Miltä vatsa näyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
vesien menon jälkeen, verrattuna tavalliseen raskausvatsaan? Entä miltä potkut tuntuu? Mietin vain jos vedet meneekin niin ettei huomaa itse, esim suihkussa tai uima-altaassa tai jotain...

Ei mun kaveri huomannu sitä kun oli suihkussa. Alko hirveet supistukset, menii sairaalaan missä sitten sanoivat vesien jo menneen --> puol tuntia ni oli tyttö jo maailmassa.. :)

Mulla meni vedet kun köllöttelin kylpyammeessa,ja tunsin sen silti.
Tuntui sellainen poksaus tuolla alhaalla,ja sitä lapsivettä sitten liruutti sen jälkeenkin kun vedestä nousin.
Masu meni pienemmäks,ja kun supparit tuli niin vauvan näki siitä mahan päältä.Niinku iho ois liimautunu vauvaan.Aika pelottava näky.

Mulla b´vatsa tuli sellaset oudon "kulmikkaaksi" ja liikkeet tuntu tosi paljon heikommin. Mutta kyllä mäkin sanoisin, että vesien menoa ei voi olla huomaamatta. Sitä tulee koko ajan lisää ja valuu ihan koko ajan. Just niinkun lämmintä pissää tulis koko ajan housuun (eikä ihan vähän).

entäs kun vedet menee ja lähtee synnärille niin housut märkänäkö sinne mennään? Jos sitä koko ajan valuu, tuskin joku side pitelee niitä...noloa ainakin meidän sairaalassa kun synnytysosastolle kuljetaan päivystyksen ja kanttiinin ohitse...

Mulla vatsa hieman "laski" vesien menon jälkeen. Mulla on kolmesta viimeisestä raskaudesta synnytys käynnistynyt vesien menolla ja melkein housut märkänä on synnärille menty, kun on lapsvettä valunut ihan älyttömästi...

Yhteistyössä