Miltä nainen maistuu??

  • Viestiketjun aloittaja Hygieenikko
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Mutta nainen tuoksuu jo ennen kuin sinne pilluun on edes kukattukaan. Miehenikin sanoi, että kun nuuhkaisee minun kaulaani, niskaani niin voi jo suoraltakädeltä vaikka silmät sidottuna sanoa olenko halukas.
 
Sivupersoona
Vedäkö tuosta sen johtopäätöken, ettei se naisen tuoksu tulekkaan ainoastaan sieltä alapäästä kuten usein väitetään. Jospa sen hajun lähteenä onkin kaula, tai jokin muu kehon osa.
Muuten miehen hajun lähteenä on hiki johon nainen tykästyy. Ei mikään pinttynyt sellainen vaan tuorehiki, joten peseytymistä ei kannata laiminlyödä.

Hyvää päivän jatkoa kaikille.
 
Xy1
En minäkään sanonut, että mistä tuo naisen kiimainen tuoksu tulee. Kaipa tuo lähtee koko kehosta. Mutta väliäkö sillä, aistit terävöityvät heti, kun tuon havaitsee tai tietoisesta havaitsemisesta huolimatta.
 
been there, done that
Onhan se hienoa, että on sellaisia 'pelimiehiä', jotka pystyvät aistimaan jo naisen huoneeseen tullessa naisen seksuaalisen mielentilan ja ovat vieläpä niin herkkiä, että äärimmilleen viritetyn pelikoneen viisari värähtää, mikäli nainen on virittäytynyt seksiin.

Mutta osasiko kukaan kuitenkaan näistä pelimiehistä nimetä sitä naisen makua, mitä tarkaalleen ottaen aloittaja kysyi? Juu, ei osannut. Aloituksessa kävi jo aivan selväksi, että tämä kiimatila on jo todettu ja nyt ollaan jo itse asiassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hygieenikko:
Miehet, miten kuvailette naisen makua kun annatte suuseksiä ?
Taidatte pelata vilttiketjussa...


 
karismaako.
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Onhan se hienoa, että on sellaisia 'pelimiehiä', jotka pystyvät aistimaan jo naisen huoneeseen tullessa naisen seksuaalisen mielentilan ja ovat vieläpä niin herkkiä, että äärimmilleen viritetyn pelikoneen viisari värähtää, mikäli nainen on virittäytynyt seksiin.

Mutta osasiko kukaan kuitenkaan näistä pelimiehistä nimetä sitä naisen makua, mitä tarkaalleen ottaen aloittaja kysyi? Juu, ei osannut. Aloituksessa kävi jo aivan selväksi, että tämä kiimatila on jo todettu ja nyt ollaan jo itse asiassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hygieenikko:
Miehet, miten kuvailette naisen makua kun annatte suuseksiä ?
Taidatte pelata vilttiketjussa...
No naisten maku on välillä kyllä varsin outo... mutta mirri, se on kuin poronkäristys...hirmu hyvää, vaikka ei oikeastaan maistu millekään.
Tätä on turha kyseenalaistaa, koska minullahan on tunnetusti hyvä maku.
 
Xy1
Totuus on, ettei nainen maistu juuri millekään, ei edes pillu. Tällekin löytyy selityksensä. Muutama kielen lipaisu ja miehen sylki hävittää, tai poistaa pillun miedon maun. En tiedä mihin tuo perustuu, hajottaako sylki tuoksun/maun aiheuttavat aminohapot, vai miten käy, mutta niin kuitenkin tapahtuu. Tästä on tietääkseni olemassa tutkittuakin tietoa. Jälkeen päin naama ja kalu tuoksuvat (tuoksun voimakkuus riippuu kuukausikierrosta) kyllä pillunmehuille, mutta suu ei noita tuoksuja/makuja juurikaan pillusta maista. Eli nuollessa pillu ei juurikaan maistu, eikä tuoksu. Vaikka nainen ei olisi käynyt pesulla, niin maku häviää silti, kun on hetken pillua nuollut. Naisen ei siis kannata olla vainoharhainen ja saippuoida pilluaan alvariinsa, ei ainakaan maun vuoksi.
 
Perusinsinööri
Täällä useimmat ovat tuntuneet pitävän saunapuhdasta pillua parhaana. Saunapuhdas on melko mauton ja hajuton, niinkuin täällä on kirjoitettu.

Itse pidän tavarasta hieman "marinoituneempana". Esim. aamulla nukutun yön jälkeen, kun edellisestä suihkusta on kymmenkunta tuntia vaimon pillu ja jalkoväli sekä tuoksuu että maistuu juuri sopivasti, että maku ja aromit lisäävät siellä jalkovälissä puuhailun kiihottavuutta mukavasti.

