Miltä sen pitäis tuntua?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
eikä!!

mistä sait asiasta tietää?? :(
Eilen bileissä tuli vaan ohimennen puheeks. Kaikki kuvitteli että mä tiedän, ja pitäneet mua ihan dorkana.

Tuota... Minä en nyt ymmärrä miksi SINUA pitäisi dorkana pitää :( Minä pitäisin dorkina tässä asiassa

a) ukkoa
b)"ystävääsi"
c) asioista tietoisia, jotka eivät ole sinua valaisseet

"hug"
Niin vai dorkana sen takia että antaisit miehesi pitää peliään siitä välittämättä? Näin minä tämän ymmärsin.

vaimo
Meilläkin oli just 10v hääpäivä ja kun mietin omalle kohdalleni, tuntuisi varmaan tältä :eek: :headwall:
Niin iso shokki, että tuskin tuota heti edes käsittäisi. Sitten tulisi raivo, halveksunta ja viha. Ja lopulta ero.

vieras
Nyt soitat jonku hakee lapset hoitoon ja alat heti setvimään asiaa miehes kanssa. Lapset aavistaa kyllä susta, että joku on pielessä eikä sekään ole kivaa.

Nyt oot vaan vahva ja revit miehestä totuuden irti.

?
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:
Miten voit olla hiljaa, mää varmaan en pystyis :ashamed: Mut on toki viisaampaa puhua sit vasta kahdelleen. Minkä ikäiset lapset teillä on?
Pakko olla hiljaa, meinaan sitten ku mä avaan suuni niin se ei ole lapsille sopivaa kuultavaa... Lapset on 5v, 11v ja 17v.
Mutta kyllähän susta sitten tuntuu joltain.

:(
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
"Kiva" yllätys! :( :hug:
Itse kokenu vähän samantapaista.. Kaikki muut tiesi paitsi minä. Ja kaikki tiesi etten minä tiedä. En tainnut omistaa yhtään ystävää.
Se on kamalaa tajuta kuinka YKSIN sitä oikeasti voi olla. Voimia!

kristiina
Niinpä. Tiedän tunteen. Ensin ei tuntunut miltään. Sitten tuli raivo, sitten viha ja sitten suru. Sen jälkeen mies vannoin ja vakuutti että minä olen hänen elämnsä nainen ja se toinen oli ollut vaan sellainen "pikku kiva salainen suhde, kun meillä on joskus ollu vähä hiljaisempaa". Mies muutti muualle, kummallekaan en ole vieläkään anteeksi antanut. kyseessä myös minun ystäväni. Tai siis ihminen jota luulin ystäväkseni.

Yhteistyössä