monarkia
Minusta jotkut pimpit on maistuneet vähän suolasillille ja taas suihku tuore ei oikestaan kuin itselleen.
Yöööööööööök!Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:Minusta jotkut pimpit on maistuneet vähän suolasillille ja taas suihku tuore ei oikestaan kuin itselleen.
No ei kai tätäkin asiaa tarvitse liioitella ihan älyttömyyksiin. Eiköhän se asian tuoma hurmio syntyne jostain ihan muusta kuin mausta.Alkuperäinen kirjoittaja sovhis:Nainen suihkunraikkaanaa.Kiireestä kantapäähän,aivan fantastiselle maistuu.Kuka lie luonut naisen,on osannut laittaa aromit kohdalleen.
No sinä se olet sitten varmaankin jotain sukua MacGyverille, sille ihmemiehelle. Toisaalta, jospa vaimon intiimihygieniassa on jotain toivomisen varaa..?Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Itse ainakin aistin tämän heti, kun vaimo tulee huoneeseen, vaikken tietäisi, että hän haluaa seksiä. Minun ei tarvitse nähdä, eikä kuulla mitään, mutta kaluni paisuu saman tien.
Feromonien merkitys parinmuodostuksessa on toki tiedetty jo kauan. Samoin maku- ja hajuaistin yhteys. Mutta jos et tunne tuoksua, mistä tiedät aistivasi juuri nenälläsi?Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Tokkopa minulla on sen parempi hajuaisti, kuin muillakaan tupakoimattomilla miehillä. Hajuaistin merkitystä viestintään on maailmalla paljon tutkittukin, joten ei tuossa ole mitään uutta ja ihmeellistä. Ei tarvitse tiedostaa haistavansa jotakin, toisin sanoen nenässä ei tunnu tuoksua, mutta aistit heräävät. Siitä lienee kysymys.
Taidat olla aikamoinen poikkeus, koska kaikki tuntemani miehet alkavat haluamaan, kun näkevät tai kohtaavat kauniin tai heitä viehättävän naisen. Tämä näkeminen ei vielä herätä aisteja. Sen sijaa kommunikointi viehättävän naisen kanssa voi aistit herättää. Itse toimin myyntialalla ja kohtaan paljonkin naisia. Jos naisasiakkaan kanssa tulee oikein hyvinkin juttuun, niin saattaa aistiä nenällään sellaisen "tietyn" tuoksun, jolloin aistit heräävät välittömästi. Tästä olemme keskustelleen myös muiden miesten kanssa ja ainakin ns. pelimiehet tunnistavat ilmiön. Tuo tuoksu, jos sitä nyt edes oikeasti haistaa, tunkee kyllä hajuveden tuoksun läpi. Jos aistimus on oikein voimakas, menee mieheltä konseptit sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Milloin naisen aitoja tuoksuja voi nuuhkia, kun ne yleensä on hajuvesien peittäminä?
Minä olen aina kuvitellut, että näkeminen saa aikaan halun vaimooni.
Tiedättekö mistä johtuu ettei sitä halua ilmene, jos näen vieraan naisen?
Onko se esimerkiksi oppimisen tulosta.
Oletko keskustellut aiheesta, muiden kuin 'pelimiesten' kanssa, esimerkiksi homoseksuaalimiesten kanssa..? Tai kuinka nainen tunnistaa halukkaan miehen? Tai naisen?Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Tästä olemme keskustelleen myös muiden miesten kanssa ja ainakin ns. pelimiehet tunnistavat ilmiön. Tuo tuoksu, jos sitä nyt edes oikeasti haistaa, tunkee kyllä hajuveden tuoksun läpi. Jos aistimus on oikein voimakas, menee mieheltä konseptit sekaisin.
Ihan rehellisesti täytyy vastata, että en. Mutta voi luoja, kun on tehnyt mieli, kun on flirttaillut kauniiden naisten kanssa. Muutaman kerran on ollut lähellä, mutta olen silti välttynyt houkutuksella. Onneksi vaimolla on ollut hyvä konsti, haluta seksiä säännöllisesti useampi kertaa viikossa kautta vuosien. Joten kun pahimmat paineet ovat olleet poissa, on kynnys syrjähyppyihin pysynyt suurena. Toisekseen kun on löytänyt naisen, joka vuodesta toiseen haluaa seksiä ja nauttii siitä orgasmien kera, ja kun kaiken lisäksi on muutenkin superia, niin eipä ole uskaltanut riskeerata jo saavutettua onnea. Toisin sanoen, kun olen ollut henkisesti, sekä fyysisesti tyydytetty, ei ole ollut tarvetta katsoa onko ruoho vihreämpää aidan takana. Vieraista naisista ei ole kiinostanut mikään muu kuin mahdollinen seksi. Mahdollisuuksia on toki ollut paljonkin, kun tulee arvostettua naisia vähintään yhtä paljon kuin miehiä. Olen jotenkin ollut ymmärtävinäni, että naiset arvostavat, kun kohtelee heitä tasa-arvoisina, niin älyltään, kuin muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Leena:"Xy1" Ihan pakko kysyä ja tahtoisin ehdottoman rehellisen vastauksen sinulta...Oletko koskaan pettänyt vaimoasi?
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Ihan rehellisesti täytyy vastata, että en. Mutta voi luoja, kun on tehnyt mieli, kun on flirttaillut kauniiden naisten kanssa. Muutaman kerran on ollut lähellä, mutta olen silti välttynyt houkutuksella. Onneksi vaimolla on ollut hyvä konsti, haluta seksiä säännöllisesti useampi kertaa viikossa kautta vuosien. Joten kun pahimmat paineet ovat olleet poissa, on kynnys syrjähyppyihin pysynyt suurena. Toisekseen kun on löytänyt naisen, joka vuodesta toiseen haluaa seksiä ja nauttii siitä orgasmien kera, ja kun kaiken lisäksi on muutenkin superia, niin eipä ole uskaltanut riskeerata jo saavutettua onnea. Toisin sanoen, kun olen ollut henkisesti, sekä fyysisesti tyydytetty, ei ole ollut tarvetta katsoa onko ruoho vihreämpää aidan takana. Vieraista naisista ei ole kiinostanut mikään muu kuin mahdollinen seksi. Mahdollisuuksia on toki ollut paljonkin, kun tulee arvostettua naisia vähintään yhtä paljon kuin miehiä. Olen jotenkin ollut ymmärtävinäni, että naiset arvostavat, kun kohtelee heitä tasa-arvoisina, niin älyltään, kuin muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Leena:"Xy1" Ihan pakko kysyä ja tahtoisin ehdottoman rehellisen vastauksen sinulta...Oletko koskaan pettänyt vaimoasi?
Minulla ei ole ollut homotuttuja, joten heidän reaktioitaan naisen "tietylle" tuoksulle en tiedä. Sen sijaan sellaisten miesten kanssa on asiasta keskusteltu, jotka muutenkin ymmärtävät naisten päälle. Voi toki olla, ettei kaikilla miehillä ole samanlaista "metsästäjän" vainua. Nuorempana en edes tajunnut, mistä oli kysymys. Ehkä ikä on tuonut enemmän charmia ja kokemusta.
En ole huomannut varsinaista tuoksua, mutta kun vasta juttelimme mieheni kanssa tästä aiheesta...Minä huomaan ja aistin sen, miehen keho ikäänkuin "hehkuu" siitä säteilee sellainen kiima ja nainen alkaa "hyrisemään" ja vastaa tuohon ihmeelliseen tunteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Onko miehissä vastaavanlaisia tuoksuja, joita vain naiset tunnistavat?