Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:omakotitaloon tehkää oma kompostori.helppoa ja kivaa.
Olen mielummin tyhmä kuin teen kompostin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:omakotitaloon tehkää oma kompostori.helppoa ja kivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kuten jo sanoin niin kompostin kanssa en ala nysväämään.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:omakotitaloon tehkää oma kompostori.helppoa ja kivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Itse asun ok-talossa ja meillä lajitellaan pahvi, paperi, lasi, metalli, muovi, loput menee sekajätteeseen (noin 1 pieni pussi viikossa)
tällä ollaan oma jätehuoltomaksu puolitettu
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Taitaa olla vaan taloyhtiön uhittelua.Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis jos siellä on se sekajäteastia, niin miksei siihen tosiaan voi niitä laittaa?
Sen sijaan siitä tulee taloyhtiölle lisäkuluja, kun heitetään sohvia ja muuta jätekatokseen.
tätä minäki jaksan ihmetellä? ja miten muka voi joutua maksamaan sakon jos biojätteet on sekajätteessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:omakotitaloon tehkää oma kompostori.helppoa ja kivaa.
Olen mielummin tyhmä kuin teen kompostin.
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Taitaa olla vaan taloyhtiön uhittelua.Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis jos siellä on se sekajäteastia, niin miksei siihen tosiaan voi niitä laittaa?
Sen sijaan siitä tulee taloyhtiölle lisäkuluja, kun heitetään sohvia ja muuta jätekatokseen.
tätä minäki jaksan ihmetellä? ja miten muka voi joutua maksamaan sakon jos biojätteet on sekajätteessä?
samaa mieltä olen.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:AP missä kunnassa sä asut
Alkuperäinen kirjoittaja taas:ROSKA-AUTO käy tyhjentää kerran 3kk 200l säiliön
kun kierrättää,kompostoi niin halvaksi tulee.vuodessa maksetaan 20 egee roskamaksuja
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:omakotitaloon tehkää oma kompostori.helppoa ja kivaa.
Olen mielummin tyhmä kuin teen kompostin.
samat sanat.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:omakotitaloon tehkää oma kompostori.helppoa ja kivaa.
Olen mielummin tyhmä kuin teen kompostin.
samat sanat.
Noh, siinähän sitten maksat niitä sakkoja. Tyhmyydestä sakotetaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lajittelija:"on ne maatunut ennenkin.." en voi käsittää tälläistä ajattelutapaa aikuisilta ihmisiltä.
niin no, sinähän et ole itse todistamassa täällä ajattelemattomuutesi tuloksia, joten eipä sillä ole väliä.
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja minä:AP missä kunnassa sä asut
mitäpä sinä sillä tiedolla teet?
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:kuulemma tässä taloyhtiössä rapsahtaa aika mukava sakko jos narahtaa siittä että ei ole lajitellut roskia.
mitähän varten se sekajätepönttö tuolla sitte on jos sinne ei saa laittaa mitää?
ukon kanssa tästä keskusteltu useamminkin, se on lajittelufriikki ja minä en voi sietää käsitettä biojäte. Ensinnäkii, ne pussit on ihan perseestä. Kasvavat oranssia karvaa, päästävät nesteet läpi, hajoavat heposti ja haisevat.
Minä en ala nuita moneen roskikseen kuskata.
Ja kuka helevetti siellä muka käy suljettuja roskapusseja tonkimassa ja tarkistelemassa?
minuu vituttaa :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:omakotitaloon tehkää oma kompostori.helppoa ja kivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja leinikki:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:omakotitaloon tehkää oma kompostori.helppoa ja kivaa.
meillä ei tu koskaa olee kompostia..naapurilla oli ja kyl oli rottiaki eivätkä perkeleet pysyny edes ulkona ku tuli sisälleki!onneks älysivät hävittää kompostin ni o rotatki pikkuhiljaa kadonnu nurkista!ja juu meillä menee tasan kaikki roskat samaa pönttöö!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:kuulemma tässä taloyhtiössä rapsahtaa aika mukava sakko jos narahtaa siittä että ei ole lajitellut roskia.
mitähän varten se sekajätepönttö tuolla sitte on jos sinne ei saa laittaa mitää?
ukon kanssa tästä keskusteltu useamminkin, se on lajittelufriikki ja minä en voi sietää käsitettä biojäte. Ensinnäkii, ne pussit on ihan perseestä. Kasvavat oranssia karvaa, päästävät nesteet läpi, hajoavat heposti ja haisevat.
Minä en ala nuita moneen roskikseen kuskata.
Ja kuka helevetti siellä muka käy suljettuja roskapusseja tonkimassa ja tarkistelemassa?
minuu vituttaa :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O
Toivottavasti saat triplasakot, kun olet noin välinpitämätön oman navan tuijottaja.