miltä olohuoneesi näyttää nyt? KUVIA

metsänpeitto


En kuvaile muualta, en halua että mahdolliset palstailevat naapurit tunnistaa mua meidän toisella seinällä olevien retroverhojen vuoksi :D (Olohuoneessa on kolmella seinällä ikkunaa).
 
yllytyshullu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja taas yllytyshullu:
Onnistukohan tää... Saitte mut sitten yrittää kans kuvien kanssa räpellystä. Tässä meidän olkkaria ihmeen siistinä...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4940593.jpg

Tässä toinen suunta.
Kivat verhot. Muutenkin ihan nättiä, mutta itse lisäisin vähän väriä tuonne. Tuota verhojen vihreää lisäisin koristetyynyjen, pöytäliinan ja maton muodossa. Miksi muuten teillä ei ole mattoja? :)

[/quote]

Veit sanat suustani. Väriä kaipaan minäkin. Ryijymatto on sohvan edessä, mutta väri on beige siinäkin. Tänään juuri kuolasin vastaavan oloista, mutta vihreänä. Maksaa vaan 160e...
 
Madma
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Nyt on pakko kerrankin kokeilla kun en ole ennen mitään kuvia laittanut tänne, onnistuuko.. Koko olkkari ei mahdu kuvaan mutta onpa ainakin ihan tuore, minuutti sitten otettu kuva..

http://www.aijaa.com/v.php?i=4940096.jpg
Sohvista en tykkää, mutta ihana valaisin ja kello! Ja matto on mukavan pehmoisen näköinen. Ja verhoista tykkään kanssa.
No enpä minäkään sohvista tykkää, tarkoitus hankkia vaaleat tilalle, jotain alcantraa tms..
Mun mielestä sohvat sopii tuonne! Talu näyttää tosi hyvälle
:flower:
Sanokaas muuten, onko teistä nuo verhotangot muka liian korkealla? Kun mies valittaa että olisivat ja musta just siinä missä pitääkin..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yllytyshullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja taas yllytyshullu:
Onnistukohan tää... Saitte mut sitten yrittää kans kuvien kanssa räpellystä. Tässä meidän olkkaria ihmeen siistinä...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4940593.jpg

Tässä toinen suunta.
Kivat verhot. Muutenkin ihan nättiä, mutta itse lisäisin vähän väriä tuonne. Tuota verhojen vihreää lisäisin koristetyynyjen, pöytäliinan ja maton muodossa. Miksi muuten teillä ei ole mattoja? :)
Veit sanat suustani. Väriä kaipaan minäkin. Ryijymatto on sohvan edessä, mutta väri on beige siinäkin. Tänään juuri kuolasin vastaavan oloista, mutta vihreänä. Maksaa vaan 160e... [/quote]

Värillä tuosta tulisi oikeasti todella ihana, on niin kauniit kalusteet jo muuten. Kunpa vain itselläkin olisi noin nättiä...
 
N
Minua tuo Pikkuinkkulin koti viehätti kaikista eniten, vaikka meillä TÄYSIN erilainen tyyli. Todella ihanan värikästä, erikoista!

Meillä on vaan vaaleita luonnonsävyjä ja pieni ripaus väriä.... Kuvaa en halua laittaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja Åde:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Sanna80 ja Kevätaurinko: Kauniit kodit teillä!

Tässä tuore kuva meidän olkkarista:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4940839.jpg
Ensimmäinen oikeesti I-H-A-N-A
Taulut eivät ole mieleeni, mutta muuten minäkin todella ihastuin tähän olkkariin! =) Nimim. tahtoo kans tuollaisen...
Mä tykkäsin väreistä ja tunnelmasta, mutta en ihan hoksannu miksi on kaksi samanlaista taulua vierekkäin...? Muuten kelpais mulle!!
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja puuti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Haluisin makkariin jonkun tommosen turkoosin seinän, kiinku Boodylla tossa ylemmässä kuvassa.
vaikeita noi vierasperäset
:LOL: mjoo. Mulla on vähän vaikeuksia näppäinten kanssa, kun tuppaa osumaan sormi aina väärään. :ashamed:
Mä luulen, et monella menee sormet minne sattuu :D
 
Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Åde:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Ensimmäinen oikeesti I-H-A-N-A
TAPPAVAN RUMAT TAULUT!
No olipas tunnetta kommentissa. Mahtavaa :D Mun mielestä taas kivat, rauhottavan näköiset minun silmissä :D

[/quote]

Heh...oli tunnetta tosiaan =). Meillä on tuota Buddha-teemaa myös olohuoneen lipaston päällä (ei näy kuvassa); kolme patsasta, joten laitettiin sitten sitä seinillekin. Itse kyllä noista tykkään, antavat vähän luonnetta vaalealle seinälle.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja puuti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Haluisin makkariin jonkun tommosen turkoosin seinän, kiinku Boodylla tossa ylemmässä kuvassa.
vaikeita noi vierasperäset
:LOL: mjoo. Mulla on vähän vaikeuksia näppäinten kanssa, kun tuppaa osumaan sormi aina väärään. :ashamed:
Mä luulen, et monella menee sormet minne sattuu :D
Vaikka voithan sä nyt vaihtaa nimes Boodyksi, niin sitten mä en tavallaan oiskaan ihan nolo. :D
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja puuti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Haluisin makkariin jonkun tommosen turkoosin seinän, kiinku Boodylla tossa ylemmässä kuvassa.
vaikeita noi vierasperäset
:LOL: mjoo. Mulla on vähän vaikeuksia näppäinten kanssa, kun tuppaa osumaan sormi aina väärään. :ashamed:
Mä luulen, et monella menee sormet minne sattuu :D
Vaikka voithan sä nyt vaihtaa nimes Boodyksi, niin sitten mä en tavallaan oiskaan ihan nolo. :D
hehehe....Boody olis kyllä hieno :D
 
Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja Åde:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Sanna80 ja Kevätaurinko: Kauniit kodit teillä!

Tässä tuore kuva meidän olkkarista:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4940839.jpg
Ensimmäinen oikeesti I-H-A-N-A
Taulut eivät ole mieleeni, mutta muuten minäkin todella ihastuin tähän olkkariin! =) Nimim. tahtoo kans tuollaisen...
Mä tykkäsin väreistä ja tunnelmasta, mutta en ihan hoksannu miksi on kaksi samanlaista taulua vierekkäin...? Muuten kelpais mulle!!
Se on ihan mielikuvituksen puutetta; ois ollu vaikea löytää toista, helposti yhdistettävää, saman kokoista taulua. Yksi taulu olisi ollut liian pieni tuolle seinälle.
 

Yhteistyössä