vierailija
Jereen, tuli vielä loman jälkeen Suomeenkin, vaikkei olisi ollut mikään pakko.Mutta keneen?
Jereen, tuli vielä loman jälkeen Suomeenkin, vaikkei olisi ollut mikään pakko.Mutta keneen?
"Varmasti on S ainakin inspiroinut tuota"en sanonut missään kohtaa, että on TOTUUS. huomasitko esim. sanan voihan.. eli spekua, niin kuin kaikki muutkin kommentit täällä
Tai sitten ei ole, mitään tietoa tästä ei meillä ole."Varmasti on S ainakin inspiroinut tuota"
V*tut ole! Tuli tänne koska kyseessä pakettimatka Suomesta ja lennot tänne kätevästi toi ja näki samalla Jeren uuden kämpän. Tolla perusteella se on rakastunut Strasiin ja Lukeen ja keitäs kaikkia nyt onkaan lennellyt tässä tapaamaan. Ja ihan vielä tarkoituksella itse lennot hommaten.Jereen, tuli vielä loman jälkeen Suomeenkin, vaikkei olisi ollut mikään pakko.
Stephania on selvästi Sadiesta pisamineen kaikkineen.Jereen, tuli vielä loman jälkeen Suomeenkin, vaikkei olisi ollut mikään pakko.
En usko olevan.Stephania on selvästi Sadiesta pisamineen kaikkineen.
ois nyt valinnut edes jonkun vähän enemmän harhaan johtavan nimenStephania on selvästi Sadiesta pisamineen kaikkineen.
Pisamat sen kertoo ja Bojan tietää, että kuulija tunnistaa. Ei halua edes salata.Tai sitten ei ole, mitään tietoa tästä ei meillä ole.
Ollut hiljainen muutenkin.Vauva hiljeni, kun kaikki shippaajat tuli tänne. Voi surkeus.
Mä ajattelin heti tuosta nimestäkin, että Sadie on kyseessä.ois nyt valinnut edes jonkun vähän enemmän harhaan johtavan nimen
Ei ole mitään salattavaa, ystävä ja kollega. Eipä ole häntä lomillaan nähnyt B.Pisamat sen kertoo ja Bojan tietää, että kuulija tunnistaa. Ei halua edes salata.
Tämä ei ole sinun uskostasi enää kiinni.En usko olevan.
No rakkauslaulu tuo on, eikä ystävä- kollega-laulu.Ei ole mitään salattavaa, ystävä ja kollega. Eipä ole häntä lomillaan nähnyt B.
musta toi sopisi ihan hyvin tarinaan, B ehkä tosiaan rakastui Sadieen ja hetken yrittivät jotain tapailuakin, mutta välimatka ja ehkä muut realiteetit tulivat väliin ja päättivät olla ystäviä. Hyvin järkeenkäypää. Ja se kohtaaminen oli kuitenkin niin voimakas, että siitä syntyi biisi.Ei ole mitään salattavaa, ystävä ja kollega. Eipä ole häntä lomillaan nähnyt B.
Niin minäkin, koska tuohan on melkein kuin olisi kuvan liittänyt mukaan.Olen todella yllättynyt. Ei muka halua, että asiasta spekuloidaan, ja sitten kirjoittaa noin suoraan. Okei Bojan?
Minä uskon B:n puheita eli silloin ei ole henkilöstä, jota siihen pakotat.No rakkauslaulu tuo on, eikä ystävä- kollega-laulu.
Silloin varmaan uskot B:n puheita Bluzankin kohdallaMinä uskon B:n puheita eli silloin ei ole henkilöstä, jota siihen pakotat.
Minä uskon B:n puheita eli silloin ei ole henkilöstä, jota siihen pakotat.
Toi kappale ei paljasta yhtään mitään muutakuin teidän joidenkin harhaisten päässä.Tekisikö Bojan noin paljastavaa oikeasti jos jotakin olisi menossa? En kyllä tiedä.
Et varmaan uskoisi, vaikka Sadien kuva olisi tosiaan liitetty biisin yhteyteen.Minä uskon B:n puheita eli silloin ei ole henkilöstä, jota siihen pakotat.
Juuri näin minäkin ajattelen.siis nää sadie shippaajat B:nille ja enkä usko biisin kertovan kenestäkään ja etenkin heillä on joku suhde, josta B justii nsa puhui, että ei pidä niistä, joka koskee myös sadies juttuja ja B on jo sanonut, että heovat ystäviä ja kollegoita