oikeestaan voin peeshata tätä paljonkin. kun eihän se piikki vaan se pieni kiinalainen mies ja paikallaanpysyminen supistaessaAlkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Hirveetä kidutusta oli se laitto, kun piti paikallaan pysyä Itse piikki ei kyllä tuntunut yhtään miltään.
juuri näin. ja kolme supistustaki tuli siinä laiton yhteyessä mutta kestin ne niinku nainenAlkuperäinen kirjoittaja aropupu:Ei tuntunu missään. Olin ilokaasusta niin sekasin, etten oikein edes huomannu koko juttua. Tein vain nukkumatin ja hoitajan ohjeiden mukaan. Ja sen jälkeen mikä autuus!!!
niissä kivuiss EI YHTÄÄN MILTÄÄN. riippuu kai kipujen asteesta mut itellä oli ihan tyhjää vaan, eikä mihkään myös auttanuAlkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Kysyn nyt vaan ihan huvikseen
jee, joku muukin on just heränneenä ponnistanu! meillä tosin molemmat oli just heränneitä.Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Ei tuntunu miltään... mut se ei ollu hirveen kiva kun nukahdin sitte ja mut herätettiin et nyt voit alkaa ponnistaa kiva siinä sitte ihan unenpöpperössä alkaa ponnistaa ja epiduraalin vaikutuskin lakkas kesken kaiken :kieh:
Sama kokemus mullakin. Tulevassa sektiossa pelottaa eniten tuo pisto. :ashamed: Kun se on ollut kahdessa viimeisessä sektiossa niin hankalaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla tuntu kipeälle, koska selkärangan nikamat olivat raskaudesta johtuen liian lähekkäin ja neulalla ei meinannut päästä sinne epiduraalitilaan, vaan piti tökkiä useamman kerran.