Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok, no sitten se oli varmaan juusto, tai sitten pizzerialla on tapana laittaa esim. oliivioljyä pizzan päälle italialaisten pizzerioitten tyyliin sopii se siihen tai ei...
Turhaan tartut tuohon jauhelihapizzaan. Se oli vain yksi esimerkki. Kaikki pizzat, joita olen noista ählämien pizzerioista ostanut, ovat olleet mielestäni huonomman makuisia kuin Kotipizzan pizzat.
Alla ensimmäinen kommenttini:
Ei mulla muuta kuin että Kotipizza tai Ählämi niin jauhelihapizza EI ole edes pizza vaan nolojen suomalaisten takia listoille otettu viritelmä...
Eli MINÄ sanoin mielipiteeni jauhelihapizzasta. En halunnut kommentoida mitenkään kotipizza/ählämi-asiaa, vaan juuri sitä. Tartuin siis siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28174235:oliko tossa tuplajuusto? ja kasviksista usein irtoaa nestettä joka sekottuu siihen rasvaan ja siksi se näyttää et paljon rasvaa valuisi pizzasta.
Miksi koet häpeää jauhelihapizzasta? Oletko sellainen, joka häpeää kaikkea vain häpeämisen vuoksi?
Ei ollut mitään tuplajuustoa, en koskaan ota mitää ylimääräisiä juustoja. Ei ole kyllä muiden pizzerioiden Margarita-pizzoissa ollut noin paljoa rasvaa.
Viimeksikin, kun ostin niin maistui ja näytti siltä kuin pizzan päälle olisi kaadettu puoli pulloa jotain rasvaista öljyä. Oli kyllä hirvein pizza pitkään aikaan, tosin usein ei nyt tule muutenkaan ostettua pizzerioista pizzaa.
Jauhelihapizzat tuollaisissa pizzerioissa on aina sellaisia, että on harmaata jauhelihaa pizzan päällä ja maku on paljon huonompi kuin esimerkiksi Kotipizzan jauhelihapizzassa. Muutenkin useimmissa ulkomaalaisten pitämissä pizzerioissa pizzat vaikuttavat ennemminkin piirakoilta kuin pizzoilta.
Mielestäni Kotipizzan pizzat ovat laadukkaampia, maukkaampia ja kaikin puolin onnistuneempia.
Ovatko muut huomanneet samaa?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28174247:kun nyt tiedät minkälainen sen pizzan pitää olla niin mikset tee ihan ite.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28174247:kun nyt tiedät minkälainen sen pizzan pitää olla niin mikset tee ihan ite.![]()
Niin, tai osta sitä pizzaa sieltä Kotipizzasta sen sijaan että kerta toisensa jälkeen lyö päätään seinään samassa ahlämipaikassa...
Missä olen kirjoittanut, että käyn kerta toisensa jälkeen jossain samassa ählämipizzeriassa? Kirjoitin jo aloitusviestissäni etten käy usein pizzerioissa.
Ou mai... En koe häpeää jauhelihapizzasta (vain pientä myötähäpeää niiden ostajista..) vaan sanoin oman mielipiteeni tässä pizzoja käsittelevässä ketjussa jossa puhuttiin myös jauhelihapizzasta. Koitapa nyt elää sen asian kanssa.![]()
Koet siis myötähäpeää minun 8v nirson tyttäreni puolesta, kenen mielestä ainoa syötävä pitsa sisältää jauhelihaa, ananasta ja paprikaa? Onks mun tyttö sun mielestä ihan gauhee junttisuomalainen?![]()
Vai oonko mä, kun annan tytölle sen pitsan minkä haluaa? "ei, Heinä-Aino, tuo on junttia, äiti tilaa sinulle anjovis-basilika pitsan."
Aiempi kommenttini:
Ei siinä mitään, jokainen valkkaa mitä valkkaa pizzansa päälle, mutta sitten on vähän turha valittaa lopputuloksesta jos itse valinnoillaan ei edes yritä päästä lähelle kunnon pizzaa.
Eli jos tyttäresi on tyytyväinen niin sehän on se pääasia. Ei se että joku sivustakatsoja ajattelee itsekseen että "voi voi, taas pilataan pizza jauhelihalla..." Olen oikeutettu mielipiteeseeni silloinkin vaikka sen tekisi lapsi...Toin sen vaan nyt julki tässä, en sitä tyttärellesi tule sanomaan.
No, täytyy olla aikamoinen juntti itse, jos arvostelee toisten ruokavalintoja. Eipä tulisi itselleni mieleenkään. Vaikka olis mulla toki oikeus sanoa vaikka mitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28174331:Missä orekaano : /
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28174331:Missä orekaano : /