Miltä sen pitäis tuntua?

Jepjep, eipä tarvii enää miettiä oisko mahdollista et ois väärinkäsitys. Tuli sitten tää toinen daami juttelemaan, että näin kävi. Kuulemma niin kännissä olivat, että touhu jääny yritykseks, mut se nyt on ihan sama tässä kohtaa, saiko se touhu täyttymyksensä vai ei, jos sitä kuitenkin on yritetty. Ai saatana ku onki kivaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
eikä!!

mistä sait asiasta tietää?? :(
Eilen bileissä tuli vaan ohimennen puheeks. Kaikki kuvitteli että mä tiedän, ja pitäneet mua ihan dorkana.

:eek: :hug:
mä en edes lähde kuvittelemaan miltä susta tuntuu!
herranjumala,multa kestäis varmaan jokunen hetki ennenkun kykenisin tajuamaan koko asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mitä miehes on tästä sanonut? Joko olet hänen kanssaan puhunut? *Halaus*
Kerroin joo mitä kuulin. Eipä tässä vielä ole mitään puhuttu. Ei jaksa, ei pysty, pitäis olla rauha... Katellaan ens viikolla, kunhan saa tän asian jotenki järjestettyä tuolla omassa kopassaan.

osanottaja
muistan itse kun kuulin mieheni panneen kaveriani...miehen kaa oltiin silloin jo erottu (hän tajusi jättää minut). Muistan että ensimmäinen tunne oli tuo ettei tunnu miltään mut sen jälkeen tuli sellainen tuska joka ei kokonaan ole vieläkään helpottanut (siitä kun sain tietää asiasta on jo monta kuukautta). Heräsin kesken yön huutamaan ja rääkymään paskaa oloani ja sitä mitä mulle on tehty ja mielessä pyöri vaan et missä asennossa ne on touhunnu jne

Yhteistyössä