Minä en jotenkin osannut nauraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin puhelimessa kaverin kanssa ja hän alkoi yhtäkkiä nauraa ja sanoi, että pakko keskeyttää minut ja kertoa.. Heidän 1,5v tyttönsä oli alasti ja oli leikkinyt sellaisella lelulla missä renkaita pinotaan siihen "tapin" päälle. Tyttö oli sitten laittanut sen tapin siihen lattialla pystyyn ja alasti koittanut istua sen päällä. Kaveri nauraa räkätti, kun oli niin hauskan näköistä kuulemma.

Olenko jotenkin outo, kun mua ei naurata toi yhtään?

No et täysin, onhan toi ehkä vähän outoakin (kun aikuisella tulee tietty mieleen vaikka mitä). Mutta ehkäpä se oli vain tilanne, joka olis itse pitänyt nähdä, jotta olis ollu tarpeeks hauskaa. Tai sit ei silloinkaan. Miks lapsosella ei ollut edes vaippaa tai pikkareita?

Ei minuakaan varmaan olis naurattanu, ei tuo silleen kuulosta yhtään hauskalta jutulta. Mutta useinhan se onkin, että omat lapset touhut naurattaa itseä, mutta ei toisia :)

[QUOTE="vieras";23139844]Yhtä paljon kuin se, jos näkisin lapsen työntävän sukkapuikkoa korvaan. Onneksi vahinkoa ei ilmeisesti päässyt käymään.[/QUOTE]

No ei kai johonkin istuminen ja siita kaatuminen voi aiheuttaa isoa vahinkoa?

Mua naurattaa kans lapsen hassuttelut, mutta mua ei naurata mielleyhtymä mikä tuosta tuli, joten tuossa kohtaa ei naurata. Eikä kyse ole nyt siitä, että näinkö vai en. Minua ei naurata ajatus mikä tuohon pohjautui, olin paikalla tai en.

Kyllähän lapset toisinaan alasti touhuaa kotona joten ei tuossa kai mitään erikoista ole, vaikka onkin ilman vaatteita. Mutta käsitin, että oli juuri käynyt harjotitelemassa potalla.

[QUOTE="vieras";23139854]No ei kai johonkin istuminen ja siita kaatuminen voi aiheuttaa isoa vahinkoa?[/QUOTE]

Jaa-a? En ilmeisesti tunne pikkutyttöjen anatomiaa, mutta itselleni tuli mieleen kauhukuva siitä, että lapsi pyllähtää istumaan sen tapin päälle ja kun alasti oli, niin auh.

Siis hauskaa tässä oli varmaan vain se, että pieni lapsi luuli, että ohuen kepin päälle voi istua kuin tuolille. En usko, että lapsi tai edes äiti ajatteli mitään seksijuttuja. Eli hauskaa on, kun lapset kokeilevat asioita, joista aikuinen jo tietää, ettei onnistu. Jos olisi ollut jotenkin vaarallista (lapsi oikeasti rojahtaisi kepin päälle), niin ei varmaan naurattaisi äitiä.

Onko sulla koskaan ollut 1,5-vuotiasta?

[QUOTE="vieras";23139952]Siis hauskaa tässä oli varmaan vain se, että pieni lapsi luuli, että ohuen kepin päälle voi istua kuin tuolille. En usko, että lapsi tai edes äiti ajatteli mitään seksijuttuja. Eli hauskaa on, kun lapset kokeilevat asioita, joista aikuinen jo tietää, ettei onnistu. Jos olisi ollut jotenkin vaarallista (lapsi oikeasti rojahtaisi kepin päälle), niin ei varmaan naurattaisi äitiä.

Onko sulla koskaan ollut 1,5-vuotiasta?[/QUOTE]

Näillä linjoilla minäkin.

No minä tunnen ja tiedän tämän äidin niin hyvin, että jutun hauskuus oli todellakin juuri se mielelyhtymä mikä tuosta tuli hänelle. Ilmaisikin sen siinä naureskellessaan ihan selvästi ja tajusin sen välittömästi, kun ymmärsin mitä kertoo.

Ja kyllä mulla on kolme lasta, joista kaikki ovat myös olleet 1,5v ikäisiä.

Yhteistyössä