En kuitenkaan ole ihan Napoleonin linjoilla, joka tiettävästi lähetti Josefinelleen rintamalta viestin: "Älä käy kylvyssä, tulen parin viikon päästä rintamalta."
 
Kyöppö
JOs on puhdas reva, niin on hyvän makuinen. Jos taasen on on ollut pesemättä, niin yököttää. Kesken nuolemisen ei saa kusta ei edes sitä ejakulaatikusta koska se on sama asia kuten tiese on todistana.
Hyvälle peruspimppi maistuu
 
sohvis
Jotkut naiset haisevat todella ällöttävälle, elttaantuneelle, miten sitä kuvailisi, mutta todella ältsylle. Jotkut keski-ikäiset, vanhoista puhumattakaan.
Älkää tuoko vertaukseksi rapulaisia, hielle, vanhalle viinalle löyhkääviä tyyppejä.
 
Nöösi
Hyvin pesty puhdas peruspimppi tuoksuu ja maistuu hyvälle. Poikkeuskia löytyy mikäli naisella on valkovuotoa tai jotain muuta vaivaa jonka seurauksena pimpin eritteet haisevat pahalle.
 
Tosi. Mies
Mielestäni maku ja haju vaihtelee eri naisten välillä. Hieman suolainen aina. Haju ja maku kuuluu seksiin varsinkin kun on ollut jo pitkään yhdessä. Toisen maku saa kiihottumaan kuten myös omani saa naiseni mutta suu seksin jälkeen tykkään suudella ja maistaa omat touhutipat. Sperma ei tosin maistu liian voimakas ja vie tunnon suusta. ..
Miehet, miten kuvailette naisen makua kun annatte suuseksiä ? Onko maku hapan vai mauton?
Tunnustan..olen maistanut omaa eritettä kun kiihotun ja kuvailisin happamaksi,vähän suolaiseksi..onko normaalia?
En ole rohjennut kysyä poikaystävältäni suoraan. Huolehdin hygieniasta enkä todellakaan haise.
 
Viimeksi muokattu:
mies 42
Naisen pimpin maku on aika vaihteleva. Todella kiihottunut nainen voi olla todella märkä silti tuoksumatta tai maistumatta pahalle. Muutenkin naisen alapään makua verrataan kalaan liiaksikin. Miehenä tiedän miltä alapääni tuoksuu pitkän työpäivän jälkeen, enkä voisi kuvitellakkaan pyytää suuseksiä naiselta ennen peseytymistä.
Kuitenkin täytyy kertoa eräs mieleenpainuva kokemus noin 6 vuoden takaa. Olin jostain syystä eksynyt yksin kaupungille jossa puolenpäivän aikoihin tapasin naisen terassilla. Seksi ei todella ollut mielessämme kun aloimme jutella. Nainen oli 35 vuotias yksinhuoltaja ja minä kehäraakki yrittäjä, jonka silmäpussit oli vaikuttavaa luokkaa. Homma ei toiminut mitenkään, olimme aivan eri aaltopituudella joka asiassa. Jutteluamme hallitsi enemmän pieni kina kuin yhteisymmärrys. Jotenkin aika kuitenkin kului ja kukaan ystävistämme ei tullut ja pelastanut tilanteesta. Kellon ollessa kymmenen illalla olimme vieläkin yhdessä eri terasseja kiertäneenä. Humalassa emme varsinaisesti olleet , mutta väittelymme taso oli saanut kiintymään toiseen. Asioiden johtaessa toisiin, olimmekin siirtyneet pienen kaupungin (Lahti) sataman kupeeseen. Nainen joka ei olisi sytyttänyt minua millään tavoin sanoi yhtäkkiä: " nuole mu hyvälle tuulelle" Ja se suulla rakastelu oli jotain aivan erilaista ja kiihottavinta mitä minulle oli tappahtunut. Nainen jonka kanssa ei toiminut kuin seksi, oli niin tajunnanräjäyttävää. Tämä nainen suoraan sanottunua istui naamallani ja ratsasti kielelläni. Itse en saanut edes orgasmia, mutta nainen todella tuli kasvoilleni...Se siis siitä pesun tarpeesta yms... Tässä tapauksessa pesu suoritettiin Lahden vesijärvessä ja jälkeenpäin.
 
Frank Cadillac
Itse pidän erityisesti naisen nuolemisesta ja täytyy sanoa että eri maku vivahteita on huomattava määrä. Mieleenpainuvin makuelämys on ollut eräällä tyttikselläni jonka maku vastasi täysin säilykepersikan makua.. pehmeä ja hieman makea. .....
En ole törmännyt vastaavaan makuun
 

Yhteistyössä