Mimmoset todistukset lapsenne saivat? Millaiset reaktiot teillä ja millaiset muuten.

  • Viestiketjun aloittaja "Celeste"
  • Ensimmäinen viesti
"wieras"
minä(tyttö) sain tänään todistuksen ka:8,25 ,ysejä ja kaseja ,ysejä oli matematiikka,fysiikka ja historia muut kaseja,kaverilla liikunta 10.minulla 8 tippunu viimevuodesta ihmettelen kyllä.
 
vierailija
Tytölle ei enää annettu todistusta, koska sen näki wilmasta. Keskiarvo oli 7.3 ja olen siihen tyytyväinen, koska huonomminkin olisi voinut mennä. Aluksi lukio oli hankalaa, mutta loppua kohden helpotti ja tyttö panosti moniin aineisiin niin paljon, että sai ostettua. Erityisen ylpeä olen biologiasta, hän sai nostettua sen 5:sesta 8:siin vain yhden jakson aikana.

Pojalla ei ole vielä numerotodistusta, mutta englanti erinomainen eli 10. Muut aineet hyviä, kotitehtävien teko puutteellinen, tuntityöskentely puutteellinen, annan toisille työrauhan hylätty.
 
ninniluinu
8,9,10. Oli kaikki numerot , 5lk poika.
Käyttäytyminenkin 9.
Pojalla ADHD +aistiyliherkkyyksiä. 3 vuotta sitten rehtori oli samasta lapsesta sitä mieltä että ei voi käydä koulua(keskittymis,tarkkaavaisuus ja impulsiivisuus oireet oli niin pahat) mutta nyt oikealla lääkityksellä ja tietenkin lapsen omalla kasvulla oli 3parhaan joukossa luokastaan ja sai tsemppari stipendin ja on siis normi 22oppilaan luokkaan siirtynyt joulun jälkeen.

Miten tähän pitäisi reagoida ?
Poika teki kovasti töitä että sai hyvät numerot. Tietää käyvänsä itsensä vuoksi koulua. Joten ollaan kehuttu siitä että jaksoi tehdä sen työn. Palkintona sai tietoa ja hyvät numerot ja stipendin toki.

Tyttö 1lk sai mmm.no välttävän todistuksen.. Numeroiksi muutettuna kaikki. 7. Mutta siitä on sitten suunta ylöspäin.
 
ninniluinu
8,9,10. Oli kaikki numerot , 5lk poika.
Käyttäytyminenkin 9.
Pojalla ADHD +aistiyliherkkyyksiä. 3 vuotta sitten rehtori oli samasta lapsesta sitä mieltä että ei voi käydä koulua(keskittymis,tarkkaavaisuus ja impulsiivisuus oireet oli niin pahat) mutta nyt oikealla lääkityksellä ja tietenkin lapsen omalla kasvulla oli 3parhaan joukossa luokastaan ja sai tsemppari stipendin ja on siis normi 22oppilaan luokkaan siirtynyt joulun jälkeen.

Miten tähän pitäisi reagoida ?
Poika teki kovasti töitä että sai hyvät numerot. Tietää käyvänsä itsensä vuoksi koulua. Joten ollaan kehuttu siitä että jaksoi tehdä sen työn. Palkintona sai tietoa ja hyvät numerot ja stipendin toki.

Tyttö 1lk sai mmm.no välttävän todistuksen.. Numeroiksi muutettuna kaikki. 7. Mutta siitä on sitten suunta ylöspäin.
 
vierailija
Lapseni päätti tänään viidennen luokan ja vain 8.4 keskiarvo. Kehuin, mutta sisimmässäni ihmettelin keskiarvoa... Ajattelen, että ainakin alakoulussa keskiarvon tulisi olla ysin pintaan...
 
vierailija
Kutoselle menevän tytön todistuksen keskiarvo 9,5. Viime vuonna oli 9,3. Sai nostettua matikan numeron kasista ysiin ja musiikin numeron ysistä kymppiin. Käyttäytyminen pysyi samana: 10 :D
 

Yhteistyössä