Miltä tää teistä vaikuttaa,onko miehellä suhde???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee

Vieras
Rupesin ihmettelemään meidän suurta puhelinlaskua (kaikki meidän perheen liittymät mun nimissä) kysyin asiasta mieheltä eikä hän tiedä miksi niin suuri lasku.No menin katsomaan saunalahden sivuilta puheluerittelyä ja huomasin että miehen liittymästä on soiteltu ja tekstailtu yhteen numeroon erittäin paljon..Noin 50 tekstiviestiä ja 10 puhelua joka päivä!! Kysyin kuka se on ja kertoi olevan erään naisen joka on hänen kaverinsa,en ole koskaan ennen kuullutkaan tälläisestä naisesta.No mies vakuutti ettei heidän välillään ole mitään.Näin kolme viestiä naiselta joissa luki,rakastatko mua,ikävöin sua ja hyvää yötä.Miehen lähettämiä viestejä ei ollut tallessa..Miltä tää teistä vaikuttaa? Mies vannoo ja vakuuttaa heidän olevan ainoastaan kavereita eikä tiedä miksi nainen tollasia viestejä kirjottelee..

No jo pelkät rakastan sua ja ikävöin sua viestit menis siihen kategoriaan, että jotain on tällä parilla meneillään. Voihan olla, että se nainen on vaan umpi rakastunut mieheesi ja nyt vinkuu hänen peräänsä, mutta miten selittää sitten nuo kymmenet tekstarit ja puhelut mieheltäsi naiselle?? Hhhmmmm.

Nyt miehen kanssa kunnon keskustelut pystyyn! Aika paljon epäilyttäviä asioita tuossa on. Tsemppiä!

Voi kun tää oliski keksitty juttu mutta valitettavasti ihan totta :( Sitä minäkin että ei tää kyllä mitään normaalia kaveruutta ole! Mies väittää että tää nainen haluais ilmeisesti jotain muutakin kun ystävyyttä mutta hän ei. Eikä ole kuulemma tavannut edes koko naista mutta tuntee hänet jostain ennestään..En mä tiedä enää mitä uskoa,mä kuvittelin ettei mun mies vois koskaan pettää.Entinen mies jo aiheutti sellaset haavat et väkisinki tulee mieleen et joko taas..

[QUOTE="akka";26228230]Miten sä tiedät montako viestiä on tiettyyn numeroon lähtenyt jos ne kerran on poistettu puhelimesta?Samoin soitot?[/QUOTE]

Saunalahden puheluerittelystä niin kuin aiemmin jo kerroin!

[QUOTE="vieras";26228255]Jos tämä olisi totta, niin kuinka joku voi lähettää 50 viestiä eikä ap ole huomioinut mitään?[/QUOTE]

Huomasin puhelinlaskun suuruudesta ja miehellä on aina puhelin kädessä muutenki kun pelailee sillä niin en mä tienny mitä se sillä touhuu.Ja töissä ollessaan ja työmatkoilla töistä kotiin tullessaan on näitä puheluja soitellu.

[QUOTE="aapee";26228248]Voi kun tää oliski keksitty juttu mutta valitettavasti ihan totta :( Sitä minäkin että ei tää kyllä mitään normaalia kaveruutta ole! Mies väittää että tää nainen haluais ilmeisesti jotain muutakin kun ystävyyttä mutta hän ei. Eikä ole kuulemma tavannut edes koko naista mutta tuntee hänet jostain ennestään..En mä tiedä enää mitä uskoa,mä kuvittelin ettei mun mies vois koskaan pettää.Entinen mies jo aiheutti sellaset haavat et väkisinki tulee mieleen et joko taas..[/QUOTE]

Jos miehesi ei halua tämän naisen kanssa yhtään mitään, ystävinä pelkästään pysyä (jos siis sitäkään) niin miten se selitti sulle noi 10 puhelua sille naiselle? :O

Jos mun mies soittelis jollekkin akalle 10 kertaa/vrk:ssa, niin sais ukko-kulta kyllä pakata tavaransa ja muuttaa sen naisen luo kun kerta tuntuu olevan niin paljon asiaa päivän aikana, että pitää noin monta kertaa sille soittaa.

vitsi mikä välkky ukko. tekstailee ja soittaa vaimon laskuun. ois edes käynyt hakee pre paidin jos ei olisi halunnut jäädä kiinni. :D tai jos halusi jäädä, näyttikö se itse niitä viestejä sulle?

