mimma

  • Viestiketjun aloittaja petetty useesti
  • Ensimmäinen viesti
petetty useesti
mulla ukko jäi kiinni pettämisestä noin, puol vuotta sitten annoin anteeksi ja päätettiin viel jatkaa... yhessä ei asuta. jatkettiin ja iei menny montakaan kuukautta ku herra nuoleskeli jotaki akkaa mun nokan edessä, taas annoin anteeksi ja nyt viimeks ik uk äytiin baarissa niin se hiplas muita akkoja vaikka minäkin olin piakalla, sen takia kuulemma muita naisia vikittelee et tarvii huomiota, en oikeesti tajua pitääkö huomiota hakia muilta... nyt mietitään ja katotaan, luottamus on menny täysin,eikä sitä ihan heti todellakaan takaisin saa...pelkään vain että mitäs sitä puuhaillaan sitten kun on poikienkans menossa ... en halua etes ajatella ...


hauskaa kesää kaikille :flower:
 
kop
:hug: Tsemppiä ja voima haleja sulle . Oletteko käynyt missään parisuhde terapiassa tai vastaavassa ? Haluatko edelleen jatkaa hänen kanssaan,vaikka hän on useasti toisten naisten "kimpussa" ja pettänyt sua?! Jos olisin vastaavassa tilassa niin en kyllä enään antaisi uutta mahdollisuutta.Mutta päädytpä mihin ratkaisuun tahansa,niin jaksamisia sinulle . :hug:
 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 13:09 petetty useesti kirjoitti:
mulla ukko jäi kiinni pettämisestä noin, puol vuotta sitten annoin anteeksi ja päätettiin viel jatkaa... yhessä ei asuta. jatkettiin ja iei menny montakaan kuukautta ku herra nuoleskeli jotaki akkaa mun nokan edessä, taas annoin anteeksi ja nyt viimeks ik uk äytiin baarissa niin se hiplas muita akkoja vaikka minäkin olin piakalla, sen takia kuulemma muita naisia vikittelee et tarvii huomiota, en oikeesti tajua pitääkö huomiota hakia muilta... nyt mietitään ja katotaan, luottamus on menny täysin,eikä sitä ihan heti todellakaan takaisin saa...pelkään vain että mitäs sitä puuhaillaan sitten kun on poikienkans menossa ... en halua etes ajatella ...


hauskaa kesää kaikille :flower:
Tiedän tunteen, seurustelin aikoinaan samanlaisen ukon kanssa. Petti kaiken aikaa, meillä kaksi lastakin. Pettämisestä jäi monta kertaa "kiinni" mutta sai kuin ihmeen kaupalla luikerreltua tilanteista ja jatkettiin, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Nyt vasta, monta vuotta eron jälkeen, olen saanut sieltätäältä kuulla hänen pettämisreissuistaan, joista moni osui jopa odotusajoilleni! Törkeyden huippu.
Sitten äijä kehtasi vahdata pitkän aikaa minun uutta suhdettani, olin kuulemma pettänyt häntä vaikken olisi hurjimmissa kuvitelmissanikaan edes uskaltanut sitä tehdä! (mies väkivaltainen)
Myöskin syytti minua ja huonouttani pettämisen syyksi. Jnejnejne. Ei voi muuta sanoa kuin :headwall:
Jakselehan!
 
No ei kai toi pussailu nyt niin maailman loppu ole kummiskaan :eek: Pahemminkin olis voinu käydä, pussaillaanhaan muuallakin maailmalla ihan avoimesti toisten kanssa, mut jos sänkyjutuista jäis kiinni niin \|O \|O
 
ei meilä oo onneks yhteisiä lapsia, molemmilla on jo ennestään eikä asuta yhesä jmut hyvin lähellä toisia.en hyväksy etes pussailua, ite en sitä tekis eikä ukkonikaan sitä hyväksyis... mut nyt katellaan ja aika näyttää miten käy, ite parannan asioita niissä mistä tuli valittamista ja jos ukko ei muutu laitetaan vaihtoon =)
hyvää kesää kaikille :flower:
 
isa
Valitettava tapaus.

Kokemuksesta ja sivusta seuraajana voin todeta, että jos mies on häntäheikki niin hän tulee aina olemaankin. Anna miehen puhua mitä puhuu mutta TIEDÄN pettäjän olevan Aina valmis uuteen seikkailuun.

Jos kestät jatkuvasti vieraissa juoksevaa miestä, niin tee asia itsellesi jo nyt selväksi. Jos haluat uskollisen miehen,niin hanki joku muu
 
isa
Valitettava tapaus.

Kokemuksesta ja sivusta seuraajana voin todeta, että jos mies on häntäheikki niin hän tulee aina olemaankin. Anna miehen puhua mitä puhuu mutta TIEDÄN pettäjän olevan Aina valmis uuteen seikkailuun.

Jos kestät jatkuvasti vieraissa juoksevaa miestä, niin tee asia itsellesi jo nyt selväksi. Jos haluat uskollisen miehen,niin hanki joku muu
 
juuri sitä pahoin pelkäänki ettei ukko muutu vaik lupaa, moni asia harmittaa et mitä oon tän suhteen eteen teheny ja ei mitään pieniä tekoja mut ei näköjään mikää koskaan riitä :/ no kävi miten kävi niin aijon kuteski nauttia kesästä tyttelinikanssa =)
 

Yhteistyössä