sillä yksikään ehkäisy ei ole 100% varma.

Yhteistyössä