Leena
Mutta nainen tuoksuu jo ennen kuin sinne pilluun on edes kukattukaan. Miehenikin sanoi, että kun nuuhkaisee minun kaulaani, niskaani niin voi jo suoraltakädeltä vaikka silmät sidottuna sanoa olenko halukas.
Taidatte pelata vilttiketjussa...Alkuperäinen kirjoittaja Hygieenikko:Miehet, miten kuvailette naisen makua kun annatte suuseksiä ?
No naisten maku on välillä kyllä varsin outo... mutta mirri, se on kuin poronkäristys...hirmu hyvää, vaikka ei oikeastaan maistu millekään.Alkuperäinen kirjoittaja been there:Onhan se hienoa, että on sellaisia 'pelimiehiä', jotka pystyvät aistimaan jo naisen huoneeseen tullessa naisen seksuaalisen mielentilan ja ovat vieläpä niin herkkiä, että äärimmilleen viritetyn pelikoneen viisari värähtää, mikäli nainen on virittäytynyt seksiin.
Mutta osasiko kukaan kuitenkaan näistä pelimiehistä nimetä sitä naisen makua, mitä tarkaalleen ottaen aloittaja kysyi? Juu, ei osannut. Aloituksessa kävi jo aivan selväksi, että tämä kiimatila on jo todettu ja nyt ollaan jo itse asiassa:
Taidatte pelata vilttiketjussa...Alkuperäinen kirjoittaja Hygieenikko:Miehet, miten kuvailette naisen makua kun annatte suuseksiä ?
mä en ole vaimosta tuota huomannut.
Miehet, miten kuvailette naisen makua kun annatte suuseksiä ? Onko maku hapan vai mauton?
Tunnustan..olen maistanut omaa eritettä kun kiihotun ja kuvailisin happamaksi,vähän suolaiseksi..onko normaalia?
En ole rohjennut kysyä poikaystävältäni suoraan. Huolehdin hygieniasta enkä todellakaan haise.
Todella maistuu hyvälle kun on oikein kiimainen.ei makua, ei hajua, mutta hyvää on