Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja .:Ei miltään, kun supistukset sattui niin pirskatin paljon.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja .:Ei miltään, kun supistukset sattui niin pirskatin paljon.
Mulle yritettiin ensin laittaa makuultaan, mutta kipujen takia heiluin kun heinämies ja sitten sanoivat että jospa istuisit niin laitetaan sitten. Istuessa tuntu niiin paljon paremmalta, tilanteeseen nähden. Nökötin siinä vaan leuka rintaa vasten silmät kiinni ja mies kysy että sammuitko säAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Sattu ku olin jo muutenkin pirun kipee mutta eipä se auttanutkaan.
(miks suomessa ei voida sitä epiduraalia voida laittaa istuma-asennossa jos se on äidille mukavempaa? siinä kätilöt sarjassakin ne laitto istuvalteen..uskoisin et itellä ois onnistunut paljon paremmin istuma-asennossa
Kyllä mulle laitettiin istuma-asennossa,kun ei se muuten onnistunut.Tosin meni siinä aikaa näinkin 45 min.Laittaminen ei tuntunut miltään,kun supistukset vei kaiken huomion.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Sattu ku olin jo muutenkin pirun kipee mutta eipä se auttanutkaan.
(miks suomessa ei voida sitä epiduraalia voida laittaa istuma-asennossa jos se on äidille mukavempaa? siinä kätilöt sarjassakin ne laitto istuvalteen..uskoisin et itellä ois onnistunut paljon paremmin istuma-asennossa
Kyllä mulle laitettiin istuma-asennossa,kun ei se muuten onnistunut.Tosin meni siinä aikaa näinkin 45 min.Laittaminen ei tuntunut miltään,kun supistukset vei kaiken huomion.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Sattu ku olin jo muutenkin pirun kipee mutta eipä se auttanutkaan.
Se ei ole allerginen reaktio, vaan sivuvaikutus.Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:Luulin sen tuovan helpotuksen mutta toisin kävi. Sain siitä allergisen reaktion ja olin "kuolla" kutinaan.... sen laittaminen ei musta kyllä sattunut yhtään.
Peesi tälle. Mä en tuntenut mitään niiden supistusten jälkeen :xAlkuperäinen kirjoittaja .:Ei miltään, kun supistukset sattui niin pirskatin paljon.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei tuntunutt yhtään miltään. Supparit oli niin kovat, että kaikki energia ja ajatukset meni niihin... epiduraalia valmisteltiin jo ja tuli oikein kova supistus. Hengitin sitten ilokaasua ja laitoin silmät siksi aikaa kiinni. Kun avasin silmät niin mies katsoi hellästi vieressä ja kysyi: "nukahditko sä?" ei paljon nukuttanut...