Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:Ihmettelen kyllä ettei kukaan hämmästele metrin mittaista 2-vuotiasta, minusta sekin on aika järkkyä.
Ihan normaalia...mullakin oli sellainen![]()
täällä kans
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:Ihmettelen kyllä ettei kukaan hämmästele metrin mittaista 2-vuotiasta, minusta sekin on aika järkkyä.
Ihan normaalia...mullakin oli sellainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei hyvää päivää:Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:meillä 2v. neiti 100cm ja 20kg... veljensä 4v on 114cm ja 18 kg... jonka kaksossisko 112cm ja 25kg... mammat on aika hyvässä lihassa![]()
Voi kamalaa. Ihan tosi.
Mitäs kamalaa tuossa on. Tytöt on kasvun tarkkailussa ja seuraavan punnituksen jälkeen jos pienimmän pituus on edelleen kovasti kasvussa otetaan kokeet ettei ole mitään aineenvaihdunnan häiriöitä. Ilosia ja reippaita ja terveitä lapsia ovat ainakin toistaiseksi ja olen onnellinen siitä <3.
Ootkohan sä ymmärtänyt ihan oikein, miksi ovat kasvutarkkailussa...
miten niin? sen takia kun käyrät ovat etenkin pienimmällä niin jyrkästi kasvussa. Ymmärrätköhän nyt itse? En kyllä ymmärrä sitä miksi nuo tytöt ovat niin isoja kun veljellä taas luut paistaa. Sama ruokavalio ja poika saat tuplasti enemmän ruokaa + juo kevytmaitoa kun tytöt juo rasvatonta. Sä oot ehkä niin viisas et voisit valaista mua?
Niillä sun tytöillä on selvästi liikaa painoa. Kait siinä sit hoikempi näyttää laihalta :/ Siinä suomeksi.
kyllä mä tiedän että tytöt on liian painavia. hoikka=laiha, kulkee -2 käyrillä painossa
Niin kulkee meidänkin pikkutyttö, 3v8kk 101cm, 14kg, mut ei se silti laiha ole vaan hoikka. Mut kuten sanoin, ymmärrän, että se sinusta näyttää laihalta, kun toiset on noin painavia.
Niin ja arvaas mitä, terkasta taas tytöt eivät näytä niin painavilta kuin ovat.
Se ei ehkä ole ihan rehellinen sulle, varsinkaan lasten kuullen =)
Kyllä terkan tehtävä on olla rehellinen ja olikin, koska kiinnitti asiaan huomiota kun käyrät sai piirrettyä, siinä vaiheessa oltiin ihan kahden huoneessa. Meillä on hyvät avoimet välit ja turvaudun hänen ammattitaitoonsa monissa asioissa.
Niin, ja tartuit sitten hänen puheessaan tuohon lauseeseen, että eivät näytä niin painavilta kuin ovat? Ja unohdit ne ruokavinkit + muut?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:meillä tyttö 94cm ja 13.2kg ja on 5v.
No sanokaas mitä MÄ olen tehnyt väärin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On tuo aika kirppu: painoa 16,1 kiloa ja pituutta 105,5 cm (piti ihan tuo 0,5 cm laittaa, että kuulostais himpun verran pidemmältä).
Olis kiva lukea muiden 5-6 -vuotiaiden mittoja =)
Alkuperäinen kirjoittaja moi:poju 4v 118cm ja 21kg hoikkeli -2 menee käyrillä pikkuneiti 91cm ja 15kg keskikäyrä .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:meillä tyttö 94cm ja 13.2kg ja on 5v.
No sanokaas mitä MÄ olen tehnyt väärin!
Eikö tuohon tosiaankaan ole neuvolassa mitenkään puututtu? Lähetetty tarkempiin tutkimuksiin? On kyllä jo niin paljon jäljessä ikäisistään että pitäisi tutkia mikä vialla. Ja jos ei vikaa löydy niin harkita jonkilaista hoitokuuria, ei ole kivaa jos lapsi jää hyvin lyhyeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tintta:meillä neiti 5v tarkastuksessa 104cm ja 14kg