?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
taitaa olla, minä olen vain epävarma omasta viehätysvoimastani ja fysiikastani pitkän selibaatin jälkeen, mutta nyt tuntuu siltä että surut on surtu, ja onneksi minusta ei ole tullut katkeraa vanhaa ämmää ainakaan niinkun joistakin ?
ja miltä tuntuu seksi kun on vaihdevuodet, tarviiko aina niitä liukuvoiteta, ja onko vanhemmat naiset löysiä , vai onko se vain ilkemielistä puhetta?
Ethän sinä mikään vanha vielä ole! Minä luulin otsikon perusteella, että tässä puhutaan 70-80 -vuotiaista naisista.
ja miltä tuntuu seksi kun on vaihdevuodet, tarviiko aina niitä liukuvoiteta, ja onko vanhemmat naiset löysiä , vai onko se vain ilkemielistä puhetta?
Viime yön perusteella aika tylsältä tuntuu. Olin baarissa ja toin "Minnan" sieltä sitten meille. Minna on 35v, eli ei edes supervanha vielä. Seksiin ryhdyttyä se oli se klassikko: tässä olen, pane nyt.
Äsken sain sen kämpästä ulos. Ei suostunut lähtemään yöllä. Tylsintä seksiä vuosiin. Josko sitä pääsiäisenä sais vielä jonkun joka olisi noin 10v nuorempi.
ja miltä tuntuu seksi kun on vaihdevuodet, tarviiko aina niitä liukuvoiteta, ja onko vanhemmat naiset löysiä , vai onko
Kyllä pillu on yhtä hyvää kuusvitosrlla ja nelikymppisellä. Vanhempi osaa tarjota sitä paremmin. Ehkä liukastus on tarpeen. Itse panen 68 vuotiasta ja pillu tuntuu mukavalta. Nainenkin nauttii nussimisesta. Ei ne panohalut kaikilta mihinkään katoa. Joka toinen päivä saa nussia
+90 vuotiaat on kokemuksen mukaan kuumimpia ja tortut liukkaimpia