N
nainen 47 v
Vieras
ja miltä tuntuu seksi kun on vaihdevuodet, tarviiko aina niitä liukuvoiteta, ja onko vanhemmat naiset löysiä , vai onko se vain ilkemielistä puhetta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niin ja minkäs ikäinen sinä TIIBII olet ?
tämä mun löytöni, mies, on 44 v....miksi hän ei komeanan miehenä katsele 35 vuotiaita, miksi minua haluaa?
tämä mun löytöni, mies, on 44 v....miksi hän ei komeanan miehenä katsele 35 vuotiaita, miksi minua haluaa?
joo, sitä vaan miettii että kelpaako enää. Kuukautiskierto vielä säännölllinen mutta kohtahan se loppuu, ja mietityttää mitä hormonitoiminta tekee ....
miksi noin sanot?
taidat olla väärässä, se on sitä ilkeämielistä panettelua, minä ainakin olen nyt ajatellut elää ja kokeilla ja uskaltaa, kun olen kerran löytänyt kivan uuden tuttavuudenkin. Täytyy päästä yli vanhoista pettymyksistä ja antaa kevään tulla ja uudet tuulet puhaltaa, kyllä tässä on kosketusta jo kaivannutkin !
taitaa olla, minä olen vain epävarma omasta viehätysvoimastani ja fysiikastani pitkän selibaatin jälkeen, mutta nyt tuntuu siltä että surut on surtu, ja onneksi minusta ei ole tullut katkeraa vanhaa ämmää ainakaan niinkun joistakin ?