Mimmoset ihmiset kuuntelee Cheekiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musafriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28982062]Antakaa ku arvaan: esim. Tepadj ja muut "musikaaliset älyköt" kuuntelevat mättöheviä jaa trancea jaa progea jaa monenlaista muuta yhtä hienoa (sädekehäpäänpäällähymiö)...[/QUOTE]

:saint: : saint :

[QUOTE="viirus";28981924]Sun kaltasten ihmisten lapsista tulee koulukiusattuja. Äitikään ei pysty käsittämään sitä, että ihmisiä on erilaisia ja makuja kullakin.[/QUOTE]

Mistäs tiedät, etten itsekin kuuntelisi Cheekiä? Kannattaako kaikki ottaa aina niin tosissaan.

Tällaiset ketjut vain kerjäävät tökkimistä ja nimenomaan riitelyä mielipideasioista.

Sellaiset kuivat neljäntoistahampaan loistohymyn omaavat kokkarit ( Stubb&co) jotka luulee olevansa kuuleja. Tsiikki on vähän semmoinen äitin oma tissiposki jota katsellessa nousee maito rintoihin ja tulee syliin halitila. Vois muutes joku teistä faneista ostaa sille uutta bb voidetta kun vanhasta jää aika pahat rajat.

Ja mun mielestä vain idiootit, köyhät, sairaat, skitsot ja psykopaati sun muut mielenvikaiset kuuntelee heviä, progea, trancea ja muuta älyvapaata musaa jossa ei musiikkikorvaa tarvita, ainoastaan päänsekoitusmusaa ja mielellään vettä väkevämmän kanssa nautittuna!

[QUOTE="vieras";28981470]Semmoiset, joiden mielestä salatut elämät ovat laatusarja, seiska laatulehti, einesruoka kulinaristinen nautinto ja käsitys kauniista kodista on sotkan katalogi.

Semmoiset ihmiset kuuntelevat cheekkiä.[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa! En katso salkkareita - täyttä potaskaa, saati lue seiskaa- sama argumentti, YÖK!. Einesruoka ON järkyttävän pahaa, enkä lue Sotkan kuvastoa tai osta Sotkasta YHTÄÄN mitään - vanhat huonekalut ovat pa--aaljon kauniimpia! Kuitenkin pidän Cheekin musiikista. Vai onko niin, että poikkeus vahvistaa säännön?

[QUOTE="vieras";28982062]Antakaa ku arvaan: esim. Tepadj ja muut "musikaaliset älyköt" kuuntelevat mättöheviä jaa trancea jaa progea jaa monenlaista muuta yhtä hienoa (sädekehäpäänpäällähymiö)...[/QUOTE]

nope.jpg

No mä ainakin tykkään Cheekin biiseistä, ne on tarttuvia, joskin itserakkaita monet joo. Mä kuulun just siihen kategoriaan ettei musiikki ole mulle mitenkään tärkeetä, pääosin kuuntelen Suomipoppia ja sitä mitä sieltä "tuputetaan".

No minkälainen sitten olen? Reilu kolmekymppinen, kaksi pientä lasta, kolmas tulossa, tradenomi, sisustusalalla (joten koti kaikkea muuta kuin Sotkan katalogista), bruttopalkka n.3000, urheiluhullu (sali+aerobista), telkkaria en juuri katso, en ole kummonen kokki, joten perusruokaa syödään ja jopa eineksiä.

Mä valitettavasti lähtisin käveleen juhlista jos siellä esiintyis cheek tai joku muu räppäri yhtä kappaletta kauemman ajan. Mä en vain jaksa kuunnella sellaista :(

[QUOTE="vieras";28986173]Mä valitettavasti lähtisin käveleen juhlista jos siellä esiintyis cheek tai joku muu räppäri yhtä kappaletta kauemman ajan. Mä en vain jaksa kuunnella sellaista :([/QUOTE]

Cheek ja räppäri ei sovi edes samaan lauseeseen.

