Miltäs kuullostas tällänen olkkarin sisutus, sis.kuva :)

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Meillä on tällänen pitkän mallinen olkkari, nukutaan samassa. Nyt on pikku kakkonen tulossa ja olis kiva saada jaettua hiukka tätä, et sais imetysrauhaakin :whistle:
Ja aattelin et josko tohon sohvan taakse laittas kaks vaatekaappia ja päällystäs niiden taustan kivalla kankaalla. Siihen kankaaseen vois vaikka ripsutella valokuvia tms..
Pieneksihän tää tulee, mutta tarkotus olla väliaikainen ratkaisu siihen asti kun saadaan lottovoitto ja voidaan rempata :xmas:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Eiyhtään hullu idea :) miten lis sellanen sermi, tai vaikka pelkkä verho?
No meillä on vajaa kaksivuotias poika, että se varmaan alkais jotain Loimijoen Tarzan-leikkejä vetään verhoissa...ja kaappitilaakin tartteis lisää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Eiyhtään hullu idea :) miten lis sellanen sermi, tai vaikka pelkkä verho?
No meillä on vajaa kaksivuotias poika, että se varmaan alkais jotain Loimijoen Tarzan-leikkejä vetään verhoissa...ja kaappitilaakin tartteis lisää..
Tmmärrän :) meillä kans jaetaan nykynen olkkari meiän ja tuon juniorin makkariks ja aateltii just vaatekaapit laittaa seinäks :D
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Loimijoen Tarzan.... Oletko kenties Loimaalta?
En kun Forssasta :D

Sillon kun mä olin ala-asteella, niin meillä kävi joku bändi esiintymässä ja niiden yks piisi oli Loimijoen Tarzan :LOL: onkohan se Kasetti vielä elossa :D
 
Ihan hyvä idea.
Tai ookko käyny nyt tarjoustalossa?
Siel oli tosi makeita tilanjakajasermejä. Semmotes valkonen, jossa "sälärit", jotain puuta ne oli, ja ne säleet oli niinku molemmin puolin.
Simmotteet ois "kevyempi" vaihtoehto, ja valookin sais läpi tuleen kun avais ne sälärit.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Ihan hyvä idea.
Tai ookko käyny nyt tarjoustalossa?
Siel oli tosi makeita tilanjakajasermejä. Semmotes valkonen, jossa "sälärit", jotain puuta ne oli, ja ne säleet oli niinku molemmin puolin.
Simmotteet ois "kevyempi" vaihtoehto, ja valookin sais läpi tuleen kun avais ne sälärit.
en oo käynyt ihan juur...pitäskin käydä tarkastaan siellä..kun tosiaan kauheesti ylimäärästä ei olis sijoittaa :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Kivan näkönen koti.Kokeilemallahan se selviää käypikö hyllyt tilanjakajiks.Meillä vähän saman suuntanen ongelma.Pitäs keksii jotain tilanjakajaks keittiön ja olkkarin "väliin".Mietinnässä on...
Laita vitriinikaappeja. Tai sitten vain pitkä senkki jos et tarvi korkeaa näkösuojaa.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Musta ei yhtään pöllömpi idea, voisko niitä kuvitella et levyttäis toiselta pulelta, tai tapetois, tms. *ajattelee kauhulla kaikkea kankaista pölisevää*
Tjaa..ja mä kun aattelin vielä vanua lyödä siihen kankaan alle, et tulee semmonen oikeen pullee siitä :D kiva sit nojata päätäkin siihen :D
 
se kyllä varmaan pimentää paljon tuota olohuonetta, nyt se on kivan valosa kun ikkunoita on paljon joista tulee luonnonvaloa :)
mä ehkä laittaisin ennemmin sellasen hyllyn jossa on niitä "reikiä" niinku esim hobby hallissa on niitä hyllykköjä ollu... sitten sellasiin muutamiin vaikka jotain koreja jne ja muutama vois jäädä tyhjäks niin se valo pääsis kuitenkin,ei tulis niin ahtaan olosta mutta kuitenkin jakais tilaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Ihan hyvä idea.
Tai ookko käyny nyt tarjoustalossa?
Siel oli tosi makeita tilanjakajasermejä. Semmotes valkonen, jossa "sälärit", jotain puuta ne oli, ja ne säleet oli niinku molemmin puolin.
Simmotteet ois "kevyempi" vaihtoehto, ja valookin sais läpi tuleen kun avais ne sälärit.
en oo käynyt ihan juur...pitäskin käydä tarkastaan siellä..kun tosiaan kauheesti ylimäärästä ei olis sijoittaa :snotty:
Joo ne oli mun mielestä viel aikas mukavan edullisetkin, muutaman kympin.
Käy kurkkaan.
Kerro sit mihin ratkaisuun päädyit :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Tuo sohva ei kauaa elä... :whistle: Ainakin ulkoisesti muistuttaa meidän soffaamme, johon olen kyllästynyt: painuu kuopille, ikävä istua ja kaikkea muuta ärsyttävää. Väri on kaunis ja ajatus ihan ok, mutta.

Rullaverhollakin tilan saa näppärästi jaettua, sivusta sivuun, ylhäältä alas tai alhaalta ylös.
 

Yhteistyössä