Miehet voivat olla todella nopeita tekstaamaan. Toisaalta, miksi mies olisi noin tyhmä, että ei älyäisi hommata prepaidia tai jotain? Sinällään uskoisin kaveruuteen, jos mies kerran tietäisi paljastuvansa heti laskun tullen.

[QUOTE="aapee";26228248]Voi kun tää oliski keksitty juttu mutta valitettavasti ihan totta :( Sitä minäkin että ei tää kyllä mitään normaalia kaveruutta ole! Mies väittää että tää nainen haluais ilmeisesti jotain muutakin kun ystävyyttä mutta hän ei. Eikä ole kuulemma tavannut edes koko naista mutta tuntee hänet jostain ennestään..En mä tiedä enää mitä uskoa,mä kuvittelin ettei mun mies vois koskaan pettää.Entinen mies jo aiheutti sellaset haavat et väkisinki tulee mieleen et joko taas..[/QUOTE]

Älä nyt ainakaan miehesi valheisiin usko. Tottakai hän kieltää kaiken, kun on jäänyt kiinni. Epätoivoisesti vai kuvittelee, että koska sinulla ei ole vedenpitäviä todisteita (joita sinulla tosin jo on), niin hänen ei tarvitse myöntää totuutta sinulle.

Asiahan on päivänselvä. Soitteleeko ja tekstaileeko miehesi sinullekin noin usein? Enpä usko. Tuskin myöskään muille kavereilleen. Jos miehesi ei olisi kiinnostunut tästä naisesta, niin hän ei pitäisi mitään yhteyttä.

Miehet voivat olla todella nopeita tekstaamaan. Toisaalta, miksi mies olisi noin tyhmä, että ei älyäisi hommata prepaidia tai jotain? Sinällään uskoisin kaveruuteen, jos mies kerran tietäisi paljastuvansa heti laskun tullen.

Mies sano et hän kyl tiesi et huomaisin sen viimestään laskusta ja hänellä ei ole kuulemma mitään salattavaa ja ihan joka päiväisistä asioista on puhunut naisen kanssa (esim. meidän pojan sairaudesta,äitinsä vähän aikaa sitten tapahtuneesta kuolemasta yms) Eikä ole kyl ollu mitenkä epätavallisen paljon pois kotoo eikä käy muutenka baareissa yms että siihen luulen uskovani ettei mitään fyysistä suhdetta olisi mutta enhän mä voi siitäkään varma olla :( Mä oon ihan sekasin mitä mun pitäis tehdä.. Enhän mä voi tosta vaan miestä pihallekaan heittää kun ei oo tän parempia todisteita.Mies vielä sanoi ettei hän voisi edes olla sen naisen kans koska se on kuulemma joka viikonloppu viihteellä vaikka on lapsiki eikä mieheni tykkää sellasesta touhusta..

Niin just, ihan vaan ystävällisyyttään on tekstaillut ja soitellut naisen kanssa, joka kuitenkin kyselee "rakastatko" ja ikävöi. Ja oikeesti nainen on niinqu tosi ällö, eihän semmoisen kanssa vois ees olla (mut sen kanssa voi kuitenkin tekstailla ja soitella päivät pitkät, eikä yhtään haittaa että se on ihan rakastunut).

Totuutta on vaikea myöntää, mutta herää nyt hei. Kysy mieheltä että mitäs jos soitat naiselle tässä ja nyt, ja kysyt häneltä miten asian laita on. Kysy tämä LIVENÄ ja naamakkain, ja katso miehen ilmettä. Tiedän kyllä jo valmiiksi kommentit: joko nainen tulee valehtelemaan, hän on henkisesti epävakaa, hänellä on jotain omia pulmia minkä vuoksi naista ei saa häiritä.. Ihan mitä tahansa, minkä vuoksi sinä et saa MISSÄÄN nimessä soittaa naiselle ja on se kumma kun viatonta miestä näin epäillään, ehkä sinulla ITSELLÄSI on suhde jne... Katsopa, ja olen 99.9% varma että miehesi kommentit on tässä jo arvattu (koska näin ne kaikki pettäjät toimii).

Yhteistyössä