miltä tuntuu tuntea olevansa haluttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkin haluaisin nauttia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäkin haluaisin nauttia

Vieras
mun mies on siis koko ajan mun kimpussa, puristelee tissejä ja koko ajan kerjää seksiä.. mut en mä tunne olevani haluttu.. ja siitä syystä, koska mies haluaa vaan itselleen orgasmeja.. hänelle seksiä on sitä, että riittää kun hän saa ja siinä se..

hän panisi vaikka polvitaipeeseen kunhan vaan saa.. alistuin ennen jopa siihen että luin kirjaa ja itkin ja mies hoiti hommat ja märisi kun en ollut mukana..

seksi on alkanut oksettaa.. en saa siitä itse mitään :( tunnen olevani vain väline..

Kirjotit "alistuin ennen jopa siihen että luin kirjaa ja itkin ja mies hoiti hommat ja märisi kun en ollut mukana.. "
Ansaitset paljon parempaa. Kenenkään ei tarvitse väkisin tuohon joutua. Karua!

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin haluaisin nauttia:
mun mies on siis koko ajan mun kimpussa, puristelee tissejä ja koko ajan kerjää seksiä.. mut en mä tunne olevani haluttu.. ja siitä syystä, koska mies haluaa vaan itselleen orgasmeja.. hänelle seksiä on sitä, että riittää kun hän saa ja siinä se..

hän panisi vaikka polvitaipeeseen kunhan vaan saa.. alistuin ennen jopa siihen että luin kirjaa ja itkin ja mies hoiti hommat ja märisi kun en ollut mukana..

seksi on alkanut oksettaa.. en saa siitä itse mitään :( tunnen olevani vain väline..

jokainen vastaa omasta orgasmistaan!

siksihän se mies ajattelee vain itseensä, koska sä et ole kiinnostunut antamaan, etkä nauttimaan!! kyllähän mäkin kerjäisin kokoajan ja tyydyttäisin itseni nopsaan miehelläni, jos hän ei olis kiinnostunut naimaan kanssani :o

nopeat syövät hitaat,heh... mutta joo, yrittäkää puhua..

Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä itse kertomaan omista haluistaan ja toiveistaan ja puhumaan siitä seksistä. Ei voi vain käpertyä itseensä ja syyttää miestä kun se ei tiedä mitä toinen haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
siksihän se mies ajattelee vain itseensä, koska sä et ole kiinnostunut antamaan, etkä nauttimaan!! kyllähän mäkin kerjäisin kokoajan ja tyydyttäisin itseni nopsaan miehelläni, jos hän ei olis kiinnostunut naimaan kanssani :o

nopeat syövät hitaat,heh... mutta joo, yrittäkää puhua..

Juu mutta vaan itsensä ajatteleminen on sitä, mikä pitäisi tulla viimeisenä. Tuntuu, että nykymaailma on niin itsekäs. Ihmiset miettivät vaan omia tarpeita..minä ja minä ...

Olen sitä mieltä, että ketään ei voi pakottaa. Mies ei saa itsekkäästi ajatella vaan omia halujaa jos toista ei kiinnosta.
Suosittelisin ap:lle että puhuu miehensä kanssa, mitä kummatkin haluavat ja sitten ap voi kieltäytyä niistä asioista, joita ei oikeasti halua.

haluan nyt korostaa sitä, että mies todellakin tietää mitä mä haluan mutta ei jaksa minun eteeni tehdä mitään seksin saralla.. puhuttu on ja moneen kertaan..

kyse ei ole siitä että en saisi orgasmeja..

syytän miestä siitä, että hän omalla käytöksellään tappaa mun seksihalut.. mä en voi vaan sietää kokoaikaista painostusta aamusta asti.. sit suututaan kun en pysty kellon aikaa sanomaan tai että tekeekö mieli..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haluan nyt korostaa sitä, että mies todellakin tietää mitä mä haluan mutta ei jaksa minun eteeni tehdä mitään seksin saralla.. puhuttu on ja moneen kertaan..

kyse ei ole siitä että en saisi orgasmeja..

syytän miestä siitä, että hän omalla käytöksellään tappaa mun seksihalut.. mä en voi vaan sietää kokoaikaista painostusta aamusta asti.. sit suututaan kun en pysty kellon aikaa sanomaan tai että tekeekö mieli..

Yleensä rakkaus näkyy tekoina. Tästähän miehesi voi alkaa, kun haluaa näyttää rakkauttaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja eeva:
Alkuperäinen kirjoittaja p'lluteline:
jokainen vastaa omasta orgasmistaan!

Erittäin samaa mieltä!

ja toiset ei vaan saa niitä orgasmeja vaikka mitä tekis...
sellasena ihmisenä olo kyllä usein tuntuun mälliämpärille.

Se on sitten oma vika. Turha syyllistää muita siitä.

toki, mutta seksistäkin voi tehdä toisen huomioon ottavaa ja sitä kautta omallä tavallaan nautinnollista sillekkin osapuolelle, joka ei sitä orgasmia voi saada.

Minä olen sitä mieltä, että parisuhteessa olevien pitää kunnioittaa toisiaan ja hyväksyä myös se, että toinen ei aina halua seksiä. Minulle jäi se mielikuva, että ap:n ei tee mieli seksiä mutta on suostunut siihen miehensä vuoksi. Onko näin ap, että sinulla ei ole haluja, mutta mies vaan vonkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
Minä olen sitä mieltä, että parisuhteessa olevien pitää kunnioittaa toisiaan ja hyväksyä myös se, että toinen ei aina halua seksiä. Minulle jäi se mielikuva, että ap:n ei tee mieli seksiä mutta on suostunut siihen miehensä vuoksi. Onko näin ap, että sinulla ei ole haluja, mutta mies vaan vonkaa?

Vaan annappa olla jos kyseessä olisi MIES, jolla ei tee mieli panna vaimoaan. Tästä asiasta on koko ajan jumalatonta itkua tälläkin palstalla ja yleisin neuvo on "jätä se sika".

haluni kuolee nimenomaan tuon vonkaamisen vuoksi.. jatkuva painostus ahdistaa..

jos mies ei jatkuvasti puhuisi seksistä, lääppisi, kerjäisi.. niin itseni tuntien halut heräis ihan varmasti taas jossain vaiheessa..

tästäkin olen sanonut miehelle moneen kertaan ja sit se ottaa itseensä ja suuttuu että ollaan sit ilman seksiä ja tehdään niinku sinä haluat.. ja päivän verran on hiljaa seksistä..

ei uskoisi että ikä lähenee kolmeakymmentä..

Alkuperäinen kirjoittaja up in the..:

Vaan annappa olla jos kyseessä olisi MIES, jolla ei tee mieli panna vaimoaan. Tästä asiasta on koko ajan jumalatonta itkua tälläkin palstalla ja yleisin neuvo on "jätä se sika".

No omakohtaista kokemusta löytyy kuvailemastasi tilanteesta. Vaan enpä ole silti ukkoa vaihtoon laittanut. Seksihalujen kohtaamattomuus on hankalaa mutta senkin asian kanssa oppii elämään, jos on tunteita riittävästi toista kohtaan. JA todellakin, se vonkaaminen vain pahentaa tilannetta.

Yhteistyössä