M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä on sinun tekosyysi naisena että et tehnyt samoin?
Kilttimies = syrjäytynyt ja pahasti katkeroitunut provoilija, joka on nimennyt naiset syypäiksi ongelmiinsa. Käyttää pääosan ajastaan näiden kilttimiesprovojen tekoon eri palstoille sen sijaan, että yrittäisi parantaa elämäänsä esimerkiksi työnteon, opiskelun ja/tai naisten deittailemisen muodossa.Mitkä mahtavat nuo kiltin miehen kritterit olla? Ystävällinen ja huomaavainen vai ujo ja saamaton?
Eikä pelkästään omiin ongelmiinsa, vaan ihan kaikkiin ongelmiin tällä pallolla. Nainen on kaiken pahan alku, joka ei tajua sen kilttimiehen (ja siis kaikkien miesten) ajatuksia. Nainen on se paratiisin käärme, joka luikertelee täällä ajatellen vain omaa parastaan(mikä on huono homma, koska naisen pitäisi ajatella aina muiden parasta).Kilttimies = syrjäytynyt ja pahasti katkeroitunut provoilija, joka on nimennyt naiset syypäiksi ongelmiinsa. Käyttää pääosan ajastaan näiden kilttimiesprovojen tekoon eri palstoille sen sijaan, että yrittäisi parantaa elämäänsä esimerkiksi työnteon, opiskelun ja/tai naisten deittailemisen muodossa.
Kilttimies = syrjäytynyt ja pahasti katkeroitunut provoilija, joka on nimennyt naiset syypäiksi ongelmiinsa. Käyttää pääosan ajastaan näiden kilttimiesprovojen tekoon eri palstoille sen sijaan, että yrittäisi parantaa elämäänsä esimerkiksi työnteon, opiskelun ja/tai naisten deittailemisen muodossa.
Miten te/sinä näät kiltin miehen tollasena?Eikä pelkästään omiin ongelmiinsa, vaan ihan kaikkiin ongelmiin tällä pallolla. Nainen on kaiken pahan alku, joka ei tajua sen kilttimiehen (ja siis kaikkien miesten) ajatuksia. Nainen on se paratiisin käärme, joka luikertelee täällä ajatellen vain omaa parastaan(mikä on huono homma, koska naisen pitäisi ajatella aina muiden parasta).
Tumputtaminen on voimaannuttavaa.Sen verran järkyttävä floodi menossa..
Oikean elämän kiltillä miehellä ei ole mitään tekemistä tämän netin "kilttimiehen" kanssa.Miten te/sinä näät kiltin miehen tollasena?
Mä olen aina ajatellut kilttimiestä sellasena hieman ujohkona, lupsakkana ja perheestään huolehtivana hiljaisen puoleisena mietiskelijänä...puhuu vain kun on sanottavaa, omaa huumorintajua ja on rauhallinen sekä luotettava ystävänä...kaikinpuolin miellyttävä ihminen.
Mulla on tuollainen oikean elämän kiltti mies eli ihan tavallinen, rehellinen, luotettava yms. mies. Mä annan vain hänelle enkä kenellekään muulle.Oikean elämän kiltillä miehellä ei ole mitään tekemistä tämän netin "kilttimiehen" kanssa.
Voi olla joku "kilttimies", joka on ujo ja hieman höpsö.Miten te/sinä näät kiltin miehen tollasena?
Mä olen aina ajatellut kilttimiestä sellasena hieman ujohkona, lupsakkana ja perheestään huolehtivana hiljaisen puoleisena mietiskelijänä...puhuu vain kun on sanottavaa, omaa huumorintajua ja on rauhallinen sekä luotettava ystävänä...kaikinpuolin miellyttävä ihminen.
Kilttimies = syrjäytynyt ja pahasti katkeroitunut provoilija, joka on nimennyt naiset syypäiksi ongelmiinsa. Käyttää pääosan ajastaan näiden kilttimiesprovojen tekoon eri palstoille sen sijaan, että yrittäisi parantaa elämäänsä esimerkiksi työnteon, opiskelun ja/tai naisten deittailemisen muodossa.
Pihtari.Mulla on tuollainen oikean elämän kiltti mies eli ihan tavallinen, rehellinen, luotettava yms. mies. Mä annan vain hänelle enkä kenellekään muulle.
Jos se tekee naisesta pihtarin kun pysyy uskollisena aviomiehelleen, niin olen ilomielin pihtari.Pihtari.
Aivan, jos tahtoo parisuhteeseen vain parisuhteen vuoksi, niin voi tulla aikamoisena yllätyksenä, että joku tahtoisi siihen vähän syvyyttä.Nettikilttimies on menettänyt kykynsä eläytyä siihen, millaista on rakastaa jotakuta. Ainoa mitä hän ajatuksiinsa enää mahtuu on loputon pikimusta katkeruus. Siksi myöskään deittailu ei toimi parisuhteen hankkimiskeinona, koska hän ei ymmärrä, millaista on olla parisuhteessa tai että miksi ihmiset haluavat parisuhteeseen.
Asutte lasten kanssa yksiössä ja yölläkin on valot päällä?Lapset on koko ajan kotona, ei todellakaan oo mitään paikkaa, missä vois jotain hommailla miehen kanssa.
Ei yksiökään ole mikään este seksille. Ennen vanhaan asuttiin aina yhdessä huoneessa.Asutte lasten kanssa yksiössä ja yölläkin on valot päällä?
Miksi olisi katastrofi jos lapsille selvenee, että isä ja äiti harrastavat seksiä? En tarkoita, että olisivat vieressä kommentoimassa ja asentovinkkejä antamassa vaan jos jotakin sattuu makkarista kuulumaan.