Miltä teiän lastenhuoneessa näyttää nyt? :)

Meillä on niin pienet että tuosta teidän huoneesta saa ottaa vielä kolmasosan pois...ja tuon toisen lastenhuoneen tulee vuoden päästä jakamaan 2 lasta.

Mä olen sitä asiaa vähän ressannut mutta mä taidan olla ainoa...lapsia itseään ei moinen haittaa. Ja me siis on vasta muutettu isompaan asunoon jossa enempi huoneita...harmi toisaalta että ne huoneet on sitten aikalailla pienempiä kuin vanhat.
 
mii
ei o paljon isompi meiänkää pojan huone ei.
ihmetyttää suuresti, miks ihmeessä on pakko rakentaa makuuhuoneiks "koirankoppeja".
enkä tarkota pelkästää omakotiasujia, vaan myös kerros-/rivari asuntoja.
 
Eikun just naurettiin miehen kanssa, että tuossa kuvassa vääristää tosi paljon, se ei todellakaan ole noin tilava mitä kuva antaa ymmärtää, ei todellakaan!

Kaikilla mun tutuilla on tosi tilavat lastenhuoneet, missä mahtuu vaikka mopolla ajamaan rallia!
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5481811.jpg

Ja poika nukkuu tuolla sängyssä :D

Mietin vaan, että onko muilla näin pieniä lastenhuoneita?
Me ollaan ihan hermona, kun me tahdotaan tilaa!
mitähän ajat takaa tällä aloituksella? meillä 2 koululaista jotka jakavat saman kokoisenhuoneen. En nyt yhtään ymmärrä. Onko kivaa provoilla tai jotain?
 
eillä pyörii Wall-e ja lapset syö tonnikalavoileipiä lattialla, koska ollaan just muutettu ja ruokapöytä on vaihdossa. Ja ovat nukkuneet tänään autoissa yhteensä 5 tuntia, joten ei hirveen väsynyttä ole. Ei voinut laittaa nukkumaan vielä normi aikaan kun heräsivät autosta vasta klo 19 :D
 
kysymys
Tämä menee nyt ohi aiheen, mutta saitko Nadia tietoa lääkäriltä että oliko mitä näytteessä? Muistelen että kirjoitit aiheesta ennen joulua. Toivottavasti kaikki hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Eikun just naurettiin miehen kanssa, että tuossa kuvassa vääristää tosi paljon, se ei todellakaan ole noin tilava mitä kuva antaa ymmärtää, ei todellakaan!

Kaikilla mun tutuilla on tosi tilavat lastenhuoneet, missä mahtuu vaikka mopolla ajamaan rallia!
Ota kuva toisesta kulmasta, jos ei sitten vääristäisi niin paljoa. Onko tuo sänky ihan lasten sänky vai joku 2 metrinen ?
 
No lisään tähän vielä, että meillä on muutenkin ahtaan oloinen asunto, tai sit meillä on liikaa tavaraa! Että ei ole pelkästään tästä huoneesta kyse.
Anteeksi taas.

Tuntuu et nyt on oikeesti mun aika poistua, sama mitä mä sanon, teen tai kirjoitan täällä palstalla niin paskaa sataa niskaan. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Eikun just naurettiin miehen kanssa, että tuossa kuvassa vääristää tosi paljon, se ei todellakaan ole noin tilava mitä kuva antaa ymmärtää, ei todellakaan!

Kaikilla mun tutuilla on tosi tilavat lastenhuoneet, missä mahtuu vaikka mopolla ajamaan rallia!
Ota kuva toisesta kulmasta, jos ei sitten vääristäisi niin paljoa. Onko tuo sänky ihan lasten sänky vai joku 2 metrinen ?
En uskalla mennä sinne näpsiin, tuo kuva on otettu ovelta. Jos meen ottaan huoneen sisältä niin poika herää salamaan :)
Eli kuva otettu ovelta ja pojan sänky tuossa vasemmalla. Jatkettava lastensänky, oisko joku 150cm pitkä ja oikealla heti seinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
No lisään tähän vielä, että meillä on muutenkin ahtaan oloinen asunto, tai sit meillä on liikaa tavaraa! Että ei ole pelkästään tästä huoneesta kyse.
Anteeksi taas.

Tuntuu et nyt on oikeesti mun aika poistua, sama mitä mä sanon, teen tai kirjoitan täällä palstalla niin paskaa sataa niskaan. :/
Auttaisko jos hankkisitte tuonne vaikka ikean expedit-kirjahyllyn tms. Kun tavarat ei ole lattialla, niin näyttää tilavammalta. Eli saisit nuo kassit, leulaatikot ja parkkitalon hyllylle, jolloin lattiatilaa vapautuisi käyttöön?

No paskaa nyt sataa aina kaikille täällä niskaan, ei siitä pidä välittää.
 
Siistiltä näyttää, lapset siivosivat huoneensa tänään kun huomenna tulee synttärivieraita :)

Huone ei ole iso, ehkä samaa kokoluokkaa kuin ap:n lapsen huone. Siellä on kerrossänky, pikkupöytä ja kaksi tuolia, tv-taso, pari hyllyä ja vaatekaapit. Leikkitilaa on, mutta ei siellä rallia ajettaisi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Tämä menee nyt ohi aiheen, mutta saitko Nadia tietoa lääkäriltä että oliko mitä näytteessä? Muistelen että kirjoitit aiheesta ennen joulua. Toivottavasti kaikki hyvin.
Ei ole tullut vastaukset vielä :|
Mietinkin, että odotanko vielä vai joko alan huokaista. Koska lääkäri sanoi, että tulee kotiin kirje, jos niissä on jtn erityistä. Kohta ois kuukausi täynnä, enää vko ja sit mä alan hymyillä taas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
No lisään tähän vielä, että meillä on muutenkin ahtaan oloinen asunto, tai sit meillä on liikaa tavaraa! Että ei ole pelkästään tästä huoneesta kyse.
Anteeksi taas.

Tuntuu et nyt on oikeesti mun aika poistua, sama mitä mä sanon, teen tai kirjoitan täällä palstalla niin paskaa sataa niskaan. :/
Auttaisko jos hankkisitte tuonne vaikka ikean expedit-kirjahyllyn tms. Kun tavarat ei ole lattialla, niin näyttää tilavammalta. Eli saisit nuo kassit, leulaatikot ja parkkitalon hyllylle, jolloin lattiatilaa vapautuisi käyttöön?

No paskaa nyt sataa aina kaikille täällä niskaan, ei siitä pidä välittää.
kiitos vinkistä! Olenkin miettinyt miten ton rojun sais lattioilta pois. Inhottava siivotakkin, kun aina nostella noita lootia ja säkkejä. Ja lapsella on huonepölyallergia joten on pakko siivota joka päivä |O
Täytyy karsoa heti millanen toi ehdottamasi hyllykkö on :)
 

Yhteistyössä