Timantit on ikuisia on ainakin ihan hyvä biisi, itsekin kuunnellut sitä Spotifysta, mutta toisaalta vain siksi että se oli linkkinä etusivulla.

Suosio kasvattaa aina lisäsuosiota, niin se vain menee.

Meillä 6, 8 ja 10v tytöt ovat tykästyneet Cheekiin kun katsoivat pari jaksoa Vain elämää. Nyt laittavat Cheekiä soimaan Youtubesta aina kun annan luvan. Eikä se minua haittaa, kyllähän sitä kuuntelee (ja etenkin katselee). Omaa musiikkimakuani en osaa määrittää, teininä kuuntelin heavyä ja sitten trancea, nykyään niitä molempia ja suomalaisista Apulantaa ja Happoradiota siihen päälle. Palefaceakin välillä sanoitusten vuoksi. Cheek menee siinä sivussa ihan sujuvasti.

Sieltä tytöt toppii onneksi jo varhain, että tyttöjen tehtävä on olla seksikäs perseenheiluttaja. sehän näissä se sanoma on muiden sanomien ohessa, joita on esim. "raha ratkaisee" jne...

Timantit on ikuisia on ainakin ihan hyvä biisi, itsekin kuunnellut sitä Spotifysta, mutta toisaalta vain siksi että se oli linkkinä etusivulla.

Suosio kasvattaa aina lisäsuosiota, niin se vain menee.

Siis tää on todella huono biisi. Keskeytetty kopiointi se kertosäe, plagiatus interruptus. Siis tehotuotettua soopaa mun mielestä, mutta osa omassa sarjassaan ihan laadukasta. Itse en kuuntele ja olen iloinen, että lapseni arvostavat toisenlaista musiikkia.

Cheekin tuotannon maailmankuva on materialistinen, pinnallinen, omahyväinen ja naisen asema on se sama mikä yleensäkkin hip hopissa (joo, joo ei kai tää joidenkin mielestä edes ole mitään oikeeta hip hoppia).

Mut tottakai kun jotain tuputetaan ja tuote on sellainen joka on tehty kuluttajaystävälliseksi, niin kyllähän se sitten myy juuri sellaisille ihmisille, jotka eivät kauheesti funtsi asioita ja etenkin jotka eivät ole erityisen vaativivia musiikin suhteen. Tää on semmosta musiikin pikaruokaa.

Makuasioista ei saa kiistellä? No niinhän sitä sanotaan, mutta oikeesti niistähän just pitää kiistellä ;) Eihän tälläkään foorumilla siitä mitään tulis, että käytäisiin älyllistä debattia tieteellisiä argumentteja käyttäen. Makuasioita ja muuta mölinää lähinnä...

Oikeesti sitä itekkin lapsena kuunteli just sitä mitä radiossa tuputettiin. No se oli 80-luvulla sitten Bon Jovia, Roxettea, Scorpionsia, Madonnaa ja vaikka mitä. Aika paskaa musaahan se oli, mutta kyllä noilta (pl. Bon Jovi) yhä helmensä löytyy.

Mut niinkuin joku täällä sanoi, ei kyllä kukaan musikaalinen + älykäs ihminen kuuntele Cheekkiä. Tai ainakin helkkarin harva. Itse tunnen monia molemmat ominaisuudet omaavia ja ei ne kyllä mitään Cheekkiä kuuntele vaikka toisistaan hyvin poikkeavat musamaut heillä onkin ihan heavystä ja klassisesta jazziin tai teknomusaan.

Musikaalisuudella tarkoitan sitä, että omaa hyvän sävelkorvan. Älykkyydellä tarkoitan sitten sitä, että ajattelevaa vähän pintaa syvemmällekkin. Yleensä tuntemani ihmiset kyllä opiskelee yliopistossa tms. Ja siis kyllähän sielläkin (tai ei yliopiston bileissä, mutta kauppakorkean) jossain soi Cheek. No Kokoomus-räppiä niinkuin joku sanoi (Kauko Röyhkä?).

Yhteistyössä