Miltä murtunut nilkka tuntuu? Haluaisin paljon vastauksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla ei ole kokemusta murtumista, joten en tiedä miltä ne tuntuvat. Oisko jollain kokemuksia murtuneena nilkasta?? Koska epäilen että itselläni voisi olla nilkassa murtuma. Haluaisin apua ja pian! Huomenna olen menossa lääkäriin.

Etköhän saa huomenna parempaa apua lääkäriltä kuin täältä :). Jos oli murtuma niin toivottavasti on lähtenyt parantumaan hyvin kun siitä on jo noin kauan aikaa. Vaarana voisi olla että se luutuu väärään asentoon.

Mulla murtui kerran nilkka eikä ollut miltei yhtään kipeä. Nyt en ole varma oliko sisä vai ulkopuolen "mötikkä". Nilkka vinksahti sivuttain kuten joskus ennenkin. Kaaduin tällöin polvilleen, mutta jalka ei ollut oikeastaan kipeä. Paikkakunnallaei ollut röntgeniä sunnuntaina, joten nilkkaan laitettiin vain liimaside. Itse en olisi memnyt edes lääkäriin, mutta perhe pakotti. Vajaan viikon päästä kävelin kumppareilla sementtivalussa päivän, jolloin jalka mustui ja turposi. Kipsissä sitten hellekesänä 8 viikkoa, jee.

Mulla murtui kerran nilkka eikä ollut miltei yhtään kipeä. Nyt en ole varma oliko sisä vai ulkopuolen "mötikkä". Nilkka vinksahti sivuttain kuten joskus ennenkin. Kaaduin tällöin polvilleen, mutta jalka ei ollut oikeastaan kipeä. Paikkakunnallaei ollut röntgeniä sunnuntaina, joten nilkkaan laitettiin vain liimaside. Itse en olisi memnyt edes lääkäriin, mutta perhe pakotti. Vajaan viikon päästä kävelin kumppareilla sementtivalussa päivän, jolloin jalka mustui ja turposi. Kipsissä sitten hellekesänä 8 viikkoa, jee.

Ok. Mulla ei juurikaan kävellessä satu. Mutta mustui ja turposi aluksi todella paljon:// voisko olla murtima:/