Miltä susta tuntuisi jos miehes vaan pumppaisi "Nyrkki-Kyllikkiä" wc:ssä, muttei koskaan Sua, missään?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Yksinkertainen kysymys. Miltä tuntuisi jos miehesi ei haluaisi sua kuin parhaimmillaankin kerran kahdessa kuukaudessa, mutta kököttäisi kuitenkin vessassa kädellä?
 
q57567
ostaisin ison dildon ja pumppaisin sillä makuuhuoneessa ihan miehen nähden illalla. Sitä saa mitä tilaa...eiköhän tuosta mies?in innostuisi.

Keksikää jotain uutta ja kivaa.
 
baa
Meidän taloudessa seksi rajoittuu juurikin tuohon miehen kahdenkeskisiin hetkiin kätensä kanssa. Eihän se kivaa oo, varsinkin kun mä oon 24-vuotias niin oon vähän miettinyt että jos me ollaan loppuelämämme yhdessä niin melko rajalliseksi mun seksielämä jää. Tuo on siis ainoa mies jonka kanssa oon koskaan ollut. Seksiä meillä on ehkä kerran kuussa, yleensä harvemmin.
 
"Vieras"
Meidän taloudessa seksi rajoittuu juurikin tuohon miehen kahdenkeskisiin hetkiin kätensä kanssa. Eihän se kivaa oo, varsinkin kun mä oon 24-vuotias niin oon vähän miettinyt että jos me ollaan loppuelämämme yhdessä niin melko rajalliseksi mun seksielämä jää. Tuo on siis ainoa mies jonka kanssa oon koskaan ollut. Seksiä meillä on ehkä kerran kuussa, yleensä harvemmin.
Ai meitä on muitakin nyrkkileskiä! Ihan kiva, luulin että olen ehkäpä ainoa maailmassa. Meillä on kai sellaiset miehet joiden mielestä käsi on haluttavin elementti ihmskehossa, ilmeisesti. Olen pari vuotta sua vanhempi, mielestäni aika varhaisessa vaiheessa selibaattiin tuomittu.
 
:(
Mulla oli ekassa avioliitossa juurikin noin. Kaksi lasta oli silloin ja olin nuori ja ainaskinnätimpi ja hoikempi mitä nyt! No, ei se avioliitto vaan toiminut....ero tuli.
 
ggr
onko teille tullut mieleen keskustella asiasta. Nostaa kissa vakavasti pöydälle ja kertoa miltä teistä tuntuu?

Jos vaan tyydytte kohtaloon ilman mutinoita, niin eihän sille mitään voi.
 
"Vieras"
onko teille tullut mieleen keskustella asiasta. Nostaa kissa vakavasti pöydälle ja kertoa miltä teistä tuntuu?

Jos vaan tyydytte kohtaloon ilman mutinoita, niin eihän sille mitään voi.
Voi toki, mies kertoo haluavansa minua kyllä, että olen viehättävä ymymym. Muttei se muutenkaan mistään oikein puhu, paitsi säästä. Sanoo kaiken olevan hienosti ja suksii vessaan kädelle. Rumasti sanottu juu, mutta vähän syö tämä tilanne jo.
 
baa
onko teille tullut mieleen keskustella asiasta. Nostaa kissa vakavasti pöydälle ja kertoa miltä teistä tuntuu?

Jos vaan tyydytte kohtaloon ilman mutinoita, niin eihän sille mitään voi.
No eiköhän tässä ole 6 vuoden yhdessäolon aikana keskusteltukin jo ihan riittävästi asiasta. Sillä vaan ei oo ollut vaikutusta. Mies sanoo välillä ymmärtävänsä mua jne mut asia ei muutu. Jos olisin itse yhtään seksuaalisesti aktiivisempi (tai että mulle seksi olis tärkeää) niin olisin jo varmaan lähtenyt, mut mulle seksi ei oo niin olennaista, niin miehen hyvät ominaisuudet on voittanut ja oon tyytynyt tilanteeseen.
 
samanikäinen
Meidän taloudessa seksi rajoittuu juurikin tuohon miehen kahdenkeskisiin hetkiin kätensä kanssa. Eihän se kivaa oo, varsinkin kun mä oon 24-vuotias niin oon vähän miettinyt että jos me ollaan loppuelämämme yhdessä niin melko rajalliseksi mun seksielämä jää. Tuo on siis ainoa mies jonka kanssa oon koskaan ollut. Seksiä meillä on ehkä kerran kuussa, yleensä harvemmin.
Teetkö itse aloitteita? Jos teet, niin miten mies niihin reagoi? Minkä ikäinen miehesi on? Ei nimittäin kuulosta normaalilta, että ainakaan 24-vuotias ei haluaisi seksiä.
 
baa
Alkuperäinen kirjoittaja samanikäinen;25700446:
Teetkö itse aloitteita? Jos teet, niin miten mies niihin reagoi? Minkä ikäinen miehesi on? Ei nimittäin kuulosta normaalilta, että ainakaan 24-vuotias ei haluaisi seksiä.
Muutaman vuoden yritin olla aktiivinen aloitteiden kanssa, mut nyt oon luovuttanut kun vastaus on useimmiten ei, ja silloinkin kun seksiä on, niin se kestää 5minuuttia ja mä oon ihan käden asemassa, ihan kun mies vaan runkkais muhun. Outoa tässä on se, että mies kyllä muuten halailee ja on hellä, mut heti jos asiaa alkaa viedä seksin suuntaan, niin muuttuu etäiseksi.
 

Yhteistyössä