Miltä tämä kuulostaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiti

Vieras
Tapasin chätissä miehen.... Aluksi puhuimme niitä näitä. Meni viikkoja näin ja kerran yksi ilta puhuimme monta tuntia. Tapaamisimme yhä useammin ja useammin chätissä. Yksi ilta tajusin että en voi muuta kuin ajatella häntä... Monta kertaa herään aamuyöllä, tunnen että hän ajattelee minua. Kerran kysyin häneltä asiasta ja hän myönsi asian. Ennen kun kerroin heräämisistäni... Voiko toiseen ihastua tai jopa rakastua... Olen ihan pihalle...

Kuulostaa kamalalta.
Kannattaisi tavata mahdollisimman nopeasti. Viestittelyssä mennään aina liian pitkälle ilman, että tiedetään toisesta sitä olennaisinta.
tapaamisessa selviää hyvinkin nopeasti onko teillä tulevaisuutta.

Voipi sinulla olla onnea..kuka tietää..

Kuulostaa aivan normaalilta.. Ja se ihastuminen/hullaantuminen (en kumminkaan rakkaudesta puhuisi) tuntuu vievän kaikki ajatukset! Miksi ette tapaisi, jos kummatkin ""vapailla markkinoilla""? Toisessa päässä saattaa olla kultakimpale.. Tai sitten ei ja huomaat, että ihastuit oman mielikuvasi luomaan hahmoon!

Tapasin pari vuotta sitten netissä ihanan miehen. Olimme molemmat varattuja, mutta molempien suhteissa oli menossa paha tilanne sillä hetkellä. Roikuimme netissä kaikki päivät ja ""puhuimme"" kaikesta mahdollisesta. Meille kehittyi tosi lämmin suhde. Arvostin tuon miehen mielipiteitä ja ihastuin häneen hiljalleen. Vaihdoimme jo yhteystietommekin ja tapaamistakin suunniteltiin. Niin vaan aika kului, jatkoimme yhteydenpitoa yli puoli vuotta. Lopulta tuntui, että tiedän siitä ihmisestä tarpeeksi tajutakseni, ettei meillä koskaan olisi tulevaisuutta. Tunne oli molemminpuolinen. Tapaamista emme koskaan ehtineet, onneksi, järjestää, kun asuimme niin kaukana toisistamme.

Sanoisin, että tutustu rauhassa ja jos ja kun olette molemmat vapaita, tapaa hänet ihmeessä. Omalta kohdaltani voin kertoa kuitenkin, että voimakaskin ihastus saattaa haaleta yllättävänkin nopeasti.

Eihän sitä voi tietää, vastaako se toinen todella omaa mielikuvaa vai ei. Kannattaisi varmaan tavata, jos molemmat ovat siihen suostuvaisia.

Minä tapasin nykyisen aviomieheni tuolla tavalla :) En edes hakenut kuin juttuseuraa ja pikkuhiljaa tunteet astuivat kuvaan, ihan salakavalasti. Tapasimme toisemme ja rakastuimme.

Vuosien jälkeenkin hän on minun unelmieni mies. Arki on astunut kuvioihin, mutta se on hyvä arki. Toivottavasti hän on sinulle yhtä hyvä kuin omani minulle.

Muista kuitenkin olla alkuun varovainen.

Yhteistyössä