Miltäs kuullostas tällänen olkkarin sisutus, sis.kuva :)

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kyselen vielä..että jos sen kaapin taustan tapetois, niin olisko parempi joku oikein esittävä vai ihan mehdollisimman yksinkertainen? Mietin jotain harmaasävyistä, kun matto on ja ehkä verhotkin vois hommata samaa sävyä....vai onko sit liikaa harmaata?
Mä laittaisin jonkin neutraalin tapetin, mutta olenkin aika tylsä ihminen joka nopeasti kyllästyy erikoisiin kuoseihin :D
Ja etenkin kun teillä tila pienenee, niin älä ainakaan kovin tummaa laita, pienentää vaikutelmaa entisestään.
Tosiaan, ei sen parane kauheen tumma olla...

Vitisit, kun pitäs nyt heti kaikki saada laitettua..ei malttas oottaa yhtään päivää et pääsis kangaskauppaan jne :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Tosiaan, ei sen parane kauheen tumma olla...

Vitisit, kun pitäs nyt heti kaikki saada laitettua..ei malttas oottaa yhtään päivää et pääsis kangaskauppaan jne :snotty:
Mä oon vähän samanlainen, kaiken pitäisi olla valmista heti -jopa kylpyhuonerempan :snotty:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Tosiaan, ei sen parane kauheen tumma olla...

Vitisit, kun pitäs nyt heti kaikki saada laitettua..ei malttas oottaa yhtään päivää et pääsis kangaskauppaan jne :snotty:
Mä oon vähän samanlainen, kaiken pitäisi olla valmista heti -jopa kylpyhuonerempan :snotty:
:D Pitää olla sit jo tosi nopee remontti-reiska :whistle:
 

Yhteistyössä