J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NO:Se oli minun näkemykseni asiasta. Kaikki eivät selviä kuoleman kohtaamisesta koskaan, mutta eivät toiset selviä petoksestakaan koskaan.
En väheksy kuolemaa, mutta en keksi mitään muutakaan esimerkkiä, millä kuvaisin petetyn pahinta mahdollista surua.
Alkuperäinen kirjoittaja panacea:Alkuperäinen kirjoittaja NO:Se oli minun näkemykseni asiasta. Kaikki eivät selviä kuoleman kohtaamisesta koskaan, mutta eivät toiset selviä petoksestakaan koskaan.
En väheksy kuolemaa, mutta en keksi mitään muutakaan esimerkkiä, millä kuvaisin petetyn pahinta mahdollista surua.
Niin, et varmaan koe väheksyväsi kuolemaa, mutta niin teet, kun vertaat sitä ja jotain niin triviaalia kuin seksuaalinen uskottomuus toisiinsa. Kun joskus menetät jonkun kuolemalle, huomaat eron.
Alkuperäinen kirjoittaja Valopallo:Petin avomiestäni pari vuotta, enkä kadu. Rakkautemme oli aikaa sitten hiipunut, olimme yhdessä kai tavan vuoksi. Salarakas toi elämääni valon ja auringon! Hän jätti minut lopulta, mutta erosimme myös avomiehen kanssa ja nyt minulla on mukava "oikea" miesystävä, jonka kanssa suunnittelemme tulevaisuutta. Kaikki on ihan hyvin, enkä tunne mitään tuskia menneestä.
Alkuperäinen kirjoittaja tarjuskainen:Alkuperäinen kirjoittaja diane:Ja ihminen on parisuhteessa kumppaninsa kanssa - ei lasten kanssa! Minusta on aivan turhaa vedota lasten tunteisiin parisuhdeongelmissa. Vaikka solmisi salasuhteen, ei siinä lapsiaan petä, vaan korkeintaan kumppaniaan. Parisuhde on kahden ihmisen välinen asia...
... elämä ei ole mustavalkoista vaan siinä on, ja pitääkin olla sävyjä!
Olen likipitäen samassa tilanteessa ap:n kanssa. Olen ihastunut työkaveriini joka myöskin on naimisissa, mutta täysin kuolleessa liitossa jossa ei ole seksiä eikä läheisyyttä. Vain lapset, asunto ja yhteiset velat pitävät liittoa koossa, Haluaisin auttaa häntä jotenkin henkisessä ja fyysisessä yksinäisyydessään. Komea, seksikäs mies jota vaimo ei enää halua. Vaimo juo iltaisin siideriä, syö snackseja ja katsoo televisiosta sarjoja. Haluaisin miehen kanssa vaikka lenkille ja virikkeisempään elämään. Haluaisin näyttää miltä oikea elämä tuntuu. Mies kuitenkin empii lastensa takia. Kiitos nim. diane! Hoksasin, että eihän mies koskaan voisi pettää lapsiaan vaikka alkaisikin uuden suhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja mirja-marja:Minulla on nyt sellainen tilanne, että olen toivottomasti ihastunut harrastuksessa tapaamaani mieheen, ja luulen että tunteet ovat hänen osaltaan samat. Molemmat olemme naimisissa, minulla lapsia, miehellä ei.
Ikinä en ole omaa miestäni pettänyt, yhdessä olemme olleet pian 15v ja periaatteessa suhteessa kaikki on ok:hieno koti, lapset, työt, mies paras mitä mistään voisin ikinä löytää. Mutta silti tämä ihastus on vienyt minut aivan täysin mukanaan.
Toisen miehen kanssa ei vielä ole tapahtunut mitään, paljon olemme puhuneet keskenämme ja vaihtaaneet merkitseviä katseita.
Mietinkin nyt, miltä se tuntuu, kun oikeasti on kumppaniaan pettänyt? Pystyykö sen tunteen kanssa elämään?
Itse olen hyvin tunteellinen ihminen, ja pelkään että hulluksihan siitä pettämisestä tulisin. Mutta minkäs niille tunteilleen voi... vai voiko?