miltä olohuoneesi näyttää nyt? KUVIA

Tykkäsin kyl eniten Metsänpeiton ja Rukoilijasirkan tyyleistä! Rennolla tavalla luonnonläheisiä ja persoonallisia olkkareita. Miusta väriä saa olla enempikin. =)

Meillä on vähän muutosten pyörteissä olkkari sekä keittiö niin niistä huoneista en viiti tällä hetkellä kuvia vielä esitellä. Ehkä myöhemmin. ;) Kaikenmoista maalaus- ja entisöintijudanssia tässä meneillään..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kukaan ei sano meidän olkkarista mitään :|
Minä tykkäsin...ja paljon.
Verhot olivat tosi raikkaat, mistä olet ostanut?

Muutenkin tykkään kun on joko raikkaan vaaleaa tai sitten rohkeasti värejä niinkuin esim.pikkuinkkulilla ja rukoilijasirkalla. Kaikki perussuomalaiset vihreät mokkasohvat ja sotkan pikkuhyllyt eivät nappaa.
 
kiva katsella näitä teidän koteja mutta hämmästyin miten kaikilla on aika samannäköistä. ei ollut yhtään meidän kodin kaltaista. ja mä en voi ottaa kuvaa, paitsi puhelimessa olisi kamera mutta en osaa tänne mitään laittaa. ehkä hyvä vaan :)
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
kiva katsella näitä teidän koteja mutta hämmästyin miten kaikilla on aika samannäköistä. ei ollut yhtään meidän kodin kaltaista. ja mä en voi ottaa kuvaa, paitsi puhelimessa olisi kamera mutta en osaa tänne mitään laittaa. ehkä hyvä vaan :)
Juu ei ollu persoonallisuutta juurikaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kukaan ei sano meidän olkkarista mitään :|
Minä tykkäsin...ja paljon.
Verhot olivat tosi raikkaat, mistä olet ostanut?

Muutenkin tykkään kun on joko raikkaan vaaleaa tai sitten rohkeasti värejä niinkuin esim.pikkuinkkulilla ja rukoilijasirkalla. Kaikki perussuomalaiset vihreät mokkasohvat ja sotkan pikkuhyllyt eivät nappaa.
Verhot löysin ihan Anttilasta, on Finlaysonin mallistoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:


En kuvaile muualta, en halua että mahdolliset palstailevat naapurit tunnistaa mua meidän toisella seinällä olevien retroverhojen vuoksi :D (Olohuoneessa on kolmella seinällä ikkunaa).
ihana toi vanha ikkuna tuolla tuolin takana! justiin tuommosta oon itekki metästäny, mistä oot saanu/hankkinu?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kukaan ei sano meidän olkkarista mitään :|
Minä tykkäsin...ja paljon.
Verhot olivat tosi raikkaat, mistä olet ostanut?

Muutenkin tykkään kun on joko raikkaan vaaleaa tai sitten rohkeasti värejä niinkuin esim.pikkuinkkulilla ja rukoilijasirkalla. Kaikki perussuomalaiset vihreät mokkasohvat ja sotkan pikkuhyllyt eivät nappaa.
Verhot löysin ihan Anttilasta, on Finlaysonin mallistoa.
Aivan ihanat, tollaset haluan ensi keväänä. Nyt pitää alkaa suunnittelemaan jo jotain talvista pikkuhiljaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
kiva katsella näitä teidän koteja mutta hämmästyin miten kaikilla on aika samannäköistä. ei ollut yhtään meidän kodin kaltaista. ja mä en voi ottaa kuvaa, paitsi puhelimessa olisi kamera mutta en osaa tänne mitään laittaa. ehkä hyvä vaan :)
ei ollu miunkaan kodin näköstä yhessäkään.

vaan se taitaa olla syy siinä että suomessa nämä sisustusohjelmat tyrkkii katsojia tiettyyn suuntaan. ja sittenku kattoo huonekaluliikkeitten tarjontaa niin melekosen samanlaista se näkyy olevan.

miulla meni iäisyys enneko löysin verhot olkkariin. valamisverhojahan mie en löyä koskaan, aina pitää kaikki ite tehä.

Sirkalla oli semmonen ei tyypillinen - olkkari. eppäilen että Jonseredilla on kanssa. muistan elävästi vielä sen hänen mahareliefinsä heiän makkarin seinällä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kukaan ei sano meidän olkkarista mitään :|
Minä tykkäsin...ja paljon.
Verhot olivat tosi raikkaat, mistä olet ostanut?

Muutenkin tykkään kun on joko raikkaan vaaleaa tai sitten rohkeasti värejä niinkuin esim.pikkuinkkulilla ja rukoilijasirkalla. Kaikki perussuomalaiset vihreät mokkasohvat ja sotkan pikkuhyllyt eivät nappaa.
Verhot löysin ihan Anttilasta, on Finlaysonin mallistoa.
Aivan ihanat, tollaset haluan ensi keväänä. Nyt pitää alkaa suunnittelemaan jo jotain talvista pikkuhiljaa =)
Mä odotan joulua ja vaihdan sitten vähän tyyliä :D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:


