minä annoin tänään kiltin miehen rakastella itseäni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna 56v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska mulla on nyt menkat enkä halua että rapa roiskuu.

T:sosiaalisen ja lupsakan kilttimiehen vaimo

Mitkä mahtavat nuo kiltin miehen kritterit olla? Ystävällinen ja huomaavainen vai ujo ja saamaton?
Kilttimies = syrjäytynyt ja pahasti katkeroitunut provoilija, joka on nimennyt naiset syypäiksi ongelmiinsa. Käyttää pääosan ajastaan näiden kilttimiesprovojen tekoon eri palstoille sen sijaan, että yrittäisi parantaa elämäänsä esimerkiksi työnteon, opiskelun ja/tai naisten deittailemisen muodossa.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Kilttimies = syrjäytynyt ja pahasti katkeroitunut provoilija, joka on nimennyt naiset syypäiksi ongelmiinsa. Käyttää pääosan ajastaan näiden kilttimiesprovojen tekoon eri palstoille sen sijaan, että yrittäisi parantaa elämäänsä esimerkiksi työnteon, opiskelun ja/tai naisten deittailemisen muodossa.
Eikä pelkästään omiin ongelmiinsa, vaan ihan kaikkiin ongelmiin tällä pallolla. Nainen on kaiken pahan alku, joka ei tajua sen kilttimiehen (ja siis kaikkien miesten) ajatuksia. Nainen on se paratiisin käärme, joka luikertelee täällä ajatellen vain omaa parastaan(mikä on huono homma, koska naisen pitäisi ajatella aina muiden parasta).

Eikä pelkästään omiin ongelmiinsa, vaan ihan kaikkiin ongelmiin tällä pallolla. Nainen on kaiken pahan alku, joka ei tajua sen kilttimiehen (ja siis kaikkien miesten) ajatuksia. Nainen on se paratiisin käärme, joka luikertelee täällä ajatellen vain omaa parastaan(mikä on huono homma, koska naisen pitäisi ajatella aina muiden parasta).
Miten te/sinä näät kiltin miehen tollasena?
Mä olen aina ajatellut kilttimiestä sellasena hieman ujohkona, lupsakkana ja perheestään huolehtivana hiljaisen puoleisena mietiskelijänä...puhuu vain kun on sanottavaa, omaa huumorintajua ja on rauhallinen sekä luotettava ystävänä...kaikinpuolin miellyttävä ihminen.

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
Mä olen aina ajatellut kilttimiestä sellasena hieman ujohkona, lupsakkana ja perheestään huolehtivana hiljaisen puoleisena mietiskelijänä...puhuu vain kun on sanottavaa, omaa huumorintajua ja on rauhallinen sekä luotettava ystävänä...kaikinpuolin miellyttävä ihminen.
Oikean elämän kiltillä miehellä ei ole mitään tekemistä tämän netin "kilttimiehen" kanssa.

Voi olla joku "kilttimies", joka on ujo ja hieman höpsö.
Tämä palstan "kilttimies" on susi lampaiden vaatteissa ja kun seurailee sen kokonaiskirjoittelua, niin homma ei ole enää mitään lupsakkaa perheestä huolehtimista. (ja sehän nimenomaan on sinkku... tai sitten on kovia fantasioita vaimonsa pettämisestä).
Palstan "kilttimies" käyttää jotain pehmeänkuuloista provosointia siihen, että naiset tajuaisivat lukea hänen ylisuuria ajatuksiaan ja antaisivat hänen tumputtaa itseään vasten. Nainenhan on aina sen kirjoittelussa jokin vähän ilkeämielinen otus, eikä palstan kilttimies puhu naisesta ikinä subjektina, vaan aina objektina. Ei se kysy, että miten saisin itselleni kumppanin, vaan se kysyy, miksi nainen ei anna.
Kieroutunut asenne näkyy myös siinä, miten "kilttimies" suhtautuu "jännämiehiin", eli toiseen uhkaan, ihmisiin, joita hän pitää alfoina. (ja vinoutuneessa mielessään hän kuvittelee, että kaikki naiset ovat näiden aflojen perään, ja siksi jää itse vähemmälle, joista syyllistää pääasiassa naisia. eli mustamaalaa jännämiehiä, korostaa omia "ujoja" puoliaan ja käskee naisten antamaan.)

Ei mulla ole mitään tossuja vastaan, mun mielestä ihmisten täytyy saada olla sellaisia kuin on, mutta ei niin, että hyppii toisten reviirille ja yrittää satuttaa muita. Loppujen lopuksihan "kilttimies" antaa itsestään hyvin misogyynisen kuvan kaiken patoutumiensa keskellä. Voi olla, että on ihmisiä, jotka ajattelevat hyvin sukupuolittuneesti asioista, mutta ei se todellisuudessa ole naisten vika, että ei osaa ajatella toisia ihmisiä ihmisinä.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Nettikilttimies on menettänyt kykynsä eläytyä siihen, millaista on rakastaa jotakuta. Ainoa mitä hän ajatuksiinsa enää mahtuu on loputon pikimusta katkeruus. Siksi myöskään deittailu ei toimi parisuhteen hankkimiskeinona, koska hän ei ymmärrä, millaista on olla parisuhteessa tai että miksi ihmiset haluavat parisuhteeseen.

Nettikilttimies on menettänyt kykynsä eläytyä siihen, millaista on rakastaa jotakuta. Ainoa mitä hän ajatuksiinsa enää mahtuu on loputon pikimusta katkeruus. Siksi myöskään deittailu ei toimi parisuhteen hankkimiskeinona, koska hän ei ymmärrä, millaista on olla parisuhteessa tai että miksi ihmiset haluavat parisuhteeseen.
Aivan, jos tahtoo parisuhteeseen vain parisuhteen vuoksi, niin voi tulla aikamoisena yllätyksenä, että joku tahtoisi siihen vähän syvyyttä.

Lapset on koko ajan kotona, ei todellakaan oo mitään paikkaa, missä vois jotain hommailla miehen kanssa.
Asutte lasten kanssa yksiössä ja yölläkin on valot päällä?

Miksi olisi katastrofi jos lapsille selvenee, että isä ja äiti harrastavat seksiä? En tarkoita, että olisivat vieressä kommentoimassa ja asentovinkkejä antamassa vaan jos jotakin sattuu makkarista kuulumaan.

Asutte lasten kanssa yksiössä ja yölläkin on valot päällä?

Miksi olisi katastrofi jos lapsille selvenee, että isä ja äiti harrastavat seksiä? En tarkoita, että olisivat vieressä kommentoimassa ja asentovinkkejä antamassa vaan jos jotakin sattuu makkarista kuulumaan.
Ei yksiökään ole mikään este seksille. Ennen vanhaan asuttiin aina yhdessä huoneessa.

Yhteistyössä