miltä se tuntuu kun synnytys alkaa suppareilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parru

Vieras
tuleeko ne ensin menkkamaisina ja harvaan ja kovenee sitten ja muuttuu säännöllisiksi? itellä ekasta meni vedet ja ekat supparit tuntu vasta sairaalassa,oli heti kipeitä,tosi kipeitä.

Mulla alkoi aamuyöstä heikkoina. Sitten katosivat päiväksi, neuvolakäynnin ajaksi. Kello n. 16.00 tuli se ensimmäinen voimakas supistus, jonka sitten tajusi, että nämä nyt on niitä.. Suht säännöllisinä olivat jonkin aikaa, mutta pitkillä väleillä, sitten 22 alkoivat tulla alle 10min välein ja sairaalassa, muutaman minuutin välein.

Jotakuinkin noin. Mulla alkoi pari vuorokautta ennen synnytystä menkkamaiset kivut jotka olivat jo alkuun sen verran usein toistuvia (n. 10 minuuttia välit korkeintaan), että nukutuksi en saanut. Olin aika voipunut kun ponnistusvaiheeseen päästiin...

Mulla supisteli aamusta asti kipeästi, ei mitenkään älyttömästi sattunu alkuun ja harvakseltaan tuli.
Siitä ne sitten muuttu kipeämmäksi ja kipeämmäksi.
Sattu lastenhoitaja olemaan paikalla, niin soitin synnärillä pääsisinkö näytille, josko olis synnytys oikeasti käynnissä (en halunnu kotiuttaa hoitajaa ja soittaa takasin). Säännöllisiä ei supistukset ollu missään vaiheessa.

Eka synnytys alko vesien menolla.

supistelee ny aikalailla kun istun täs koneella. oon väliin käyny vaakatasossa mutta nää loppuu...tänää on siivoiltu,sekstailtu ja saunottu...nyt 40+0 eli laskettu...jatkanko istumista et supistelee vai meenkö nukkuun...jos supistukset vaikka muuttuis synnytys suppareiks tai jotain...???

Alkuperäinen kirjoittaja parru:
supistelee ny aikalailla kun istun täs koneella. oon väliin käyny vaakatasossa mutta nää loppuu...tänää on siivoiltu,sekstailtu ja saunottu...nyt 40+0 eli laskettu...jatkanko istumista et supistelee vai meenkö nukkuun...jos supistukset vaikka muuttuis synnytys suppareiks tai jotain...???

Jos vaan kykenet nukkumaan, niin nuku ihmeessä! Itse en ollut kyennyt kahteen vuorokauteen nukkumaan ennenkuin tyttö syntyi, olin todella uupunut, enkä pystynyt edes pesulle nousemaan synnytyksen jälkeen. Hyvä että edes jaksoin ponnistaa loppuun saakka. Vasta seuraavana aamuna hoitajan avustuksella olin sen verran levännyt, että pysyin pystyssä.

Yhteistyössä