En kuvaile muualta, en halua että mahdolliset palstailevat naapurit tunnistaa mua meidän toisella seinällä olevien retroverhojen vuoksi :D (Olohuoneessa on kolmella seinällä ikkunaa).
ihana toi vanha ikkuna tuolla tuolin takana! justiin tuommosta oon itekki metästäny, mistä oot saanu/hankkinu?
Se on meidän edellistä edeltäneestä asuinpaikasta, sieltä yhden navetanpäädystä. Sopii hyvin sarjaan, kun kuvan oikeassa kulmassa, ikkunan vieressä melkein näkyy anoppilasta vanhasta navetasta dyykattu Singer, joka on meillä televisiotasona :D

Mutta rakennustoreilta kannattaa katsoa, niissä on monenlaisia ikkunoita. Mun tarvis käydä jostain löytämässä pari pienempää, olis muutamia ideoita. Tuossa mulla on aikaisemmin ollut mm valokuvia. Tarkoitus olis nostaa tuokin seinälle, mut ei ole sopivia pultteja. Vanhassa kämpässä se oli hyllyn päällä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja puuti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Haluisin makkariin jonkun tommosen turkoosin seinän, kiinku Boodylla tossa ylemmässä kuvassa.
vaikeita noi vierasperäset
:LOL: mjoo. Mulla on vähän vaikeuksia näppäinten kanssa, kun tuppaa osumaan sormi aina väärään. :ashamed:
Mä luulen, et monella menee sormet minne sattuu :D
Vaikka voithan sä nyt vaihtaa nimes Boodyksi, niin sitten mä en tavallaan oiskaan ihan nolo. :D
hehehe....Boody olis kyllä hieno :D
Booty ois vieläki parempi ku sitä sambaa harrastat ;) :D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:


En kuvaile muualta, en halua että mahdolliset palstailevat naapurit tunnistaa mua meidän toisella seinällä olevien retroverhojen vuoksi :D (Olohuoneessa on kolmella seinällä ikkunaa).
Onpa muuten todella tyylikkäästi ja myös erittäin minulle tyypillisesti nojatuolissa kassillinen lankoja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:


En kuvaile muualta, en halua että mahdolliset palstailevat naapurit tunnistaa mua meidän toisella seinällä olevien retroverhojen vuoksi :D (Olohuoneessa on kolmella seinällä ikkunaa).
ihana toi vanha ikkuna tuolla tuolin takana! justiin tuommosta oon itekki metästäny, mistä oot saanu/hankkinu?
Se on meidän edellistä edeltäneestä asuinpaikasta, sieltä yhden navetanpäädystä. Sopii hyvin sarjaan, kun kuvan oikeassa kulmassa, ikkunan vieressä melkein näkyy anoppilasta vanhasta navetasta dyykattu Singer, joka on meillä televisiotasona :D

Mutta rakennustoreilta kannattaa katsoa, niissä on monenlaisia ikkunoita. Mun tarvis käydä jostain löytämässä pari pienempää, olis muutamia ideoita. Tuossa mulla on aikaisemmin ollut mm valokuvia. Tarkoitus olis nostaa tuokin seinälle, mut ei ole sopivia pultteja. Vanhassa kämpässä se oli hyllyn päällä.
miullaki on vanha singeri :D ja noita ikkunoita mie haalin vähintään kaks. on kanssa meikällä päässä muutama idea, ja seinälle meinaan laittaa ne myös.

oon ettimässä myös semmosia puisia vanahoja rappusia (niitä semmosia tikkaita millä mennään navetanylisille) mutta en oo vielä toistaseks löytäny mistään tarpeeks hyviä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
kiva katsella näitä teidän koteja mutta hämmästyin miten kaikilla on aika samannäköistä. ei ollut yhtään meidän kodin kaltaista. ja mä en voi ottaa kuvaa, paitsi puhelimessa olisi kamera mutta en osaa tänne mitään laittaa. ehkä hyvä vaan :)
Saanko udella, että minkä tyylinen olohuone teillä sitten on?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja makunsa kullakin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä :
ja alakerran olkkari sit

http://www.aijaa.com/v.php?i=4940699.jpg
Ihanan näköistä. Asutteko jossain hirsitalossa siis? Tosi lämpöinen ja kodikas tunnelma.
tämä on ollut hienoin tähän mennessä
Mäkin tykkään. Rukoilijasirkalla oli myös kiva. Pidän lämpimistä väreistä, inhoan valkoista sisustuksessa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja makunsa kullakin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä :
ja alakerran olkkari sit

http://www.aijaa.com/v.php?i=4940699.jpg
Ihanan näköistä. Asutteko jossain hirsitalossa siis? Tosi lämpöinen ja kodikas tunnelma.
tämä on ollut hienoin tähän mennessä
Mäkin tykkään. Rukoilijasirkalla oli myös kiva. Pidän lämpimistä väreistä, inhoan valkoista sisustuksessa.

Ja mä rakastan valkoista sisustuksessa! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
kiva katsella näitä teidän koteja mutta hämmästyin miten kaikilla on aika samannäköistä. ei ollut yhtään meidän kodin kaltaista. ja mä en voi ottaa kuvaa, paitsi puhelimessa olisi kamera mutta en osaa tänne mitään laittaa. ehkä hyvä vaan :)
Saanko udella, että minkä tyylinen olohuone teillä sitten on?
no sekaisin 50-luvun klassikoita ja modernia uutta designia. metsästetty kirppareilta ja huuto.netistä. en tahdo ostaa mitään kaupasta, maailma on täynnä tavaraa joten vastustan uuden hankkimista ja ostan kaiken käytettynä. yksi uutena ostettu matto on ja jotain muuta mutta periaatteessa kierrätyskoti.
 

Yhteistyössä