Miltä vuosikymmeneltä tämä haalari mielestänne on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johannina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Johannina:
Löysin tällaisen haalarin siskoni vintiltä, sinne tuo kaikki sisarukset vanhoja vaatteitaan yms. säilytykseen, ja löysin pojalle hyvän rymyhaalarin ensi syksyksi mökille. Merkki on Lassie, logo oli pesumerkissä vielä vanhanaikainen ja koiran kuvalla varustettu. Tuoteselosteessa päällinen polyesteriä ja polyuretaania, täyte vanua. Sisko ei tunnistanut haalaria oman pesueensa haalariksi, joten ei tiedä ikää. Mielenkiinnosta kyselen, että kuinkahan vanha tämä haalari on, onko ihan 2000-luvulta vai mennäänkö 90-luvulle tai jopa 80-luvulle asti?

Kuva haalarista:

v.php

http://www.aijaa.com/v.php?i=6030549.jpg

Lukematta muiden vastauksia, sanoisin, että -90-luvun puolivälistä olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Koska kuopus on syntynyt?
1991

Okei.
Siksi en muista,kun on likka ollut 3v sitten jo eikä haalaria juurikaan enää käyttänyt.

Miten mä muistan, että 80-luvun lopulla olis naapurin lapsella ollut tuollainen puku :o ne kiertää :D

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Miten mä muistan, että 80-luvun lopulla olis naapurin lapsella ollut tuollainen puku :o ne kiertää :D
Esikoinen on syntynyt 1986 ja tiedän, että meillä se puku ei ollut kiertänyt vaan oli kuopukselle ostettu. En nimittäin ostanut esikoiselle koskaan sinistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Esikoinen on syntynyt 1986 ja tiedän, että meillä se puku ei ollut kiertänyt vaan oli kuopukselle ostettu. En nimittäin ostanut esikoiselle koskaan sinistä.

huomasin vain, että samat mallit kiertää. Nytkin on jo samoja kuin mun esikolla kun syntyi 1994. Matskut on vain muuttununeet välissä.

Onko mammoilla liikaa rahaa nykyään kun on vara sanoa ihan siistiä pukua hirveäksi? Tuohan on ihan käyttökelpoinen ja ilman äitien asenteita lapsikaan ei osaisi hylkiä. Oppivatko sylivauvatkin jo karsastamaan käytettyä vaatetta?

Alkuperäinen kirjoittaja pamela:
Onko mammoilla liikaa rahaa nykyään kun on vara sanoa ihan siistiä pukua hirveäksi? Tuohan on ihan käyttökelpoinen ja ilman äitien asenteita lapsikaan ei osaisi hylkiä. Oppivatko sylivauvatkin jo karsastamaan käytettyä vaatetta?

Hmm.. mä oon esteetikko ja rakastan kaunista, myös lastenvaatteissa. ÖÖhh.. minusta tuo ap:n mainitsema puku on ihan hirveän näköinen enkä laittaisi sellaista lapselle vaikka olisi miten hyväkuntoinen. Jokaisella on oma makunsa, vahvasti tuo haalari viittaa tuonne 90-luvun alkuun. Just joku aika sitten katsoin vanhoja lapsuudenkuviani ja yökötti kyllä ne 90-luvun vaatteet, ne oli kauheita :D

Toki minäkin käytettyä ostan kirpparilta/huutiksesta ettei kaiken tarvitse nyt mitään kallista kaupasta olla.

Yhteistyössä