Alkuperäinen kirjoittaja .:Ei miltään, kun supistukset sattui niin pirskatin paljon.
Peesi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Ei miltään, kun supistukset sattui niin pirskatin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Sattu ku olin jo muutenkin pirun kipee mutta eipä se auttanutkaan.
(miks suomessa ei voida sitä epiduraalia voida laittaa istuma-asennossa jos se on äidille mukavempaa? siinä kätilöt sarjassakin ne laitto istuvalteen..uskoisin et itellä ois onnistunut paljon paremmin istuma-asennossa
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Sattu ku olin jo muutenkin pirun kipee mutta eipä se auttanutkaan.
(miks suomessa ei voida sitä epiduraalia voida laittaa istuma-asennossa jos se on äidille mukavempaa? siinä kätilöt sarjassakin ne laitto istuvalteen..uskoisin et itellä ois onnistunut paljon paremmin istuma-asennossa
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:Luulin sen tuovan helpotuksen mutta toisin kävi. Sain siitä allergisen reaktion ja olin "kuolla" kutinaan.... sen laittaminen ei musta kyllä sattunut yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei tuntunutt yhtään miltään. Supparit oli niin kovat, että kaikki energia ja ajatukset meni niihin... epiduraalia valmisteltiin jo ja tuli oikein kova supistus. Hengitin sitten ilokaasua ja laitoin silmät siksi aikaa kiinni. Kun avasin silmät niin mies katsoi hellästi vieressä ja kysyi: "nukahditko sä?"![]()
![]()
![]()
ei paljon nukuttanut...