Kun kuulee, että miehensä, johon on luottanut 99,99% ei olekaan sen arvoinen, vaan käynyt vieraissa. Ja toinen niistä (tai mistä vitusta mä tiedän kuinka montaa se on käyny panemassa) piti olla mun YSTÄVÄ.
Musta ei tunnu just nyt miltään.Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Erittäin paskamaiselta ja varmaan se siltä tuntuukin.
13 vuotta, 10v hääpäivä oli justiinsa |OAlkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:onko teillä pitkä suhde takana?
Eilen bileissä tuli vaan ohimennen puheeks. Kaikki kuvitteli että mä tiedän, ja pitäneet mua ihan dorkana.Alkuperäinen kirjoittaja Anne:eikä!!
mistä sait asiasta tietää??
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Eilen bileissä tuli vaan ohimennen puheeks. Kaikki kuvitteli että mä tiedän, ja pitäneet mua ihan dorkana.Alkuperäinen kirjoittaja Anne:eikä!!
Näistä tapauksista on puhuttu ihan yleisesti, kaikki on kuvitelleet että mä tiedän. Ja pitäneet dorkana kun mä vaan oon yhä onnellinen pikku vaimo.Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Eilen bileissä tuli vaan ohimennen puheeks. Kaikki kuvitteli että mä tiedän, ja pitäneet mua ihan dorkana.Alkuperäinen kirjoittaja Anne:eikä!!
Tuota... Minä en nyt ymmärrä miksi SINUA pitäisi dorkana pitää Minä pitäisin dorkina tässä asiassa
a) ukkoa
b)"ystävääsi"
c) asioista tietoisia, jotka eivät ole sinua valaisseet
"hug"