Miltä sen pitäis tuntua?

Mulla on ollu vastaanvainen tilanne edellisessä suhteessa. Musta ei ensin tuntunu miltään, sitten tuntu että tukehdun ahdistukseen, sitten tuli raivo ja sit taas ei tuntunu miltään.. En tarkalleen muista enää, mutta hengissä selvisin ja muutkin osapuolet, vaikka välillä tuntu että voisin repiä paljain käsin kaikki.. Voimia sulle tilanteeseen.

vieras
Mulle käynyt just noin ja ei kans tuntunut miltään. Tai no ällöttävältä, mutta olin täysin tyyni. Asiasta yli 1,5v nyt ja täällä mulle kans sanottiin, että se raivo tulee myöhemmin. No ei ole vielä tullut. Olen tosin nyt oj alkanut muista syistä pohtimaan eroa.

sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
eikä!!

mistä sait asiasta tietää?? :(
Eilen bileissä tuli vaan ohimennen puheeks. Kaikki kuvitteli että mä tiedän, ja pitäneet mua ihan dorkana.

Tuota... Minä en nyt ymmärrä miksi SINUA pitäisi dorkana pitää :( Minä pitäisin dorkina tässä asiassa

a) ukkoa
b)"ystävääsi"
c) asioista tietoisia, jotka eivät ole sinua valaisseet

"hug"

jep
Koettu on tuo sama, ja yksi mun kumppani petti mua mun eksän kanssa, ja meille tuli ero - nää mun eksät on edelleenkin yhdessä, olleet jo vuosia.
Kyllä lesbotkin osaa olla kusipäitä - ja perustelevat tollaista toimintaa "rakkaudella".

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
eikä!!

mistä sait asiasta tietää?? :(
Eilen bileissä tuli vaan ohimennen puheeks. Kaikki kuvitteli että mä tiedän, ja pitäneet mua ihan dorkana.

Tuota... Minä en nyt ymmärrä miksi SINUA pitäisi dorkana pitää :( Minä pitäisin dorkina tässä asiassa

a) ukkoa
b)"ystävääsi"
c) asioista tietoisia, jotka eivät ole sinua valaisseet

"hug"
Näistä tapauksista on puhuttu ihan yleisesti, kaikki on kuvitelleet että mä tiedän. Ja pitäneet dorkana kun mä vaan oon yhä onnellinen pikku vaimo.

Yhteistyössä