miltä tuntuu seksi "vanhan naisen kanssa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen 47 v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos kannustavista vastauksista, edellinen liittoni päättyi kyynelin ja tulin petetyksi ja jätetyksi ja se vei itsetuntoni naisena melkolailla...pakko uskaltaa yrittää, tutustua.

Petetään ja jätetään niitä nuoriakin..

..mun isä..+60 vasta meni kihloihin saman ikäisen leskirouvan kanssa, kovasti ovat tykänneet toistensa seurasta :)
..ja meillä on vauvapiiristä sun ikänen esikoisen äiti 49v. Että ei se ikä ai aina ;)

taidat olla väärässä, se on sitä ilkeämielistä panettelua, minä ainakin olen nyt ajatellut elää ja kokeilla ja uskaltaa, kun olen kerran löytänyt kivan uuden tuttavuudenkin. Täytyy päästä yli vanhoista pettymyksistä ja antaa kevään tulla ja uudet tuulet puhaltaa, kyllä tässä on kosketusta jo kaivannutkin !

taidat olla väärässä, se on sitä ilkeämielistä panettelua, minä ainakin olen nyt ajatellut elää ja kokeilla ja uskaltaa, kun olen kerran löytänyt kivan uuden tuttavuudenkin. Täytyy päästä yli vanhoista pettymyksistä ja antaa kevään tulla ja uudet tuulet puhaltaa, kyllä tässä on kosketusta jo kaivannutkin !

Mulla ei ole mitään probleemaa ikäni tai vaihdevuosieni kanssa vaikka yrität saada asian kuulostamaan siltä kuin pitäisi jo pikkuhiljaa kaivaa esille lapio ja kaivaa hautansa.

taitaa olla, minä olen vain epävarma omasta viehätysvoimastani ja fysiikastani pitkän selibaatin jälkeen, mutta nyt tuntuu siltä että surut on surtu, ja onneksi minusta ei ole tullut katkeraa vanhaa ämmää ainakaan niinkun joistakin ?

Yhteistyössä